نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
فرهاد مجیدی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال امارات به فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال کنایه زد.

تیم فوتبال اتحاد کلباء شب گذشته در اولین هفته از فصل جدید لیگ امارات میزبان تیم ناشناخته البطائح بود و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

عصام عبدالله کارشناس فوتبال شبکه «شارجه اسپورت» متذکر شد و گفت: فرهاد مجیدی باید بداند چه چیزی جدید است و چه چیزی قدیمی شده است. چیز جدید این است که او به عنوان یک مربی پا به عرصه رقابت در لیگ امارات گذاشته است. چیز قدیم این است که او به عنوان بازیکن برای باشگاه های بزرگ امارات بازی کرده و دورانی طلایی داشته است.

وی افزود: مجیدی باید بداند دوران طلایی اش با باشگاه های بزرگ امارات به عنوان بازیکن به پایان رسیده و این مربوط به گذشته است. اما اکنون او با یک تیم متوسطی در لیگ حضور دارد و شرایطش مثل استقلال نیست. او باید خود را با فضای جدید وفق دهد تا به موفقیت برسد.

حمد یوسف دیگر کارشناس فوتبال امارات هم بعد از این باخت به مجیدی پیشنهاد کرد و گفت: هر مربی ای بعد از باخت تیمش اگر دوباره به این بازی نگاه کند متوجه چیزی های جدیدی می شود. اشتباهات خود را در بازی می بییند و مجیدی نیز باید بعد از این بازی خیلی خوب به آنالیز این دیدار بپردازند تا در آینده موفق ظاهر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • !!! IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    آفرین به این کارشناس . شرایط مثل استقلال نیست. دیگه نه میتونه چک تری دی بزنه. نه امتیاز کمک معیشتی بگیره. نه پنالتی اهدایی و الطاف همه جانبه و لشکر فحاش مجازی و پیاده نظامان کودتاچی. او باید خود را با فضای جدید وفق بده تا به موفقیت برسه.
    • جواد IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      فرهاد انشالله همیشه موفق باشه
    • آبی دل IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      مجیدی بعد رفتنش هم استقلال زیر پا استقلال رو خالی کرد هم خودشو نابود کرد، مطمئنا دست از پا درازتر برمیگرده استقلال امیدوارم ساپی با نتایجش مانع این کار بشه
    • کامران IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      تیمی که از زمین مسابقه فرار میکنه تیم پیرسپولیس نه شاه فرهاد شاه فرهاد یک فصل تیم استقلال رو بدون شکست قهرمان کرد هم خود فرهاد هم تیم استقلال و بقیه تیمها بجز تیم سوگلی پرس پولی حقشونو ضایع کردن و به نفع یه تیم بسیج شدن پس گلهای معشیتی پنالتی الکی اخراج بی دلیل بازیکنانی که مقابل تیم پرس پولیس بازی دارن که این یک تیم بتونه امتیاز بیاره چی میگین حالا بعد یه فصل منتظر بودین تا شکست سرورتونو ببینین عیبی نداره حالا مثل چند فصل گذشته که نیکبخت واحدی اومد تو تیمتون تا طمع یه بازیکن درجه یک رو بچشین و بعد از۱۰سال قهرمان لیگتون کرد حالا شیخ رو بهتون دادیم تا بازهم طمع یه مهاجم طراز اول و باکیفیت رو تو تیمتون ببینین استقلال همیشه سرور پرس پولیس بوده هست و خواهد ماند
  • کاوه IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    بابا ایندحرفها چیه راجع به فرهاد میزنن ، الان دوباره قهر میکنه و تیم و ول میکنه به امان خدا !!!
  • قهرمانی آسیا در حد چند دقیقه IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    حق دارید بایدم از فرهاد مجیدی متنفر باشید. بایدم از اولین باختش خوشحال باشید و آسمون ریسمون ببافید. چون اون همیشه حرفاش و تیکهاش خیلی سنگین و سوزناکه. فکر نمی‌کنم جمله ای که گفت را هیچ وقت فراموش کنید؛ من به اینا نمیبازم.
    • ......! IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      من به اینا نمیبازم ولی به اونا میبازم!
  • سعیل IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    فرناز اولین باخت واه آنقدر باخت دارد که پس فردا با اردنگی بیرونش میکنن آنها اشتبا برداشت کردن داورها باعث این همه برد بودن نه فکر مجیدی آلن مشخص شد که اگر داورها نبودن مجیدی تیم ششم بود
  • ناشناس IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    مطمئن باشید موفق می شه و بعنوان یه مربی پر افتخار ازش صحبت می کنن
  • Ali IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    کاربر به نام کامران : کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی ،صحبت های نیکبخت را برو وبار دیگر بخوان وبنگر که با چه نفرتی از تیم شما فرارکرده بود و از قول خودش بخوان و ببین که با چه مبلغی به پرسپولیس آمد و بعد تیم شما به اصطلاح برای اعاده حیثیت به قول هم میهنان گرامی و عزیز عرب خوزستان ،ویا به گویش عادی ما بازگرداندن حیثیت به تیمت با چه مبلغی که حتی فکرش را هم نمی کرد بازگشت تا بیش از پیش به قول خودت آبرویتان نرود ،در مورد کیفیت هم باز خوب است به صحبت های وی برگردی تا ببینی که او در کنار بازیکنان باکیفیت پرسپولیس بوده که به اصطلاح رو آمده بود و می درخشید و وقتی برگشت به تیمت فاتحه فوتبالش خوانده شد ،درمورد دیاباته او که بازیکن آزاددبودبه شما و تیمتان چه ربطی دارد ؟؟؟ سال گذشته هم که درتیم الغرافه بوده و به پرسپولیس آمده است پس آسمان و ریسمان را به هم نباف .
  • Ali IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    به عنوان یک ایرانی و یک هم میهن دوستدار موفقیت آقای فرهاد مجیدی هستم ، اما آقای مجیدی : میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است . سال گذشته ابر و باد و مه و خورشیدو فلک درکار شدند تا تو دارای رزومه شوی و شدی هرکسی را نتوان گفت که صاحب هنر است عشقبازی دگر و نفس پرستی دگر است. توکه در تیمی غیر از استقلال حتی یک روز مربی نبودی و در استقلال هم هرکس نداند که اکثرا میدانند خودت بهتر وبهتر می دانی که به چه وسیله و وسیله هایی وبه چه شیوه هایی (مثلا فضای مجازی که با خرج کردن هایت و به قول خودت شیتیل دادن هایت طوری شده بود که فضای مجازی به فضای مجیدی بله اشتباه تایپ نشده فضای مجیدی تبدیل و تغییر نام داده شده بودو شده بود فضای مجیدی )مربی استقلال شدی و بقیه را هم که همگان دانند و خودت بهتر از همگان که تیم هارا قربانی پروژه رزومه سازی شما کردند و ....تا آنچه میخواستی شد . حال مانند شاگردکوزه گر فوت کوزه گری را نمی دانی و فرا نگرفته ای پس در گام اول به سختی رسیدی ، کاش حداقل مانند آقای قلعه نویی از تیم های سطح پایینتر شروع میکردی و پله پله رشد میکردی .
  • Fred IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    خبرنگار اماراتی نخواسته سیبل ارتش فحاش مجازی بشه و گرنه اضافه می کرد که دوران پنالتی های کمک معیشتی به سر آمد. دورانی که بابا حمید به خاطر ناراحتی هواداران ننر استقلال که از گلات پرسپولیس ناراحت بودند و ضجه می زدند. دورانی که بابا حمید برای ساکت کردن بچه ننر خود ناجوانمردانه پنالتی معیشتی هدیه می داد. فرهاد النگو به خود آید که اینجا ، آنجا نیست. و اینها اینجوری به او نخواهند باخت.
  • gaber IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    شما یا هر تیمی که رقیب پرسپولیس باشد اگر ۵ سال دستش به مدال نرسد این تیم هست که انفجاری بازی میکرد و باخت نداشت وگرنه مجیدی با این فضای غیرتی بازیکنان استقلال به این پیروزی بدون باخت رسید ولی حالا که جام گرفته اند دیگر اون عقده را ندارند و معمولی بازی میکنند و پرسپولیس تا نیم فصل و بردهایی که میاره شاید استقلالیها شارژ خود کنند و انفجاری شوند .الان معمولی و در باد قبلی هستند . مجیدی بارها گفتم از اون فضا مجیدی استفاده کرد و اتحاد کلبا را به اشتباه انداخت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی