امید اول گلزنی پرسپولیس به آخر لیست رفت/ پیغام روشن یحیی به یک بازیکن
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم جوان پرسپولیس این روزها به یک نیمکت نشین در این تیم تبدیل شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو تساوی بدون گل توانست نخستین برد خود را در بازی سوم مقابل آلومینیوم در اراک کسب کند. این برد در حالی برای سرخپوشان رقم خورد که میلاد سرلک هافبک ملی پوش این تیم تک گل سه امتیازی پرسپولیس را به ثمر رساند تا خط حمله مدعی قهرمانی همچنان ناکام بماند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از حضور دو هفته‌ای مهدی عبدی در نوک حمله پرسپولیس تصمیم به استفاده از یورگن لوکادیا مهاجم خارجی تازه وارد این تیم گرفت. لوکادیا به دلیل اضافه وزن به سختی در نیمه دوم دوندگی داشت که باعث تعویض او و ورود حامد پاکدل به زمین مسابقه شد تا مهدی عبدی همچنان در ترکیب قرار نگیرد.

با وجود اینکه لوکادیا نتوانست همچون عبدی برای پرسپولیس گلزنی کند اما شانس بیشتری برای ادامه حضور در ترکیب اصلی این تیم را دارد. گل محمدی که در تمرینات پیش فصل مهدی عبدی را به عنوان ماشین گلزنی تیمش انتخاب کرده بود حالا امید به لوکادیا و پاکدل بسته است تا بهترین گلزن فصل گذشته پرسپولیس اینگونه تبدیل به گزینه آخر شود.

سرمربی پرسپولیس برای حل مشکل گلزنی این تیم تصمیم به ایجاد تغییر دوباره در ترکیب پرسپولیس در تقابل با نفت آبادان دارد تا این بار بتوانند در ورزشگاه آزادی و با حمایت هواداران خود به پیروزی برسند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه هفته جاری در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر برگزار می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • سلام IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    یحیی بازنگری اشتباه فصل قبل را داره تکرار میکنه عبدی مهاجم خیلی خوبیه فقط باید بهش زمان داد و ازش فیکس استفاده بشه تا بعد چند تا بازی حسابی را بی افته چیزی که فصل بیستم ثابت کرد خصوصا 3 بازی آخر که از سپاهان 2 امتیاز کمتر داشتیم ولی عبدی تو هر 3 بازی آخر گلزنی کرد و باعث قهرمانی تیم شد و اینم ثابت کرده که هروقت از دقیقه 80 به بعد رفت زمین هیچ کار خاصی نکرد ولی هروقت فیکس بود پرسپولیس هجومی میشد و کلی موقعیت گل ایجاد میکرد یحیی اگه میخواد مشکل گلزنی تیم رفع بشه باید به عبدی اعتماد کنه و تا آخر فصل ازش فیکس استفاده کنه غیر اینصورت الباقی مهاجما آبی گرم نمیکنن حتی لوکادیا شیخ هم که چی بگم بدون شک میشه تمیروف دوم آخر فصل میگیم بازم دم عبدی گرم
  • فواد IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    عبدی بایداعتمادبنفس بهش بدن.حامدپاکدل هم جنگنده وکوبندست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی