نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
۵ |
۵
دلیل خط خوردن مدافع ملی‌پوش استقلال مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام محمدحسین مرادمند بر خلاف سیاوش یزدانی از لیست بازی با نفت مسجد سلیمان خط خورد که این مسئله به خاطر آماده نبودن این بازیکن بود.

مرادمند و یزدانی برای بازگشت به ترکیب اصلی استقلال کار سختی دارند چرا که سیلوا و غلامی خوب کار کرده اند و استقلال در مسجد سلیمان گل نخورد که ساپینتو بخواهد ارکان دفاعی تیمش را تغییر بدهد.

مرادمند که در این مدت دنبال کارهای کارت پایان خدمت خود بود،چندان آماده به نظر نمی‌رسید و به همین دلیل ساپینتو قید او را زد. نکته اینجاست که گفته می‌شود مرادمند به تیم ملی هم دعوت می‌شود در حالی که برای فیکس شدن در استقلال هم کار سختی دارد. در آستانه جام جهانی همه می‌خواهند خودشان را به سرمربی تیم ملی نشان بدهند اما سختی کار یزدانی و مرادمند این است که ساپینتو بر خلاف مجیدی با دو مدافع مرکزی بازی می‌کند و حتی به این خاطر پست روزبه چشمی‌را عوض کرد.

استقلال هفته آینده با پیکان بازی دارد و ساپینتو باز هم با روش ۳-۳-۴ و با غلامی‌و سیلوا بازی خواهد کرد. این دو مدافع در مسجد سلیمان کم اشتباه بودند و یک مربی وقتی تیمش گل نمی‌خورد ترکیب دفاعی را تغییر نمی‌دهد. حالا این که اسکوچیچ چطور می‌خواهد مرادمند را که اصلا برای استقلال بازی نمی‌کند، به تیم ملی دعوت کند مشخص نیست اما به طور حتم این مدافع کم حاشیه کار سختی چه در استقلال و چه در تیم ملی برای قرار گرفتن در لیست نهایی جام جهانی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمدعلی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    درحال حاضر درتیم استقلال جلالی ومحبی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امادگی بیشتری دارند وروز به روز هم بهتر میشند که متاسفانه بازیکنان ضعیفتر دراستقلال البته درپست دیگر به اینها ترجیح داده شده.
    • رضایاک اصلی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      سیاوحش حداقل چهار هفته از کیسه دور خواهد بود
  • شمسعلی. GB ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    شما نگران ملی پوش شدن مرادمند و یزدانی نباشید همان دستان پشت پرده ای که کار معافیت ایندو را حل کردن برای تحمیل کردن این دو بازیکن به تیم ملی هم برنامه دارد خدا سردار آجرلو را از استقلال نگیرد
  • ساپینتو IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    انگار شفر موهاشو رنگ کرده شده ساپینتو خداوکیلی مو نمیزنه کیسه اکثرا مربیاش یه شکل هستن پارسالم با هزار بدبختی وداوری وفدراسیون بهشون جام دادن که قهرمانی پاکشون رو جشن بگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی