نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سناریویی که باعث ماندن رونالدو در منچستریونایتد می‌شود/ روزهای خوب شیاطین‌سرخ فرا می‌رسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد بر این باور است که کریستیانو رونالدو می‌تواند چرخشی دراماتیک داشته باشد و بعد از ریخت و پاش باشگاه در بازار نقل و انتقالات، انقلاب تن‌هاخ را باور کرده و در باشگاه بماند.

بعد از اینکه منچستریونایتد فصل گذشته را با کمترین امتیاز تاریخش در لیگ برتر به اتمام رساند، کریستیانو رونالدو قصد ترک باشگاه را کرد. ایجنتش، ژرژ مندس، تمام تابستان را به دنبال یک باشگاه جدید برای رونالدو بوده و هنوز به موفقیت در این زمینه نرسیده است.

اما از زمانی که منچستریونایتد پنجمین خریدش را با جذب ۸۵.۵ میلیون پوندی آنتونی برزیلی از آژاکس تکمیل کرد، شرایط عوض شد. و مقامات یونایتد امیدوارند که رونالدو بعد از تماشای هزینه ۲۰۷ میلیون پوندی باشگاه در پنجره انتقالات، جاه‌طلبی یونایتد برای بازگشت به اوج را ببیند و نرود.

آنتونی به کاسمیرو، تایرل مالاسیا، لیساندرو مارتینس و کریستین اریکسن می‌پیوندد، و دروازه‌بان نیوکاسل «مارتین دوبراوکا» هم به صورت قرضی به این تیم ملحق خواهد شد.

رونالدو به دنبال باشگاهی بود که بتواند به پنج مدال لیگ قهرمانان اروپای او بیافزاید اما هیچ توافقی محقق نشد. تن‌هاخ که حس کرد حضور رونالدو جو رختکن را به هم می‌ریزد، با رفتن او توافق کرد و او را در دو بازی اخیر از ترکیب اصلی کنار گذاشت. او همیشه مشتاق کار کردن با فوق‌ستاره پرتغالی بوده اما همه چیز باید مطابق با شرایط خودش باشد.

شیاطین سرخ دو بازی اول خود در لیگ را باختند اما در مقابل لیورپول و ساوتهمپتون پیروزی‌های متوالی بدست آوردند. با این حال، در حالی که یونایتد در دفاع، خط میانی و اکنون در جناح با آنتونی تقویت شده است، هنوز یک گلزن در حد و اندازه‌های رونالدو ندارد.

به همین دلیل است که آنها امیدوارند رونالدو تغییر نظر داده و در باشگاه بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد US ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    نویسنده مطلب ظاهرا هیچ چیزی راجع به اخبار فوتبال نمی دونه. از کجا فهمیده تن هاخ همیشه می خواسته با رونالدو کار کنه؟ اگه اینطوره چرا حالا که مربی منچستر شده رونالدو رو از ترکیب کنار گذاشته؟ مظالب این مقاله به دور از واقعیت و ضد و نقیضه
    • آزاد NL ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      چون شما اخبار رو دنبال نمیکنی. بارها نوشتن که تن‌هاخ از همون اول گفته رونالدو رو میخوام تو برنامه‌م و نمیذارم بره. جدیدا کمی موافقت کرده با رفتنش ولی هروقت باهاش مصاحبه میکنن همین رو میگه که من رونالدو رو میخوام در تیمم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی