نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مدیرعامل سابق استقلال جواب گل‌محمدی را داد: همه چیز تحت کنترل است!
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد مددی مدیر مجموعه آزادی جواب انتقاد یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت چمن استادیوم آزادی را داد.

یحیی گل‌محمدی روز گذشته با انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه آزادی گفت: شرایط چمن ورزشگاه آزادی خیلی خراب و اسفناک است. پرسپولیس، استقلال و تیم ملی در این ورزشگاه بازی می‌کنند. اگر دنبال کیفیت و لذت هواداران هستیم، شرایط برگزاری مسابقه هم باید مهیا باشد.

احمد مددی مدیر مجموعه آزادی در پاسخ به گل محمدی گفت: سم‌پاشی، کودپاشی و از طرفی کاهش محسوس دما و اقدامات اصلاحی مستمر از سوی کارشناسان چمن مجموعه، در حال حاضر کیفیت چمن استادیوم آزادی، تحت کنترل، مطلوب، یکنواخت و سبز خواهد بود.

مددی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت آن است که عمر مفید چمن بر اساس استانداردها بین پنج تا هفت سال است و این در حالی است که اکنون در سال بیستم بهره‌برداری از چمن آزادی به سر می‌بریم و این امر اهمیت کار و تلاش خستگی‌ناپذیر همکاران متعهد مجموعه آزادی را در نگهداری دقیق چمن آزادی نشان می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    بابا حمید که فدراسیون را داده بود به کیسه،داوری و کل مجموعه فوتبال را داده به کیسه ولی کیسه هیچی نمیشه دیگه
  • علی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    تیم های به اصطلاح حرفه ای ما که هر کدوم سالی سیصد چهارصد میلیارد هزینه میکنن یعنی واقعا نمیتونن هر تیم فقط هزینه یه بازیکن متوسط را بده وکل استادیوم های کشور به یه شکل وبا سیستم های روز دنیا یه چمن خوب بیارن با یه شرکت خارجی قرارداد ببندن وکل استادیوم ها به یه شکل چمن استاندارد با سیستم هیدینگ کار کنن تا برا یه بار هم که شده فوتبال رو زمین بازی بشه البته مسولان تیم ها وهییت فوتبال ها هم با قضیه حرفه ای بر خورد کنن نه اینکه تو یه بازی بخوان نتیجه بگیرن از عمد به چمن رسیدگی نکنن یا از عمد بیان بعضی نقاط زمین چمن بکنن تا به هرقیمتی از تیم مقابل امتیاز بگیرن سازمان لیگ هر سال حداقل چهار تا ورزشگاه که چمن خوب ندارن بهشون ایراد بگیره به شکل استاندارد درست کنن مشکل حل میشه اگه واقعا عمر مفید چمن طبق گفته این آقا هفت سال هست چمن تغییر بدن به خدا کی میخوایم دیگه حرفه ای بشیم نمیشه فقط به بازیکن پول حرفه ای داد در عوض ابزار کار که چمن استاندارد وتوپ استاندارد هست نداشته باشیم وقتی بازی های لیگ های دیگه نگاه میکنی آدم کیف میکنه توپ چه خوب رو زمین حرکت میکنه به امید روزی که کل استادیوم اینجوری باش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی