نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یک استقلالی فرشته نجات ارسلان مطهری شد/ امیدواری آقای گیتاریست برای زدن گل دوم به نساجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصدومیت مهاجم مازندرانی تیم استقلال شرایطی را فراهم کرد تا یکی دیگر از مهاجمان این تیم به ترکیب اصلی نزدیکتر شود.

آرمان رمضانی مهاجم ۳۰ ساله استقلال که در فصل جاری در چهار مسابقه برای استقلال به مدت ۵۰ دقیقه در ترکیب حضور داشته در مصاف مقابل نفت مسجدسلیمان از دقیقه ۸۲ به جای پیمان بابایی وارد ترکیب استقلال شد اما در همان دقایق و بر اثر یک ضرب خوردگی دچار مصدومیت از ناحیه کمر شد تا بازی با پیکان را از دست بدهد.

یک استقلالی فرشته نجات ارسلان مطهری شد/ امیدواری آقای گیتاریست برای زدن گل دوم به نساجی

حالا هم از اردوی استقلال خبر می رسد رمضانی بازی بعدی مقابل نساجی مازندران - تیم استان خودش - را از دست داده است اما این خبر بد برای مهاجم بلند قامت استقلال امیدواری‌ها برای دیگر مهاجم استقلال جهت رسیدن به ترکیب اصلی این تیم را افزایش داده است تا او تبدیل به فرشته نجات مطهری از شرایط هفته های اخیر باشد کما اینکه در بازی قبلی هم در نبود رمضانی که در هر چهار دیدار ابتدایی در اواخر مسابقه به عنوان یار تعویضی به زمین می رفت مطهری جای او به ترکیب اضافه شد.

امیر ارسلان مطهری مهاجم ۲۹ ساله گرمساری استقلالی ها که در طول فصل جاری تنها دو بار فرصت حضور در ترکیب استقلال را به دست آورده امیدواری هایش برای بازی مقابل تیم نساجی بیشتر شد.

مطهری که سابقه گلزنی به تیم نساجی مازندران با پیراهن تیم ذوب آهن را نیز در کارنامه دارد این روزها در تلاش است تا با نظر مساعد سرمربی استقلال بتواند حداقل به عنوان بازیکن تعویضی در دیدار روز شنبه مقابل نساجی سومین حضور در این فصل -پس از بازی مقابل سپاهان و پیکان- را تجربه کند.

مطهری در هفته چهاردهم لیگ برتر نوزدهم با پیراهن تیم اصفهانی در مصاف قبل نساجی مازندران زننده دومین گل تیمش بود تا ذوب آهن با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را از پیش رو بردارد. گل اول آن دیدار را محمدرضا خلعتبری به ثمر رساند. مطهری در نیم فصل همان مسابقات به استقلال پیوست و در این مدت پیراهن آبی این تیم را به تن کرده است.

شایان ذکر است؛ امیر ارسلان مطهری بعد از پایان اولین بازی این فصل خود مقابل سپاهان به عنوان گزینه خروج از لیست بازیکنان استقلال معرفی شد اما در نهایت کنار استقلالی‌ها ماند و به جای او کاوه رضایی از جمع بازیکنان استقلال جدا شد و به تراکتور پیوست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آبی دل IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    ارسلان و آرمان و حتی شهباززاده در حد نیمکت و سکو استقلال هم نیستن، نیم فصل تموم بشه از شر سه تاشون راحت میشیم ، بدردنخورها
  • رضایاک اصلی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    ببین این چیه که نیمکت نشینِ آرمان زلاتانِ😂😂
  • Rasoul IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    دوست خوبم نگارنده عزیز کمی تحقیق کن آرمان رمضانی اهل شهرستان ماسال در استان گیلان هستن
  • محمدمعتمدی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    سلام وخسته نباشیدبه نظرمن همه ی بازیکن های استقلال تاج سرهستن فقط رضاوندبدردنمیخوره جای کاوه هم خالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی