نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
۱ |
۵
اکبر آزادی فر: سه فایت در سازمان Brave Combat Federation در راه است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اکبر آزادی فر با نام حرفه ای اکبر چریکی که پس از حواشی سجاد غریبی و مارتین فورد بر سر زبان‌ها افتاد، به دلیل چهره و استایل خشن و تنومند برای بازی در فیلم سنمایی خوب بد زشت دعوت به همکاری شد.

گزارش آگهی- اکبر چریکی با نام شناسنامه ای اکبر آزادی فر (Akbar Azadi Far) متولد ۱۳۶۰ در کوهدشت لرستان، بدنساز و ورزشکار پرورش اندام و بازیگر سینمای ایران است که تاکنون در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام و mma حضور داشته و مدال های رنگارنگی را کسب کرده است.

سوابق ورزشی

نام اکبر آزادی فر با نام حرفه ای اکبر چریکی پس از حواشی سجاد غریبی و مارتین فورد بر سر زبانها افتاد و تا بحال کسی او را نمی شناخت و آشنایی با این چهره ورزشی و هنری نداشتند. اگر او تجربه بازی در فیلم سینمایی خوب،بد زشت را در کارنامه خود دارد، اما تاکنون نامی از او در میادین ورزشی و هنری برده نشده بود و چهره کمتر شناخته جامعه ورزشی ایران است

او تاکنون در مسابقات ورزشی بدنسازی و پرورش اندام و مسابقات قفس و MMA حضور داشته و در عناوینی نیز کسب کرده است.

او در برابر حریفی از آذربایجان به قهرمانی رسیده و توانست خودی در مسابقات آسیایی نشان دهد.

اکبر ازادی سابقه قهرمانی پاورلیفتینگ و دو دوره حضور در مردان آهنین را در کارنامه خود دارد.

زندگینامه اکبر چریکی

آقای اکبر چریکی به دلیل چهره و استایل خشن و تنومند برای بازی در فیلم سنمایی خوب بد زشت دعوت به همکاری شد و سابقه بازی در کنار سام درخشانی و پژمان جمشیدی و پیمان قاسم خانی را در سابقه بازیگری خود ثبت کرده است.

او همچنین در فیلم سینمایی تگزاس ۲ به کارگردانی مسعود اطیابی و … نیز ایفای نقش کرده است. او در صفحه اینستاگرامش مدعی شده که از ورزش و سینمای جهان درخواست همکاری داشته و به او پیشنهاد مسابقه و بازیگری داده شده است. از دیگر فیلم های او فیلم ترمینال و بخارست هم میتوان نام برد.

حواشی مبارزه طلبی مارتین فورد

پس از تقابل سجاد غریبی و مارتین فورد بدنساز انگلیسی، اکبر چریکی به این موضوع و حواشی واکنش نشان داد و نوشت:

سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان گرامی و مردم نجیب وبا غیرت وخون گرم ایران راجب یک موضوع گفت شفاف سازی کنم بنده قرار نیست با مارتین رقابتی داشته باشم من دعوت نامه دارم از انگلیس برای همکاری در ورزش و سینما اگر در ایران شرایط برام اوکی بشه من زاده این خاک هستم ودر این خاک هم خاک خواهم شد و تمام مردم ایران را دوست دارم وبه مردم ایران و ایرانی بودنم افتخار میکنم امیدوارم تمام مردم این سرزمین در سلامتی و سربلندی و عزت زندگی کنند چون خود ایرانی بودن خودش افتخاره

خاک پای تمام مردم ایران ومردمان واقعی وتمام ورزشکاران بزرگ

اکبر چریکی عضو کوچک جامعه ورزش ایران

صفحه در اینستاگرام اکبر چریکی

صفحه در اینستاگرام اکبر چریکی

پیج اصلی اینستاگرام ایشان را با نشانی

akbar_cheriki_iran دنبال کنید.

اکبر آزادی فر در سال ۹۱ وارد دنیای mma شد و در اولین مبارزه خودش حریف خود را در سازمان جهانی ifc شکست داد، او در کشتی آزاد نیز فعالیت داشته و در چندین مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد حضور پیدا کرد، اما نتونست شایستگی های خودشو به نمایش بگذارد وی در دوره مربیگری منصور برزگر به دعوت بهمن شهبازی دو سال در اردوی تیم ملی کشتی تمرین کرد و در کنار بزرگان کشتی ایران و در سال ۸۰ وارد دنیای مردان آهنین و پاورلیفتینگ شد

ورود به پرورش اندام

اکبر چریکیاز سال ۸۴ وارد بدنسازی حرفه ای و ورزش پرورش اندام شد و هم دوره ورزشکاران بزرگی چون: بیت الله عباسپور، هادی چوپان، حمید لک زایی، مجید امانی، بابک ارزشمند بوده است.

مسابقات حرفه ای mma

او از سال ۹۱ وارد مسابقات قفس و مبارزات mma و بوکس حرفه ای شد و با مربیگری نورالدین ساکی مربی بوکس توانست حریف خود را شکست بدهد. او همچنین قهرمان تیراندازی سنتو است و مهارت عالی در تیراندازی با اسلحه کلت کمری را دارد.

اکبر چریکی در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته هفت بار به مقام قهرمانی برسد و  دارای دو کمربند قهرمانی از کشور های گرجستان و آذربایجان می‌باشد و دارای رنکینگ ۲۵جهان می‌باشد.

بازی اکبر ازادی فر در سازمان  Brave Combat Federation 

اکبر ازادی فر چندی پیش در استوری اینستاگرامی گفت که سه فایت (نبرد) در این سازمان در راه است. این یعنی این که به زودی باید منتظر قهرمانی اکبر آزادی فر در نبرد ها باشیم.

اکبر آزادی فر: سه فایت در سازمان Brave Combat Federation در راه است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اروین GB ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    ممنون از شما و به امید برد اقای ازادی فر در این فایت ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی