نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ادعای جنجالی در خصوص مهاجم محبوب استقلالی/ همیشه پرسپولیس را دوست داشت/ تکلیف او به زودی روشن می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید تکلیف انتقال دیاباته به این تیم تا پایان هفته مشخص می‌شود.

پرسپولیسی‌ها همچنان درگیر مذاکره با شیخ‌دیاباته هستند تا مهاجم پیشین استقلال را به خدمت بگیرند و پرونده نقل‌وانتقالاتی‌شان را حداقل تا پنجره زمستانی ببندند. گفته شد کاوه رضایی هم گزینه آنهاست اما مدیران باشگاه صراحتا تاکید کردند مذاکره‌ای با این بازیکن انجام ندادند و دیروز هم خبر رسید مهاجم آبی‌ها به‌خاطر پر بودن لیست استقلال راهی تبریز شده و به تراکتور ملحق شده و به این ترتیب پرسپولیس برای تکمیل نفرات خود در خط‌حمله گزینه دیگری جز دیاباته ندارد.

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که طرفین برسر مسائل کلی به توافق رسیده‌اند و ظاهرا مشکل خاصی نیز وجود ندارد و همه منتظرند تا این مهاجم اهل مالی که بعد از دو فصل حضور در استقلال راهی قطر و تیم الغرافه شد و اکنون بازیکن آزاد است، به تهران سفر کرده و قراردادش را با پرسپولیس امضا کند.

در این مدت البته شایعه عجیبی هم مطرح شد؛ اینکه دیاباته در مذاکره با مدیران پرسپولیس اعلام کرده تهدید شده اگر به پرسپولیس برود ممکن است اتفاقاتی برایش رقم بخورد و او هم ترجیح می‌دهد به‌خاطر نبود امنیت به این تیم ملحق نشود. در این خصوص با رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس هم‌صحبت شدیم. درویش با تاکید بر این نکته که هنوز حضور مهاجم پیشین استقلال در پرسپولیس قطعی نشده است، درباره بحث نگرانی شیخ از نبود امنیت  گفت: «اینها همه شایعاتی است که می‌سازند. خود دیاباته به ما گفت علاقه‌مند است به ایران برگردد و دوباره در لیگ‌برتر بازی کند.»

وی در ادامه گفت: «دیاباته حرفی درباره اینکه استقلالی‌ها او را تهدید کرده باشند به ما نزد و فقط گفت حتی زمانی که در استقلال هم بازی می‌کرده به پرسپولیس به‌عنوان یک تیم خوب علاقه داشته و برای این تیم احترام زیادی قائل بوده است.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان مصاحبه کوتاهش تاکید کرد تکلیف حضور دیاباته در پرسپولیس تا پایان هفته جاری مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • تاجی اصیل IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    اولا تیتر و متن خیلی با هم فرق میکنه! الان هم اگر از بازیکنهایی دوتا تیم نظرشونو در مورد تیم رقیب بپرسی همین جواب رو میدن و میگن با اینکه مثلا توی تیم قرمزا بازی میکنم ولی به استقلال بعنوان یه تیم بزرگ احترام میزارم یا برعکس!! اینکه دیاباته بگه زمانیکه توی استقلال هم بازی میکردم به قرمزا احترام میزاشتم دلیل این ادعا نیست که دیاباته قرمز بوده باشه! دیاباته یه بازیکن خارجیه که هر کجا پول باشه بازی میکنه و اصلا بحث قرمز و آبی براش اهمیت نداره که یه سری دکون باز کردن واسه خودشون سر این قضیه!! ضمناً دیاباته مهاجم سایه هستش که حتی قدرت سرزنی هم نداره با توجه به قدش و فقط برای کنترل توپهای اول بدرد میخوره که سیستم یحیی چون به این شکل نیست توی باکس تهاجمی قرمزا هیچ کمکی نمیتونه بکنه! توی استقلال هم اگر دو سه تا گل زد بخاطر مهدی قایدی بود که باقلوا آماده میکرد براش! بهرحال امیدوارم قرمزا اینهمه پول رو صرف به یک کلمه حرف یه بازیکن خارجی دور نریزن چون شیخ هرچقدر هم خوب باشه چون فانتزی باز نیست باید به شکل سیستم یک تیم بخوره که موفق باشه والا فقط پول دور ریختنه... البته این نظر منه شاید درست نباشه
  • حامد مجیدی IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    با این همه هزینه وریختو پاش آخرش هم دست گدایی به سمت داور ها دارند یحیی مو مصنوعی پیروزی رو منحل میکند
    • کامل دل زنده نژاد IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      خیلی رفتی تو کف موهای یحیی یه عکس از خودت بذار ببینیم مش بهش اومده یا نه جامداد مجیدی
  • ماهان IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    بله.ازبچگی طرفدار لنگ بود.
    • کامل دل زنده نژاد IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      مامام جون اتفاقا از بچگی طرفدار دوچرخه بود چون دوچرخه رو از بچگی میشه راحت سوار شد
  • آرام IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    اشتباه کرد هر کی اینو گفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی