نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یک شروع نه چندان جالب برای بازیکنی که امید مورایس بود/ چه گل‌نزنی شده این مهاجم پرسپولیسی سپاهان!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم باتجربه طلایی‌پوشان اصفهانی در لیگ بیست‌ودوم هنوز نتوانسته برای تیمش گلزنی کند.

یکی از اتفاقات جالب‌توجه برای سپاهان در بازار نقل‌وانتقالات، عدم خرید مهاجم با وجود از دست دادن سجاد شهباززاده بود تا طلایی‌پوشان اصفهانی در لیگ بیست‌ودوم با حضور شهریار مغانلو در نوک پیکان خط حمله کار را پیش ببرند. ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی باتجربه سپاهان در فصل جدید به مغانلو اعتماد کرده تا این مهاجم باتجربه بتواند با گلزنی‌های خود، کارگشا در خط حمله طلایی‌پوشان باشد اما شهریار مغانلو نتوانسته شروع خوبی در لیگ بیست‌ودوم داشته باشد.

رکورد امیدوارکننده؛ موتورِ شهریار روشن می‌شود؟

شهریار مغانلو در فصل گذشته موفق شد بدون آنکه پشت ضربه پنالتی بایستد، ۸ گل برای طلایی‌پوشان اصفهانی به‌ثمر برساند تا از این حیث رکورددار در لیگ بیست‌ویکم باشد و به عنوان آقای گلِ لیگ (بدون احتساب ضربات پنالتی) شناخته شود. نکته ویژه دیگر هم زمان شروع گلزنی‌های مغانلو در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بود. مغانلو از هفته هفتم و در دیدار با نساجی مازندران توانست با ۲ گل، روند گلزنی‌هایش را آغاز کند و شاید این آغاز دیرهنگام خود یک نقطه امیدواری برای هواداران و کادرفنی سپاهان باشد. هر چند که مورایس امیدوار است با توجه به آنکه مغانلو تنها مهاجم تخصصی و باتجربه تیمش است، هر چه زودتر موتور گلزنی مهاجم تیمش روشن شود.

یک شروع نه چندان جالب برای بازیکنی که امید مورایس بود/ چه گل نزنی شده این مهاجم پرسپولیسی سپاهان!

اعتماد مورایس؛ فرصت ویژه به مغانلو

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان سعی داشته تا با تکیه بر توانایی‌های مهاجم باتجربه تیمش به او فرصت بدهد تا بتواند در خط حمله سپاهان بدرخشد. نکته ویژه درباره شهریار مغانلو، آمار حضور او در ترکیب سپاهان در لیگ بیست‌ودوم است، به طوری‌که مغانلو در تمامی دقایق این فصل برای طلایی‌پوشان اصفهانی به میدان رفته که نشان از اعتماد بالای سرمربی پرتغالی سپاهان به مهاجم تیمش دارد. شهریار مغانلو که تا پایان هفته چهارم لیگ بیست‌ودوم ناکام در گلزنی بوده، تنها یک‌بار و در مصاف با نساجی مازندران موفق شد در نقش گل‌ساز برای تیمش ظاهر شود و زمینه‌ساز کامبک شاگردان مورایس بود و حالا باید دید از چه زمانی روند گلزنی‌های او آغاز خواهد شد.

فرصت ۱۱ هفته‌ای؛ اولویت سپاهان در بازار تابستانه مشخص شد؟

مغانلو به نظر می‌رسد با وجود آنکه جایگاه ثابتی در ترکیب سپاهان دارد، فرصت زیادی برای درخشش و خودنمایی در ترکیب طلایی‌پوشان ندارد. مدیران سپاهان که در جذب مهاجم در بازار تابستانه ناکام بودند و احتمالاً هدف‌گذاری اصلی آن‌ها در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی جذب مهاجم است که می‌تواند این مسئله زنگ خطر را برای شهریار مغانلو به صدا در بیاورد. مهاجم باتجربه و ۲۷ ساله سپاهان به نظر می‌رسد تا پایان نیم‌فصل نخست فرصت دارد تا بتواند با گلزنی جایگاه خودش را در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی تثبیت کند و ناکامی مغانلو در گلزنی برای سپاهان می‌تواند کادرفنی و مدیران باشگاه را برای جذب مهاجم در بازار زمستانه مجاب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر علی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    از وقتی پاشو گذاشت سپاهان فاتحه و خلاص
  • کیسه افکن IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    مغانلو تو سیستم یحیی خوب جواب میده ولی در تیم‌های دیگه موفق نیست انشالله فصل بعد بیا تیم پرسپولیس مثل سابق بدرخش جوون
    • من FR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      راست کار پرسپولیس بود، حیف بود رفت، فوتبالش رو خیلی میپسندم
  • فرشاد IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    گذاشته هول بده تولنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی