رضا حدادیان - نساجی مازندارن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران با انتشار بیانیه ای نسبت به اشتباهات سریالی داوران علیه تیمش واکنش نشان داد.

روابط عمومی نساجی مازندران، بیانیه ای را به نقل از مالک این باشگاه صادر کرد. متن این بیانیه چنین است:

در سال های اخیر همواره گفته‌اند و شنیده‌ایم که اشتباه داوری جزئی از فوتبال است اما به نظر می رسد برای تیم پرطرفدار نساجی مازندران فوتبال جزیی از اشتباهات داوری شده باشد!

سه هفته پشت سرهم اشتباهات سریالی علیه تیم نساجی هیچ توجیهی ندارد. جلوی تیم مدعی حق مان خورده می شود، در خانه خودمان در ورزشگاه شهید وطنی حق مان پایمال  می شود و جلوی تیم بدون طرفدار هم حق مان فنا می شود. به راستی جواب قانع کننده‌ای دارید؟

مگر ما و هواداران نساجی مازندران جای چه تیمی، کسی یا کسانی را تنگ کرده ایم؟ جرم  ما چیست؟ گناه ما این است که دوست نداریم وارد بازی های خارج از فضای سالم ورزش شده و امتیازات ناپاک جمع آوری کنیم؟ در این چند سال به عنوان بخش خصوصی روی پای خودمان ایستاده، پاک و سلامت هم کار کرده ایم. نه وارد این جریانات میشویم که شب نامه بنویسیم و داوران را تحت فشار بگذاریم و نه کارهای خارج از عرف انجام بدهیم.

 تکرار می کنم اگر جای تیمی یا کسی را تنگ کرده ایم، بگویند تا از تیمداری انصراف بدهیم  تا جا برای برخی بازتر شود!

 چرا با احساسات میلیونی هواداران نساجی مازندران بازی می کنید؟ امروز که این مسائل و موارد را فریاد می زنیم، بدانید که خسته شده ایم اما خودمان را برای یک هدف بزرگ آماده کرده ایم و از همین لحظه با تمام وجود خودمان را برای مبارزه با این بی عدالتی در فوتبال آماده می کنیم. کوتاه هم نخواهیم آمد و این بساط باید به زودی جمع شود. فوتبال جای افراد پاک و سالم است و جا باید برای ناپاکان در این فوتبال تنگ شود. به شخصه تا لحظه ای هم که توان داشته باشم تلاش می کنم تا دستاوردی پاک داشته باشم و در این راه دست تک تک افراد سلامت و با اخلاق جامعه فوتبال را می فشارم.

رضا حدادیان - مالک باشگاه نساجی مازندران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی