شرط عجیب کمیته فنی برای ادامه همکاری با کمیته فنی/ دوباره بوی برکناری اسکوچیچ می‌آید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال شرط دارند! و شراط آنها اجرای مصوبات این کمیته از سوی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال است.

ابراهیم قاسمپور که سخنگوی کمیته فنی به‌حساب می‌آید در این باره می‌گوید: «بعد از مسئله‌ای که بین ما و هیئت رئیسه فدراسیون پیش آمد، معتقد بودم که باید استعفا بدهیم اما براساس دلایلی که دوستان مطرح کردند، به این نتیجه رسیدیم که انتخابات انجام شود و اگر قرار بود که بمانیم، یک‌سری شرط و شروط و شرح وظایف‌ها باید مشخص شود. اگر هم قرار شد که نباشیم، فکر می‌کنم اگر قرار بر آن باشد که نظرات ما اعمال نشود، بودن ما هم خیلی ضرورت ندارد.»

نظر اعضای کمیته فنی برکناری اسکوچیچ و جذب علی دایی از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی بود که این تصمیم از سوی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال وتو شد. البته خداداد افشاریان یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این باره گفته بود میرشاد ماجدی با علی دایی مذاکره کرد و زمانی که پاسخ منفی شنید تصمیم گرفت تصمیم اعضای کمیته فنی را وتو کند و موجب ادامه حضور اسکوچیچ در راس کادر فنی به عنوان مربی تیم ملی شود.

ابراهیم قاسمپور در حالی بر اجرای مصوبات کمیته فنی از سوی فدراسیون فوتبال تاکید دارد که طبق اساسنامه نظر کمیته‌های فنی فدراسیون فوتبال مشورتی است و این اعضای هیات رییسه هستند که بالاترین مرجع تصمیم گیری برای فوتبال کشورمان بشمار می‌روند.

نظر کمیته فنی کماکان برکناری اسکوچیچ و جذب یک مربی جدید است و باید منتظر ماند و دید که فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در قبال نظر کارشناسی اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال خواهد گرفت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    کمیته فنی اول که باید متشکل از چهار کارشناس و مربی باشه نه چهارتا مسخره که هیچ از فوتبال سر در نمیارن و فقط نظر و پیشنهاد بدن و شاید حق یک رای.بعدش کمیته فنی وجودش لازم نیست.کمیته فنی برای اخراج مربی که قرارداد داره نباید نظر بده.فقط باید برای انتخاب مربی جدید نظر خودش اعمال کنه.
    • پدرام CA ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      اگه به نظر اینها باشه که گفتن مربی ایرانی و هم کیروش و هم اسکو رو رد کردند. مدیر روستا دلیل این رد کردنها رو گفت و دفتر رهبری گفت نخیر همچین چیزی نیست! حالا چطور اینها اسرار میکنند وقتی اون دلیل اصلیشون مال سوءبرداشت خودشون بوده؟ حتی سرمربی رو نخواستند که جواب بگیرند ازش! خودشون بریدند و دوختند
  • حسن IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    اصلا شما بجای اینفانتینو هم تصمیم گیری کنید! فقط از رفتنتون برای مردم نگید، ما طاقتش رو نداریم!
  • ددول IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    هرکس دراین شرایط تیم قبول کنه عقل نداره مگراینکه عقده ای باشه
  • علی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    چرا روزه شک دار میگیرید اتفاقا اعضا کمیته فنی بیسواد وبی علم روز فوتبال مثل قاسمپور مدیر روستا و پرویز مظلومی که هیچ رزومه مطلوبی ندارن باید عوض بشوند مشکل خود کمیته به صطلاح فنی است افراد باسوادی نثل جواد نکونام دایی مجتبی جباری جایگزین آنها شوند
  • ایران IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    گندی که این مرد قاسمپور به تیم ملی زد انسرش ناپیدا است. آه و ناله اسکوچیج دامن قاسمپور ، تاج و مدیران ناسپاس و جفاکار را خواهد گرفت ،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی