حمید استیلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید استیلی از سرپرستی تیم ملی فوتبال کشورمان استعفا داد.

 حمید استیلی با انتشار پیامی از سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران استعفا داد.

استیلی نوشت: شاید برای استعفا زمان زیادی طول کشیده باشد و شاید خیلی‌ها نکوهش کنند که چرا حالا؟ اما هر چه هست بنده تصمیم به استعفا گرفته‌ام و رسما از مدیریت تیم ملی کنار می روم. تردید ندارم که در پس همین خداحافظی خیلی ها مرا نقد می‌کنند که چرا بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال نرفتم و حال که خیلی‌ها رفته‌اند و سرمربی جدید هم انتخاب شده، بنده تصمیم به استعفا گرفته ام!!!

وی ادامه داد: صادقانه اعتراف می کنم که به عنوان مدیر تیم های ملی مسئولیت سنگینی و البته مقدسی برعهده بنده بود. آری؛ تیم ملی برای بنده وسایر پیشکسوتان فوتبال که سال ها به عشق همین پیراهن و شادی دل میلیون ها هموطن تلاش کرده ایم، خانه ای مقدس محسوب می شود، پس انجام تمام  و کمال ماموریت ومسئولیتم‌ در این پست امری حیاتی بود.

استیلی نوشت: خودم باور دارم که فردای ۸ شهریور که انتخابات فدراسیون برگزار شد باید با یک‌خداحافظی رسمی از جمع منتخبان جدا می شدم اما چند روزی ماندم تا در روزهایی که تیم ملی برای آماده سازی ‌تا مسابقات جام‌جهانی که با محدودیت شدید زمانی روبرو است، ماموریتم رابه پایان برسانم و خوشبختانه اکنون تمامی امورات جهت برگزاری اردوی اتریش آماده است. در فوتبال ‌رفت و آمدها امری کاملا طبیعی به شمار می آیند و چه بهتر در پستوی این آمد و شدها، اخلاق، معرفت و اصول حرفه ای نیز رعایت شوند.

وی در انتها ادامه داد: حرف ها و ناگفته ها در مورد عملکرد خودم، نحوه اخراج اسکوچیچ، تیم امید ومهدوی کیا و انتخابات فدراسیون فوتبال بسیار است که ترجیح می دهم تمامی ناگفته ها بماند برای یک گفت وگوی مفصل رسانه ای. بنده دوباره تاکید می کنم شاید برای استعفایم خیلی دیر شده اما با کسب اجازه از بزرگان فوتبال کشورم رسما خداحافظی می کنم و آرزو دارم که تیم ملی کشورم با درخشش و انجام بازی های خوب در جام جهانی ۲۰۲۲دل مردم کشورم را شاد کنند.

دوستدار شما؛ حمید استیلی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • سامان IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    عجیبه که استیلی در پست مدیر با هیچ سرمربی نتونست کنار بیاد و باهمشون مشکل داشت هم تیم امید و تا تیم ملی و در بزنگاه پشت سرمربی رو خالی میکرد و زیرابشو میزد . مثال استیلی مثال اون کسیه که روی شاخه درخت نشسته بود و شاخه رو از بن میبرید
    • آ IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      حرفت تهمته و واقعیت نداره . با کی بد بود ؟ شما علاقه دارید آدما رو تخریب کنید از لحاظ شخصیتی ، چون مثلا پیشکسوت تیم مورد علاقه شما نیست و ...
  • محمد IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    بری که دیگه برنگردی
  • افشین دست کج IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت بود میده، این بابا خودش میدونست با اومدن کیروش‌ دیگه نمیتونه با رانت و رابطه پستی تو تیم ملی داشته باشه
    • امید IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      عزیزم مدیر تیم که نباید با نظر سر مربی انتخاب بشه اسمش روشه،پس کی قرار از مربی جواب بخواد البته باید همه چیزمون به هم بیاد دیگه
    • فرهنگ IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      درسته. اصلا کی روش یکی از شرط هاش پاک شدن تیم ملی از استیلی و چندتای دیگه هست.
  • ایلام IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    دلال
  • مافیای لنگ IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    من نمیدونم این آدم زیرآب زن و ناکارآمد از کجا حمایت میشه که هیچوقت بیکار نمیمونه!؟
  • کاف IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    با خیال راحت برو با بچه هات چهاربرگ بازی کن
  • احمد IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    تواگه خوب بودی توی لنگ بهت سمت میدادند.امیدوارم دیگه نزدیک هیچ تیم ملی در هیچ رده ای نشی چون خیلی شوم هستی.
  • 4444 همیشه آبی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    متخصص ترین فرد فوتبال ایران رو از دست دادیم! کسی که در خط هافبک بازی میکرد و میجنگید ولی تو بازی قرن دید کریم باقری نرفته تو 18 رفت جلو به قول رهیری فرد هد زدن بلد نبود ولی گل قرن رو زد!(فرصت طلبی درجه 1) با ممد خاکپور دوقلوی فوتبالی بود ولی بعد از همون گل دیگه همدیگه رو ندیدند! بدون اجازه علی دایی شد سرمربی پرسپولیس! بعد شد عضو هیئت مدیره بعد شد سرپرست تیم امید البته واعظ غیر متعظ(ببخشید واعظ آشتیانی!) گفت که با حبیب کاشانی تیمو کنتورات کردند! پس شاید سرپرست نبوده واسه ثوابش رفته مسئولیت گرفته! خلاصه این آخریا اومده بود وردست دراگان اسکوچیچ حالا که دراگان رفته این رفیق زرنگمون استعفاء داده! حیف از این همه تخصص! به قول عادل فردوسی پور همه چی مون به همه چی مون میاد! وقتی مظلومی و قاسمپور و پدر سعید عزت اللهی بشن کمیته فنی استیلی هم باید بشه سرپرست تیمملی! چه گل و بلبلیه! مهدوی کیا که تیمو اوت کرده با تیم امید قرارداد دلاری داره! مرفاوی که با یه شعار حیا کن رها کن هوادار استقلال عین شتر زد زیر گریه با اون همه شجاعت شده سرمربی تیمملی جوانان و قراره جوونای 18 ساله هتل‌باز رو کنترل کنه!
  • دلیر کیمیایی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    بیا برو مالیاتی اسم خودشو گذاشته مربی لنگی بی همه چیز
  • داش فر IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    چقدر هم حرمت این خونه مقدس رو نیگه می داشتی باندباز زیراب زن حاشیه ساز پلشت ! حالا برو با اون خداداد که می خواستی از جیب ملت براش ویزا و هزینه سفر کانادا جور کنی یه قل دوقل بازی کن.
  • کمیل CA ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    زمین خدا بزرگه؛ تیم ملی نشد، بالاخره یک تیم دیگه پیدا میشه که حمید آقا سرپرستش بشه و زیر آب سرمربی اش رو بزنه. حمید آقا به لطف گل قرن، خدا رو شکر میتونه سرپرستی هر تیمی رو بگیره و فاتحه تیم رو بخونه. حمید اقا، پیشاپیش سرپرستی تیم آینده ات در ماه آتی و برکناری مربی اش در سه ماه آتی مبارک.
  • مرتضی IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    تو که برای بودن در هر پست این ورزش حاضری هرکاری مثل دلالی و زیرآب زدن و لابی بکنی بهت استعفا نمیاد! رک میگفتی بعد از انتخابات منتظر بودم ببینم گوشه چشمی بهم دارن یا نه که دیدم می‌خوان بیرونم کنن خودم زودتر استعفا دادم!
  • علی US ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    بری که دیگه برنگردی
  • ولی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    یکی از عوامل اصلی برکناری اسکوچیچ حمید استیلی است
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    حالا نمیدونم جرا تیم ملی را جناحی و رنگیش کردید هر کس مربی تیم ملی بشه قطعا بیرانوند نفراول دروازه هس و طارمی و خیلی های دیگه از نفرات قبل تیم ملی هستن حالا چرا فکر میکنین اسکوچیچ به شما ظلم کرده؟ زیاد خوشحال نباشید لیست حداقل ۸۰ درصدش بدون تغییر می مونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی