داور مسابقه پنجمین کلین‌شیت پرسپولیس و بیرانوند را خراب کرد/ تیم یحیی گل‌محمدی تشنه گلزنی و قهرمانی نشان داد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ابراهیم اسدی زننده گل قهرمانی پرسپولیس در اولین دوره لیگ حرفه‌ای کشور معتقد است این تیم در فصل جدید شانس اول قهرمانی است.

دیدار دو تیم پرسپولیس و هوادار در حالی با برتری ۳ بر یک شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید که این تیم پس از ۴ هفته کلین شیت بالاخره گل خورد. با این وجود پرسپولیس توانست به صدرجدول صعود کرده و با ۱۱ امتیاز بالاتر از سایر رقیبان بایستد. درهمین راستا بد ندیدیم با ابراهیم اسدی زننده گل قهرمانی پرسپولیس در اولین دوره لیگ حرفه‌ای کشور هم کلام شویم:

پرسپولیس در هفته پنجم هم برد اما پس از ۴ هفته دروازه این تیم باز شد. نظری ندارید؟

به نظر من بیژن حیدری داور مسابقه مرتکب اشتباه شد و خطایی که پنالتی تشخیص داد پشت محوطه هجده قدم پرسپولیس بود و با این تصمیم کلین شیت علیرضا بیرانوند و پرسپولیس را خراب کرد. با این وجود خوردن یک گل در ۵ بازی نمی‌تواند آمار بدی باشد و تازه این گل خورده هم از روی نقطه پنالتی بوده است.

به نظر می‌رسد پرسپولیس در خط دفاعی و دروازه اش به یک آرامش خوبی رسیده باشد. قبول دارید؟

صددرصد همین طور است. یحیی گل محمدی خودش هم مربی با تجربه ای است و اگر اشتباه نکنم فصل گذشته گفته بود «تیمی‌که می‌خواهد قهرمان شود باید کمتر گل بخورد» و همین مسئله باعث شد در تابستان امسال خط دفاع تیمش را تقویت کند. خرید گولسیانی، پورعلی گنجی، اسماعیلی فر و البته علیرضا بیرانوند در همین راستا بود که نتیجه اش را الان می‌بینیم.

جدای از کم گل خوردن فکر می‌کنید تفاوت این پرسپولیس با پرسپولیس فصل گذشته چه باشد؟

این تیم یحیی گل محمدی تشنه گلزنی، پیروزی و قهرمانی است. این را می‌شود در حرکات تک تک این بچه‌ها مشاهده کرد. به نظرم هر چه قدر هم که از روی لیگ بگذرد، این تیم بهتر و روان تر کار خواهد کرد. متأسفانه فصل گذشته به دلیل کمبود بازیکن در برخی پُست‌ها، پرسپولیس نتوانست به آنچه می‌خواست برسد و قهرمانی را به استقلال واگذار کرد اما امسال تیم تقویت شده و ثمره اش را دیدیدم.

داور مسابقه پنجمین کلین شیت پرسپولیس و بیرانوند را خراب کرد/ تیم یحیی گل محمدی تشنه گلزنی و قهرمانی نشان داد

بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و تیم هوادار چه کسی بود؟

همه بچه‌ها زحمت کشیدند و دراین میان شاید سعید صادقی به دلیل دو گلی که زد دیده شد ولی این پرسپولیس یک تیم خوب در همه خطوط است. نفرات خوبی خریداری شده اند که در کنار بازیکنان قبلی گروه خوبی ساخته اند. این تیم می‌تواند این فصل قهرمانی را جشن بگیرد.

جواب سئوال بعدی ما را دادید آن هم با اعتماد به نفس زیاد!

آنچه عیان است چه حاجت به بیان است. ما به وضوح می‌بینیم پرسپولیس این فصل تفاوت آشکاری با گذشته دارد و بالانس شده است. در فصل گذشته در خط دفاع و حمله مشکلاتی داشتیم اما الان شرایط عوض شده است. پرسپولیس این فصل با آماریک گل خورده تا اینجای کار، موید وجود یک ساختار دفاعی مستحکم است. این تیم خیلی زود به رقبای خود ثابت کرد که دژ دفاعی اش به آسانی فرو نخواهدریخت و برای قهرمانی چه چیزی از این بهتر و مهمتر. اما این تنها یک ابزار برای قهرمان شدن محسوب می‌شود و تیمی‌که می‌خواهد از داشته‌های تدافعی خود محافظت کند و تلاش مردان مدافع خود را به بار نشاند و منتهی به سه امتیاز کند، بی شک باید از مردان فرصت طلب در باکس رقبا بهره ببرد. به نظر می‌رسد با خرید لوکادیا این اتفاق افتاده باشد.

و شیخ دیاباته؟

شیخ دیاباته را باید در زمین مسابقه ببینیم و بعد قضاوت کنیم. انشالله او هم مثل یورگن لوکادیا بتواند به تقویت خط حمله پرسپولیس کمک کند و گل‌های زیادی هم برای پرسپولیس بزند.

بازی بعدی پرسپولیس در مسجد سلیمان و برابر تیم نفت برگزار می‌شود. نظری ندارید؟

بازی راحتی نخواهد بود. امسال نفت مسجد سلیمان متحول شده و آخرین بازی خود برابر صنعت نفت آبادان را برده است. بنابراین با اعتماد به نفس بیشتری جلوی پرسپولیس حاضر خواهد شد. با تمام این تفاسیر فکر می‌کنم پرسپولیس با بازیکنان با تجربه و تأثیرگذاری که دارد می‌تواند برنده این دیدار باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    عقده گشایی بیژن حیدری همیشه و همیشه درمورد پرسپولیس
  • کیسه سوز IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    آخ آخ آخ اون گلی که زد و شکست اف سی کیسه از ملوان بازی آخر و جامی که از عسل شیرین تر بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی