نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
مهدی تاج
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای کمیته فنی پیش تر تصویب کرده بود اسکوچیچ از سمت مربیگری تیم ملی برکنار شود و جای خود را به علی دایی بدهد.

این تصمیم از سوی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مورد تایید قرار نگرفت و اسکوچیچ در سمت خود ماندگار شد که این تصمیم اعضای هیات رییسه ناراحتی اعضای کمیته فنی را به همراه داشت و آنها از اعضای هیات رییسه به خاطر وتوی تصمیم خود گله کردند. همچنین کمیته فنی برای فدراسیون فوتبتل تکلیف کرده بود که نباید دست به جذب کارلوس کی روش برند.

مهدی تاج رییس جدید فدراسیون فوتبال بر این عقیده است این رفتار اعضای کمیته فنی غیر قانونی است. بر اساس اساسنامه آنها تنها می توانند به اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال پیشنهاد بدهند و نباید این طور باشد که از وتوی تصمیم خود ناراحت شوند.

ریاست کمیته فنی بر عهده مرتضی محصص است. بر اساس خبرهای رسیده حکم اعضای کمیته فنی برای ادامه فعالیت در فدراسیون فوتبال مورد تایید قرار نخواهد گرفت؛ چرا که مهدی تاج می گوید تصمیمات آنها در ماه های اخیر فوتبال ایران به چالش کشید و موجب دو دستگی در تیم ملی شد و بر این عقیده است که تصمیمات آنها باید محرمانه باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    بسیار کار خوب و پسندیده ای میکنه تاج. عضو کمیته فنیی که جایگاه خودش رو نمی دونه و سمتش رو سمت ریاست فدراسیون اشتباه گرفته هر چه سریعتر باید با یک خداحافظی بره و خوشحالمون کنه. اگر هم کمیته ی فنی قراره تشکیل بشه باید اعضاش آدم های با سواد و موجهی باشند نه این افرادی که در فوتبال نه کارنامه ای دارن و نه کسی به دانششون کوچکترین اعتقادی داره
  • حامی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    درسته با اومدن ایشون اصلا موافق نیستم ولی این کارشون رو کاملا مثبت و خوب میدونم
  • gaber IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    البته با انتخاب دایی در جام جهانی مخالفم وای اگر نظرات کمیته باید سری باشد اینو از قبل اعلام و آقای محصص هم خودشون حرف آخر را میزدند کلا شلوغ پلوغه
  • رحیم NL ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
    کی روش دفعه قبل بدون خداحافظی از مردم ایران گورش رو گم کرد .ازآنجایی که مقامات مردمی نیستن دوباره کیروش آمد. بلحاظ فنی مدیرتوانمندیه .اما بعنوان مربی در کار دفاعی موفقه .وفقط بدنبال گل نخوردنه.درمصرهم محمدصلاح رو درپست غیرتخصصی بکارگرفت وعملا تیم مصر رو در حالت تهاجم ،ضعیف کرد.چون ته ذهنش گل نخوردنه.کافیه به عملکردش در تیم های مختلف و نتیجه هایی گرفته نگاه بندازید .بندرت بالای دوگل ردوبدل شده داره .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی