خطای نرم دیگر چیست؟/ متأسفانه کاری از دست ما ساخته نیست
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میکل آرتتا از داوری مسابقه به شدت ناراحت بود اما به همان نسبت از بازیکنان تیم خودش هم انتقاد کرد.

روند بردهای پیاپی ارسنال به پایان رسید و این تیم بعد از پنج برد متوالی در هفته ششم لیگ برتر شکست سنگین ۳-۱ را مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد متحمل شد.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال در پایان بازی به داوری بازی اعتراض داشت با این حال معتقد بود که منچستریونایتد در این مسابقه عملکردی درخشان داشت.

سرمربی آرسنال در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی گفت: «از اینکه این بازی را نبردیم خیلی ناراحتم. باید سه امتیاز این بازی را هم بدست می‌آوردیم ولی چرا نتوانستیم؟ چون در بعضی لحظات انضباط لازم را نداشتیم و در مقابل دروازه حریف آنقدر که باید بی‌رحم نبودیم.»

او در مورد تصمیم جنجالی VAR برای مردود کردن گل مارتینلی هم حرف زد: «من صحنه را ندیدم ولی می‌گفتند یک برخورد ملایم اتفاق افتاده. واقعا نمی‌دانم منظور از خطای ملایم یا نرم چیست. از این گذشته، مهم این است که تصمیم داورها در همه مسابقات روی خطاهای مشابه یکسان باشد. متاسفانه کاری از دست‌مان ساخته نیست.»

سرمربی اسپانیایی با انتقاد از بازیکنان آرسنال گفت: «گل اول را در حالی دریافت کردیم که بر خلاف اصول همیشگی تیم‌مان در موقعیت دو در برابر یک قرا گرفته بودیم. یکی از اصول ما این است که هرگز نباید چنین موقعیتی به حریف بدهیم. بین دو نیمه به بازیکنان‌مان گفتم اگر برنامه‌ها را پیاده می‌کردیم صد در صد برنده می‌شدیم.»

آرتتا با تمجید از منچستریونایتد گفت: «ارزیابی و تحلیل منچستریونایتد کار من نیست ولی امروز یونایتد متفاوتی را دیدیم که در کلاس جهانی بازی می‌کرد. از طرف دیگر شاهد آرسنال متفاوتی هم بودیم. ما در حالت عادی هرگز مقابل یک تیم با این کیفیت بالا اینقدر بد بازی نمی‌کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی