نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اعتقاد بی‌حد گواردیولا به یک ستاره؛ او می‌تواند ما را قهرمان لیگ قهرمانان کند/ قهرمان نشویم تنبیه‌مان می‌کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا امیدوار است که ارلینگ هالند و رکورد گلزنی دیوانه‌کننده‌اش بتواند سرانجام به ناکامی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا پایان دهد.

ارلینگ هالند، خرید ۵۱٫۴ میلیون پوندی سیتی، در رقابت‌های برتر اروپا بسیار خوش درخشیده و با ۲۳ گل در ۱۹ بازی تا به الان بهترین بازیکن در سن خودش است. و گواردیولا که در دو فصل اخیر تیمش را به خوبی تا نزدیکی قهرمانی پیش برده، دوست دارد اینطور تصور کند که هالند ۲۲ ساله می‌تواند آخرین تکه پازل باشد و او را به قهرمانی برساند.

گواردیولا پیش از بازی اول تیمش در لیگ قهرمانان گفت: «ارلینگ کیفیت بخصوصی دارد و احتمالاً او می‌تواند برخی از مشکلات ما را حل کند. ما امیدواریم که هر شش بازیکن جدیدمان در بهبود عملکرد تیممان عالی عمل کنند. ما باید به عنوان یک تیم خیلی خوب بازی کنیم. همه بازیکنان باید در این راه مشارکت کنند. اگر تنها بر شانه‌های هالند تکیه کنیم پیروز نمی‌شویم. ما فقط به خاطر هالند برنده نخواهیم شد و فقط به خاطر او بازنده هم نمی‌شویم.»

سیتی در سال ۲۰۲۱ در فینال شکست خورد و سپس در فصل گذشته به شکلی نابودکننده از نیمه‌نهایی خارج شد، و رئال مادرید در دقیقه ۹۰ دو گل زد و سپس یک گل در وقت اضافه به ثمر رساند.

رودری هم احساس می‌کند که ورود هالند، که در شش بازی اول خود در لیگ برتر ۱۰ گل به ثمر رسانده، می‌تواند بسیار حیاتی باشد. هافبک اسپانیایی گفت: «همه او را می‌شناسیم. در چنین رقابتی به چنین بازیکنانی نیاز داریم که توپ را بگیرند و گل بزنند. او می‌تواند تفاوت بسیار زیادی ایجاد کند. روش بازی کردنش... او فوق‌العاده است و همواره پیشرفت می‌کند.»

گواردیولا هفتمین تلاش خود برای قهرمانی در این رقابت مهم را با سیتی آغاز می‌کند. سیتی دوازدهمین فصل متوالی خود را در لیگ قهرمانان اروپا آغاز می‌کند و گواردیولا گفت: «نمی‌دانم می‌بریم یا نه، اما ورزش، نه فقط فوتبال، همیشه به شما فرصت دیگری می‌دهد. باشگاه از اینکه دوباره اینجاست بسیار مفتخر است و ما دوباره تلاش خواهیم کرد. اگر موفق به کسب قهرمانی نشویم، از سوی طرفداران و رسانه‌هایمان تنبیه می‌شویم و دوباره تلاش می‌کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی