نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
علی دایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اعضای هیئت رئیسه قصد دارد در نشست هیئت رئیسه پیشنهاد محول کردن هدایت تیم امید به علی دایی را مطرح کند.

علی دایی پیش‌تر یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی بود. به جای اسکوچیچ و خداداد افشاریان در این باره گفت میرشاد ماجدی برای جانشینی اسکوچیچ با علی دایی صحبت کرد اما شهریار فوتبال ایران قبول نکرد و به همین خاطر اعضای هیئت رئیسه تصمیم گرفتند مربی کروات را ابقاء کنند. البته میرشاد ماجدی این موضوع را تایید نکرد. هر چند کمیته فنی اعلام کرد بعد از تصمیم در مورد برکناری اسکوچیچ، علی دایی تنها گزینه اشان برای هدایت تیم ملی بودو نام‌هایی چون جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی واقعیت نداشت.

علی دایی اخیرا هم در کنار امیر قلعه‌نویی و برانکو ایوانکوویچ و هم چنین کارلوس کی‌روش به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی اسکوچیچ مطرح است که به نظر می‌رسد اگر بار دیگر هم این سمت به او پیشنهاد شود این پیشنهاد را قبول نخواهد کرد. اما پیش بینی می‌شود دایی در برابر پیشنهاد تیم امید واکنش متفاوتی نشان دهد.

علی دایی بعد از جدایی از سایپا هدایت تیمی را برعهده نگرفته است. خیلی‌ها می‌گویند او ممنوع الکار است اما زمانی که فدراسیون فوتبال به او پیشنهاد مربیگری می‌دهد بدین معنی است مشکلی برای کار در فوتبال ندارد. پیشنهاد به دایی برای هدایت تیم امید تنها در ذهن یکی از اعضای هیئت رئیسه است و زمانی اجرایی می‌شود که اکثریت اعضای هیئت رئیسه با آن موافقت کنند و از همه مهمتر اینکه علی دایی به این پیشنهاد بله بگوید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    کدوم فدراسیون فدراسبونی که ریس انتصابی داره ۵۱ نفر حامی و همدست در زیان ۲۰۰ میلیاردی ویلموتس و ماجرای ۹۲هزار میلیاردی فولاد و قرارداد های دیگه میاد تاج را که در دادگستری پرونده داره. ولی تایید صلاحیت میشه وجواب ملت را هم نمیدهند مسخره ترین حکایتها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی