نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
فعلاً جوابش را نمی‌دهم؛ ساپینتو نباید خودش را با فرهاد مقایسه می‌کرد/ رقبا کاری می‌کنند تعویض‌های استقلال به چشم بیاید/ پازل تیمی استقلال ناقص است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه تیم آقای ساپینتو در همه چهار بازی گذشته خود با یک پلن بازی می‌کند و تقریباً دستش برای رقبا رو شده به همین خاطر با مشکل مواجه می‌شود.

صادق ورمزیار، کاپیتان اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط این تیم در هفته‌های اخیر و اینکه استقلال مقابل تیم نفت مسجدسلیمان متوقف شد اظهار داشت: استقلال نسبتاً خوب بازی کرد در واقع نمی‌توان گفت خوب بود. ما فقط با یک پلن بازی کردیم. استقلال در حال حاضر فقط یک روش دارد که فقط با آن بازی می‌کند. من دقیقا می‌دانم که مشکل کجاست اما نمی‌خواهم به ایراد کلی تیم استقلال اشاره کنم چون ممکن است متهم شوم به اینکه روش تیم استقلال را در اختیار رقبا قرار دادم. اما این تیم اگر پلن B نداشته باشد قطعاً در ادامه رقابت‌ها به مشکل برمی‌خورد.

وی افزود: من در ابتدای مسابقات لیگ برتر در صحبتی که با شما انجام دادم گفتم پازل تیم استقلال کامل نیست. در واقع دو یا سه پست این تیم نفر ندارد یا کم دارد. اگر به بازی دو قبل مقابل مس کرمان دقت کرده باشید وقتی ساپینتو حردانی را از ترکیب خارج کرد جعفر سلمانی را به میدان آورده بود و او را در دفاع راست بازی داد! این یعنی اینکه پازل استقلال کامل نیست. در رابطه با نوع تیم بستن و دلیل یارگیری‌های استقلال خبر ندارم اما به طور کلی پازل استقلال کامل نیست.

پیشکسوت استقلال در رابطه با تعویض‌های خوب استقلال در نیمه دوم دیدارهای اخیر و این پرسش که چرا این تیم در طول مسابقه مانند ۲۰ دقیقه پایانی بازی نمی‌کند توضیح داد: تیم‌هایی که مقابل استقلال بازی می‌کنند نیمکت خوب استقلال را ندارند، به ویژه در خط جلو. وقتی حالت خستگی در نیمه دوم برای تیم‌های رقیب به وجود می‌آید می‌تواند برای استقلال فرصت ایجاد کند تا این تیم سرعت خودش را بالا ببرد.

ورمزیار ادامه داد: خستگی مدافعان حریف و سرعت بازیکنان تازه وارد به استقلال کمک می‌کند تا این تیم بهتر عمل کند. همین موضوع باعث می‌شود تعویض‌های استقلال بیشتر به چشم می‌آید.

فعلا جوابش را نمی دهم؛ ساپینتو نباید خودش را با فرهاد مقایسه می کرد/ رقبا کاری می کنند تعویض های استقلال به چشم بیاید/ پازل تیمی استقلال ناقص است

استقلال در هر چهار بازی اخیر در هر مسابقه با یک ترکیب جدید به میدان آمده است، پیشکسوت استقلال در این باره یادآور شد: این موضوع در راستای همان بحث ناقص بودن پازل تیم استقلال است. استقلال در حال حاضر دائم با استفاده از بازیکنان نقاط دیگر ضعف‌های خودش را پوشش میدهد. استقلال که فعلاً با یک سیستم بازی می‌کند اما هر تیمی‌روبه روی استقلال قرار می‌گیرد با یک سیستمی‌جلو می‌آید. یکی از هوا میخواهد حمله کند و یکی از روی زمین. فکر می‌کنم اگر استقلال بتواند با یک ترکیب ثابت بازی کند حداقلش این است که این موضوع در ایجاد هماهنگی وهارمونی بین نفرات تیم به استقلال کمک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: اما متاسفانه در این چند بازی دیدیم که دائم ترکیب تغییر کرده است. هم ترکیب اصلی و هم تعویض‌ها با هم متفاوت بوده است. این موضوع هماهنگی را نیز از استقلال می‌گیرد.

کاپیتان اسبق تیم استقلال در ارتباط با صحبت‌های ساپینتتو و این که تیم خودش را با تیم فرهاد مجیدی مقایسه کرد و از سیستم دفاعی سرمربی فصل قبل این تیم حرف زد گفت: اصلاً دوست ندارم در حال حاضر جواب او را بدهم. در حال حاضر زمان لازم دارد تا تفکرات خودش را به تیم جدیدش القا کند. ای کاش او کمی‌زودتر به ایران می‌آمد و استقلال را بیشتر در اختیار داشت تاهم نفراتش را خودش جذب کند و هم تاکتیکش را بهتر جا بیندازند. شاید اگر او ابزار مورد نظرش را در تیم نداشته باشد نتواند تفکراتش راهم به تیم القا کند.

وی تاکید کرد: قطعاً خود آقای ساپینتو بهتر می‌تواند به این پرسش پاسخ دهد. شاید در رابطه با سیستمی‌که در نظر دارد نفرات مورد نظر را در اختیارش نگذاشته اند. دوست ندارم جواب او را بدهم اما به طور کلی معتقدم بهتر این است که ما کاری به کار دیگران نداشته باشیم و کار خودمان را انجام بدهیم. فرهاد مجیدی تفکرات خودش را داشت، ایشان هم تفکرات خودش را دارد. باید کار کند و نتیجه بگیرد. اینکه خودش را با فرهاد مجیدی مقایسه کند کار اشتباهی است.

ورمزیار در ارتباط با شرایط جدول و فاصله یک امتیازی تیم‌های پنجم تا رده اول و دوم که هفت و هشت امتیازی هستند و اینکه آیا این اعداد در هفته‌های آینده دستخوش تغییر خواهند شد یا نه گفت: قطعاً این جدول تغییر خواهد کرد. امیدوارم استقلال بتواند نتایج خوبی بگیرد. باید امتیازات را جمع کند. چون این مسابقات هرچه رو به انتها برود امتیازگیری در آن سخت تر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کیسه حقیر فرامافیا جعلی حکومتی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    یادش رفت امتیازات وپنالتی های معیشتی رو واستون واریز کنه تا اینجوری گیر نکنید😂😂
    • رضایاک اصلی US ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      کیسائوپینتو به نحو قهرمان کردنشون شاکی شده 😂😂😂
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    بابا چرا هیچکس نمیفهمه که این تیم هافبک به درد بخور نداره یک هافبک مثل جباری ، چپاروف ، جان واریو . نه رضاوند و مهدی پور که فقط مثل فرفره دور خودش میچرخد و پاسهای در عرض و یا رو به عقب میدهد. چرا از سهمیه بازیکن خارجی استفاده نمیکنند یک هافبک طراح و موقعیت ساز بگیرند ؟ چرا آمانوف را نه بازی میدهند نه ردش مکنند برود؟ چرا باید اولین خرید شهباز زاده باشد؟؟؟ چرا اجازه دادند فرهاد مجیدی به همین راحتی تیم را ترک کند؟ چرا چرا و چراهای دیگر
    • شهرام IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      یعنی واقعا نمیدونی قهرمانی لیگ تون با اقا پودری هدیه خوبان عالم بود و گرنه با اون بازیها پنجم هم‌نمی شدین!!
  • استقلالیه تیر IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    این تیم هیچی نداره خداوکیلی هیچ تاکتیکی واسه حمله نداره ،حیفه اون پولی که هوادارایه استقلال میدن میرن بازیه این بی غیرتارو میبینن که فقط به فکره پولن ،بیعرضه ها جرات ندارن حمله کنن به طرفه دروازه یه حریفا همش پاسگاری هایه از سمته راسته زمین به سمته چپه زمین اخرشم هیچ راهی پیدا نمیکنن برن تو عمقه دفاع حریف از همون وسطه زمین از ترسه اینکه توپ لو نره پاس میدن به حسینی ،حسینیم بی هدف میزنه زیرش ،واقعا رو اعصابه هواداره بازی کردنتون، وژدانن هیچ کدوم عرضه ندارن بازیکنه مقابلشونو دریبل کنن همش پاسه روبه عقب، لاقل به خاطره این هوادارا که پول میدن میان تا نود دقه شما رو تماشا کنن شجاعانه ونترس بازی کنین
    • لنگی بی تیر IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      حالم از بازی پرسپولیس بهم خورد چه گلهایی مفتی زدن حالا این گلر جلوی استقلال میشه یاشین مگه نه لنگی
    • کیسه آل لجن جام یارانه ای IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      آخه کیسه کش باخودت چندچندی
  • کیسه سوز IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    اینا چی میزنن ؟؟؟؟میگه میدونم ولی نمیگم !!! صادق ورمزیار دو و نیم ساله از باشگاه کیسه خخخخخخ
  • اسی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    ب عنوان ی پرسپولیسی میگم تموم تیم ها ب پرسپولیس استقلال می‌رسن تو زمین اتوبوسی عمل میکنن تو ضد حمله دوتا حمله میکنن بعد میگن تیم حریف سرتر بود واقعاً اگر تیم‌ها ضد فوتبال نباشن نمیتونن جلو پرسپولیس استقلال نتیجه بگیرن
  • !!! IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    همونطور ک فبلا هم‌گفتم مشکلتون این نیس!. مشکل قهرمانی اهداییتونه که باورتون شده با لیاقت به دست اوردید.
  • Ali IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    آقای ورمزیار می فرمایند تیم ها یا هوایی بازی میکنندویا روی زمین !!!!به قول عرب های هم میهنم عرب های نازنین خوزستان :جل الخالق ، ویا بنا به مضمون ضرب المثل که معروف هم میباشد: از کرامات شیخ ما این است شیره را خورد و گفت شیرین است . آقای ورمزیار اینجا درباره ورزش فوتبال صحبت میفرماییدا نه هنر دفاعی و نظامی که نیروهای زمینی _هوایی_دریایی و هوابرد دارد آره آقای ورمزیار !!
  • Amir IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    بیست تا مهاجم جذب کردن معلوم نیست کی میخواد به اینها پاس گل بدهد شانس آوردیم کاوه نتونست بیاد .وریا رد کردن .بازیکن طراح هم نتونستند بگیرنند .اون پیش کسوت ها که میگفتند فوتبال امروز طراح نمی‌خواد بیاند جواب پس بدهند .جالبه یکیشون فکر مربی گری استقلال هم تو سرش بود
  • ح IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    آقای مثلا مربی کیسه کش چرا بیخودی حرف میرنی مگر تموم اون بازیکن های مهاجم رو ک گرفتین خود سرمربی نگرفت؟؟ مگر عقل نداشت که بدونه یک تیم چندتا مهاجم میخواد؟؟ حالا ک نمیتونین نتیحه بگیرین بهونه ها شروع شد ک براتون بازیکن نگرفتن؟؟ همین الانش خارج از لیست هم براتون بازیکن گرفتن دیگه زیاد از حد پروتون کردن حکومتی ها .... جوری هم حرف میزنه انگار فقط خودش انالیزور و هیشکی فوتبال نمی‌فهمه... بچه دو ساله هم الان میدونه تنها تاکتیک شما چیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی