نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استقلالی‌ام ولی این ۳ پرسپولیسی اسطوره فوتبال ایران هستند/ باشگاه من را با علی پروین سورپرایز کرد!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مرضیه جعفری به یکی از خواسته‌هایش رسید؛ ملاقات با علی پروین. سرمربی تیم فوتبال زنان خاتون بم هرچند استقلالی است ولی به چهره‌های تیم رقیب هم علاقه دارد.

مرضیه جعفری به یکی از خواسته‌هایش رسید؛ ملاقات با علی پروین. سرمربی تیم فوتبال زنان خاتون بم هرچند استقلالی است ولی به چهره‌های تیم رقیب هم علاقه دارد. باشگاه خاتون بم که از این علاقه خبر داشت برای جبران زحمت‌هایی که او برای تیم کشیده و ۸قهرمانی برای این باشگاه به‌دست آورده است، شرایط این دیدار را فراهم کرد.

باشگاه شما را سورپرایز کرد.

از باشگاه زنگ زدند و گفتند که آقای پروین می‌خواهد شما را ببیند. تهران بودم و گفتند بیا برج میلاد. دیدار خوبی هم داشتیم.  استقلالی‌ام ولی همیشه گفته‌ام که پروین را خیلی دوست دارم.

می‌شود یک نفر طرفدار یک تیم باشد و بازیکن تیم حریف را دوست داشته باشد؟

همیشه طرفدار استقلال بوده‌ام و همیشه هم آقای پروین را دوست داشته‌ام. علی دایی و علی کریمی را هم خیلی دوست دارم. آنها اسطوره‌های فوتبال هستند. بعضی ها را  جدا از بحث فوتبال می‌شود دوستشان داشت. شخصیت این آدم‌ها برای من مهم است نه رنگ تیمشان. شاید بعضی‌ها که تعصب خاصی دارند، متفاوت فکر کنند اما این علاقه جدا از تعصبات فوتبالی است. من قلعه‌نویی و همه استقلالی‌ها را دوست دارم.

بازی‌های پروین را یادتان می‌آید؟

۴۰سالم است و اواخر بازی‌شان را یادم است. از بچگی فوتبالی بودم و از وقتی که یادم می‌آید، بازی‌هایشان را می‌دیدم.

از تیم خودتان بگویید. از جام باشگاه‌های آسیا که نتوانستید به فینال برسید.

بعد از لیگ طولانی، تیم وقت استراحت نداشت و بدن بازیکنان تحلیل رفته بود. برای بازی دوستانه به قزاقستان رفتیم که متأسفانه بازیکنان درگیر ویروسی شدند که فکر می‌کنم کرونا بود. ۹۰درصد آنها اسهال و استفراغ داشتند و خیلی اذیت شدند.

با این حال در بازی‌های دوستانه خوب بودند.

بله خیلی خوب بودند. قهرمان قزاقستان را یک بر صفر بردیم. قزاق‌ها می‌گفتند که حتما به فینال جام باشگاه‌های آسیا صعود می‌کنید. نظرشان این بود که تیم ما خیلی قشنگ فوتبال بازی می‌کند. در ازبکستان هم تیم مشکل غذایی داشت. غذای آنها با ذائقه بچه‌های ما جور در نمی‌آمد. چند مصدوم هم داشتیم. با این حال اگر ۲ تیم از گروهمان کنار نمی‌رفتند شرایط خیلی بهتر می‌شد. باید این را هم قبول کنیم که سطح فوتبال ازبکستان از ما بالاتر است و در سطح ملی هم تیم آنها خیلی بهتر از تیم ماست.

باشگاه خیلی برای تیم هزینه کرده بود. آیا توقع صعود داشت؟

باشگاه ناراحت شد که نتوانستیم صعود کنیم اما واقعا این توقع را نداشت که در نخستین حضورمان در این مسابقات بتوانیم به فینال صعود کنیم. مهم این بود که توانستیم خوب بازی کنیم. سرمربی تیم ازبکی بعد از بازی می‌گفت فکر می‌کردند تیم ما دست‌وپابسته است ولی برخلاف تصورشان تیم خوب فوتبال بازی کرد. ما در بازی اول با آنها مساوی کردیم. در بازی دوم هم یک گل خوردیم. مربی ازبک گفت که در نیمه دوم برای اینکه نتیجه را حفظ کنند، به بازیکنان گفته بود وقت تلف کنند.

لیگ هم از ماه آینده شروع می‌شود. برنامه‌ریزی این فصل خوب است؟

فقط گفته‌اند که از ۲۲مهر لیگ را شروع می‌کنند. امسال شرایط سخت است. سیرجان چند بازیکن خوب جذب کرده، سپاهان هم تیم خوبی بسته و با مریم ایراندوست در لیگ شرکت می‌کند. ما هنوز بازیکن خاصی نگرفته‌ایم و احتمالا چند بازیکن هم از دست بدهیم. با ۲نفر از بازیکنان به توافق نرسیده‌ام.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • تاج اسیا IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    تاجیا توو همه چی معرفت میفهمن واقعا!!!نه مثل لنگیا که خودی و غیر خودی هم نمیفهمن!!خدا وکیلی افرین باید به این بانو گفت که انقد صاف و صادقه!!درود بر هر چی تاجیه
  • حمید IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    اگه اینا اسطوره هستن ' پس پرویز دهداری و مجید جلالی و جواد نکونام و حجازی و پورحیدری ' که الگوی فوتبال و اخلاق هستن چکاره ان ' البته علی دایی رو از اون دوتا علی رد کن ' چون شخصیت قابل قبولی داره
    • محمد صادق IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      لطفاً ببند اون دهنو
  • شیش۶ IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    کل افتخارات ملی و باشگاهی ایران در جهان بنام سرور ابدی کیسه کشان پرسپولیس قهرمان است.مگه میشه کیسه کش بود و به پرسپولیس و پرسپولیسی ها افتخار نکرد.اینکه یه کیسه کش به خودش میباله و با افتخار به دوست داشتن اسطورهای جهانی پرسپولیس اعتراف میکنه چیزه عجیبی نیست .اگر برعکسش را پیدا کنید نعوذبالله ان عجیب است.زنده باد عشق ایرانیان پرسپولیس قهرمان.
  • شاهین IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    اره موافقم به افتخار قهرمان 23 ثانیه اسیا یه کف مرتب...............خخخخخخخخخخخخخخخخ
    • رضا IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      بزن دست قشنگه رو به افتخار یدالله ..... خخخخ
  • رضا IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    پس تاجی نیستی وقتی افتخار فوتبال رو این درپیت ها میدونی!!
  • کاک IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    علی پروین رو پرسپولیسی نمیدونم وکسی که رنگش معلوم نیست دورنگی داره بدرد ما نمیخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی