نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
صحبت‌های مهم سرمربی سرخ‌ها؛ کمبود چنین بازیکنی را احساس کردیم/ می‌دانم در خط حمله چقدر قوی هستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برد بزرگ منچستریونایتد مقابل صدرنشین لیگ برتر، اریک تن‌هاخ سرمربی این تیم را به وجد آورد.

منچستریونایتد در هفته ششم لیگ برتر در اولدترافورد میهمان خود آرسنال را با اقتدار شکست دادند تا ترمز بردهای متوالی آرسنال را بکشند و روند خوب خود را ادامه دهند. یونایتد به لطف دو گل مارکوس رشفورد و یک گل آنتونی، خرید جدید باشگاه، موفق شد شاگردان آرتتا را ۳-۱ مغلوب کند.

اریک تن‌هاخ سرمربی یونایتد در پایان بازی گفت: «این یک برد بزرگ بود. ما نشان دادیم می‌توانیم در زمان پرس کردن از این هم بهتر کار کنیم. می‌توانیم وقتی مالکیت توپ را بدست می‌آوریم منظم‌تر و خونسردتر بازی کنیم و توپ را زود از دست ندهیم.»

سرمربی هلندی در مورد آنتونی، خرید برزیلی و جدید تیم که گل اول یونایتد را زد اینطور گفت: «ما در سمت راست کمبود یک بازیکن تخصصی را احساس می‌کردیم. خیلی از بازیکنان ما مثل جیدن سانچو و مارکوس راشفورد می‌توانند در پست وینگر راست بازی کنند ولی همه ترجیح می‌دهند در سمت چپ بازی کنند. ولی ما حالا یک وینگر راست تخصصی داریم. همکاری مارکوس رشفورد و آنتونی عالی بود. هر دوی آنها امشب عالی بازی کردند و در تمام دقایقی که در میدان بودند دائما حریف را تهدید کردند. من می‌دانم که در زمان حمله چقدر قوی هستیم. راشفورد و آنتونی هم خلاق هستند هم سریع. این اولین بار بود که کنار هم بازی می‌کردند ولی با وجود این تماشای بازی‌شان لذت‌بخش بود. آنتونی خوب کار کرد ولی به نظرم می‌تواند بهتر بشود. او یک گل عالی زد ولی همه گلهای ما روی کار تیمی به ثمر رسید.»

او در مورد شرایط تیمی منچستریونایتد گفت: «این یک روند است و ما باید هر روز سطح تیم را بالا ببریم. این درخواست من است و بازیکنان ما همین را می‌خواهند. ما بازیکنان زیادی داریم که جامهای قهرمانی برده‌اند و باید سطح بالای بازی‌شان را به تیم تزریق کنند تا همه با هم پیشرفت کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گرگانی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    خیلی خوشحالم از پیشرفت منچشتر بوی قهرمانی میدیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی