نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
۱۲۱ |
۴
حمله تند پرسپولیسی‌ها به تاج/ جلوی تو و تیمت می‌ایستیم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عده‌ای از هواداران پرسپولیس مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران را تهدید کردند.

یکی از بزرگترین مشکلات فعلی فوتبال ما در رده باشگاهی مربوط به عدم دریافت مجوز حرفه ای دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال است و این دو تیم پرهوادار در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتند.

مهدی تاج که به تازگی دوباره رئیس فدراسیون فوتبال شده حرف‌های تامل برانگیزی در خصوص پرسپولیس و حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مطرح کرد که همین حرف‌ها باعث عصبانیت هواداران پرسپولیس شد.

تاج   در بخشی از نشست خبری خود در مورد افزایش سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: یکی از دلایل آمدن من همین بود. یک عده می‌گفتند شما که رفتی چرا آمدی؟ می‌دانید که حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا یعنی اینکه از گردونه بین‌المللی حذف شده‌اند. این دو تیم چقدر طرفدار دارند؟ از مدیران که بپرسید می‌گویند ۱۰۰ میلیون.

وی ادامه داد: متاسفانه تعلیق فوتبال ایران هم از بخش مجوز حرفه‌ای قبل از این به مدت یک سال تمدید شد. در دوره خودمان به شیخ سلمان گفتم خیلی بد است که ما نمی‌توانیم خودمان مجوز دهیم و گروه ژاپنی و مالزیایی باید تایید کنند.

او پاسخ داد حرفت درست است و صدور مجوز را به خودمان واگذار کرد. ما هم یک تیم گذاشتیم. متاسفانه پارسال با اتفاقاتی که رخ داد مجوز را از ما گرفتند و هر دو تیم را محروم کردند. ما نگران هستیم و در حال حاضر هم نگران نساجی هستیم. پرسپولیس که فعلا سهمیه ندارد و من از شیخ سلمان خواستم وقت بدهد که با او جلسه بگذارم. قول نمی‌دهم اما شاید بتوانم صدور مجوز حرفه‌ای را به ایران برگردانم.

تاج درحالی اعلام کرد که پرسپولیس حتی اگر قهرمان هم شود نمی‌تواند در آسیا حضضور پیدا کند و از واژه حذف شده برای این تیم استفاده کرد که باشگاه پرسپولیس معتقد است که برنامه خود برای دریافت مجوز حرفه‌ای را آغاز کرده و تا بهمن ماه سال جاری فرصت دارد تا با تکمیل مدارک، لایسنس حرفه‌ای خود برای حضور در لیگ قهرمانان ۲۰۲۳-۲۴ را دریافت کند.

بعد از صحبت‌های تاج هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت نسبت به رئیس جدید فدراسیون فوتبال موضع گرفتند و مدعی هستند هیچ فرقی بین تیمشان و استقلال نیست. پرسپولیسی‌ها معتقدند هر مشکلی باید برای هر دو تیم یکسان است و فدراسیون نمی‌تواند فقط برای استقلال مجوز حرفه ای بگیرد و این تیم را به آسیا بفرستد.

عده ای از هواداران پرسپولیس حتی تاج و تیم مدیریتی اش را تهدید کردند در صورتی که این قضیه مشخص نشود و پرسپولیس دچار مشکل شود، جلوی آن‌ها خواهند ایستاد و از حق تیمشان دفاع خواهند کرد. حال باید دید واکنش مدیران پرسپولیس به این صحبت‌های تاج چیست و سرانجام حضور این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا چه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۲
  • امیر IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    تیم جنایتکار اصفهانی ها دوباره اومدن سر کار. چرا دولت نمی ره جلوی فسادها و اختلاسها و رشوه های تاج و ساکت و... رو بگیره؟
    • میلاد IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      همه از دشمنی کیروش با پرسپولیس باخبرن و معلومه که برای عرض ارادت به کیروش همه کار میکنن
    • فرشاد IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      بخواب
    • علی شفیعی IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      بابا مسعودو بگیم بیاد براتون
    • غضنفر IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      تاج علنا و بطور واضح داره میگه من از قدرتم در AFC برای این کار و اون کار استفاده نکردم و استفاده خواهم کرد و شاید استفاده کنم و ...! حالا بماند تیمی که اینجا داره و فوتبال را دارن میچرخونن!!!! در تیم ملی حاشیه می‌ساختند وقتی خودشون نبودند!!!! و ... کافیه یک نگاهی به نحوه ورود ایشان و دوستان همراه ایشان در بدو ورود به سالن انتخابات فدراسیون مینداختین تا ببینید امثال ایشان و نبی و ساکت و ... کی هستند؟!
  • رضایاک اصلی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    بابا حمید کیسه را میفرسته بعد شیش تا از العین میخورن و برمیگردن😂😂 ولی برای کیسه یه تجدید خاطره حداقل میشه
    • جام اسنپی ها هیس IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      بارسلونا هم هشتا از بایرن خورده ،ولی بارسا قهرمانی اروپا برای لحاظ میشود نه هشتای بایرن،یا برزیل از آلمان هفتا میخوره ولی قهرمانی جهان و داره، املا نانوشته غلط ندارد ، مهم ستاره است نه بازی با العین ،که جفت ستاره استقلال تو چشم جفت چشم شما لنگیاست
    • ابوالفضل آبی IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      شما اول مجوز بگیر نمیخواد حرف از اسیا بزنی😂😂🤣🤣 هرچی نباشه ما ۶ تا از العین خوردیم نه مثل شما که از الغرافه ۵ تا میخوره🤣🤣😂😂 قشقایی 😂🤣
    • Amir IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      نکنه شما هر دفعه رفتید با جام قهرمانی برگشتید؟ همین سری آخر با لشکر بازیکن به اصطلاح بهترینها و کل تیم هم تو تیم ملی اسکوچ جونتون کل بود سه از الهلال خورد؟
    • علیرضا IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      اخییی... الان شما بارسلونا شدید؟! همون دو تا قهرمانی تو آسیا رو اصلا یادتون میاد؟! اصلا به دنیا اومده بودید؟! خخخخخ همون دو تا فینال رفتن پرسپولیس آسیا، به قهرمانی های شما که پدربزرگ های ما هم ندیدن می ارزه! بماند که اون موقع اصلا هنوز لیگ قهرمانان هم تشکیل نشده بود!!
  • هیچ IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    این طرفداران لنگی دقیقا فکرش شبیه بابا مسعوده و انتظار دارن سپاهان منحل شود و تراکتور محروم شود و استقلال هم در ضعف مطلق باشد
    • سامان IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      باور کن اگه اینایی که گفتی اتفاق بیفته تازه عدالت اجرا شده!!
  • عبداله IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    باید پذیرفت که پروفسور تاج چهره تاریخ ساز فوتبال ایران است پروژه های بیاد ماندنی مغلوب کردن ویلموتس و.. از خاطرها نمی رود منتظر نتایج پروژه های کی روش 2 و پروژه های پرسپولیس و استقلال و پروژه نابودی فوتبال ایران باشید شاید این بزرگوار گورباچفیست است
  • ناشناس IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    استقلال هم جعل کردن به دروغ گفتن پول فرشید باقری رو دادیم در صورتی که باقری تکذیب کرد به afc شکایت کرد اینم لینکش https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C-7
    • خودم IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      بخواب بابا یه لینک پیدا کردی زیرهمه خبرها می زاری خدا شفات بده
  • هوادار پرسپولیس IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    واضع است که با حذف پرسپولیس و مشگل نساجی تیم بعدی یعنی سپاهان تیم شهر تاج وساکت دو مفسد اقتصادی میتواند به آسیا برود اصلا این دو دزد شالاتان آمده‌اند تا تیمهای پایتخت را تخریب کنند ازاین هفته تمام هواداران پرسپولیس در ورزشگاهای ایران میبایست ازخجالت تاج و ساکت دربیایند
    • مجید IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      بخواب اونموقع که تاج رئیس فدراسیون بود فقط بازیا سپاهان روبدون تماشاگرمیکردبخصوص جلو لنگاسیون اولین تیمی بودیم علیه تاج لنگی تونقش جهان ازخجالتش دراومدیم
  • عبداله IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    آقایان مسئولین فدراسیون فوتبال آیا می دانید تاریخ مصرف کی روش تمام شده است ؟عملکرد او را در کلمبیا و مصر می دانید لابد حمایت از ورشکستگان ورزشی غیرایرانی را از بیت المال وظیفه خود می دانید
    • تیم ملی ایران IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      عزیزم شما ی اقلیت با کینه های قبلی بیش نیستید تاریخ شما زودتر تموم شده
  • آره من یه لنگی هستم IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    واسه لنگیا چه فرقی داره آخه؟ من نمیدونم اینا چه گلی به سر آسیا زدن که این همه به ورجلا افتادن واسه آسیا رفتن... لنگیا برن همون قهرمانی‌های جام آزادگان و رمضان و جامهای گل کوچیکشون رو بشمرم و ستاره پلاستیکی بچسبونن. لنگ را با نبرد بزرگان چکار؟
    • ناشناس IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      حالا یکی نیست بگه اون کیسه ی جام امجدیه چه به حرف از فینال واقعی آسیا
  • داش فر US ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    دفعه قبل استقلال بدهی نداشت، چونکه هنوز رای شکایت استراماچونی صادر نشده بود. می تونستند مثل همیشه با عبور لز سایر فاکتورها برای استقلال مجوز بگیرند، اما چونکه پرسپولیس به علت ارسال مدارک اشتباه محروم شده بود، استقلال را هم محروم کردند.
  • شاهین IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    هر دو تیم زیر یک وزارت خانه اداره می شود. هر دو هم با کلی بدهی های مشابه..حالا اگر یکی از این تیم ها مجوز اسیا بگیرد دیگری نه... انوقت معلوم می شود . بابا کی هست.. و در این سالها چه کار ها کرده.. ما طرفداران پرسپولیس خواستار اجرای عدالت هستیم غیر این باشد . وزیر ورزش و فداراسیون از همین حالا صندلی ها را تحویل دهند.. دیگه این ظلم را قبول نمی کنیم. چطور می شود پول پرسپولیس در اسیا تعلیق شود و هیچ کس هیچ کاری نکند و به خاطر اش انواع بدهی ها بالا بیاد پنجره بسته شود. انطرف وزیر برای پرداخت بدهی استقلال کمیته تشکیل می دهد.. چطور می شود بخاطر بدهی شستا ساختمان پرسپولیس باید فروخته شود. مال استقلال پا برجا... چطور می شود استقلال هر سال ریخت پاش می کند . طرفداران پرسپولیس دیگه این بار همه چی را زیر نظر دارند..
    • خودم IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      کمتربخور رودل میکنی
    • محمد IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      آروم باش دوست عزیز لنگی یه آب قند بخور فشارت بیاد بالا بعد ادامه بده اون بابایی که میگی از خیلی چیزهای دیگه مشخص شده از اینکه استقلال رو به خاطر اینکه روی گرفتن حقش وایستاده صدا وسیما با انواع ناعدالتی ضربه میزنه یا اینکه توی جشن قهرمانی استقلال وزیر نیومد ولی برای بازی قبلی تیم شما لنگ وزیر کنار مدیر عاملتون میاد ورزشگاه دیدن بازی ویادمون نرفته دوره قبل هم بابا مسعود با چه خوشحالی توی قهرمانی های شما میومد ولی واسه تیم ما از شدت ناراحتی که قهرمان شدیم حاضر نشدن توی جشن قهرمانی بیان اونم قهرمانی که توی دنیا ازش به تعداد انگشت های دست بوده بدون باخت و با شکستن انواع رکوردها نه مثل یه تیم با اسنپ بدون بازی جام واسمون بفرستن خونه!!!!!!!
  • ضیا IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    تاج یک انسان فاسد است و هیچ کاری برای ازبین بردن فساد در فوتبال نخواهد کرد . به جای اینکه جلوی بازیکن سالاری رو بگیره ، با حرف بازیکن مربی عوض میشه ! فساد در هیات فوتبال تهران یه آزمون بزرگ واسه آقای تاج هست .
  • پریپولیس آبروی فوتبال ایران IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    اقای تاج تبعیض قایل نشو. اهمال در صدور مجوز خط قرمز ما پرسپولیس هاست
  • شاهین IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    تاج دلال نباید با احساسات 50ملیون پرسپولیسی بازی کند حق این جور حرف زدن را یک دلال پرور ندارد
  • رامین تاج IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    مثلا ماهم نمیدونیم در دوران تاج تمام جامها به تیم خاص با مهندسی سیدومثلا هوادارای تیم خاص منظور تاجو نفهمیدن که تیمشون از آسیا حذف شده بدلیل بدهی و جعل اسناد و تاج تلاش میکنهبرسون گردونه
  • بی نام IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    عامو لنگی عزیز مراقب باش لنگت سوراخ شده ...ی کم رزومه بخونی متوجه میشی این تاج از جنس خودتون هست ایشون عضو هیات رییسه لنگ‌بوده یادتون نره
  • محمد IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    دوستان عزیز پرسپولیسی بابت شکایت باقری به AFC هم جعل توسط باشگاه کیسه لجن صورت گرفته و همچنین بدهی پادوانی و استرا . حتما فساد فدراسیون لجن آبی رو به AFC گزارش کنین . به جهنم این نجس کده ای که اسمش فوتباله تعلیق بشه .
    • خودم IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      تو هم کمتر بخور
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    کیسه حکومتی به راحتی مجوز حرفه ای حضور در ایگ آسیا اوکی می کنند وای چون پرسپولیس حکومتی نیست مانع مجوز حرفه ایاش میشن وای به حال تون مجوز حرفه حضور در لیگ‌آسیا پرسپولیس صادر نکنند تاج و سجادی دنبال استعفای خودشون باشند
  • m.a IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    جناب مهدی تاج خاک برسر فوتبال ما که شما شدید رئیس و خاطر خواه . لازم نیست شما دل بسوزونی برای فوتبال . شما حق یتیم و معلول را دادید به ویلموس و شیخ سلمان تا شما را به عنوان انسان قبول کنند ، حالا آمدید که حق فوتبال را بگیرید ، خداوند به حق این اربعین نسل شما و امثال شما دزدهارا بردارد که نیامده مردم را نگران کردید . دو باشگاه بزرگ پایتخت کلی طرفدار خردسال دارند که دراین شرایط اقتصادی امروزی تنها شادیشان موفقیت تیمهایشان هست که شما هم می خواهید آنهارا نابود کنید ، خدایا خودت نابود کن نابودگران را
  • اس اس دوستاره..ً.خاک تو سر پی پی بیچاره IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    تقصیر تاج نیست پیروزی لیاقت شرکت در آسیا رو ندارد ... انجام این کار هم با تهدید دیگران امکان پذیر نیست
  • مهدی ادیب IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    از توی بی‌سواد نامرد بعید نیست، تو که یک تنه ابوالفسادی مهدی تاج!
  • صابر IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    بابا مسعود نیست که پشتشون رو بگیره اما باید بدانید لنگ هم هیچ فرقی با بقیه تیم ها نداره اگه به افتخار و طرفدار باشه از استقلالو سپاهان و...خیلی عقب ترین پس ساکت باشین و الکی جو درست نکنین.
  • کیسه مافیایی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    حالا متوجه شدیدچراهوادارهای تیم خاص وکیروش پرستان چرا از انتخاب کاج خوشحال شدند
  • امین IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    ارتش فحاش مجازی لنگ
  • میلاد IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    همه از دشمنی کیروش با پرسپولیس باخبرن و معلومه که برای آرامش خاطر کیروش همه کار میکنن
  • hamed IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    هر مشکلی پیش بیاد باید برای هر دو پیش بیاد؟ ببخشید که استقلال نتونست قرارداد جعل کنه! (به گفته ی خود آقای طارمی در برنامه نود)!
  • اهواز سرخ IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    ترفند خوبیه واسه منحرف کردن افکار عمومی...
  • گلات = سوزش IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    یا پرسپولیس و استقلال میرن یا هیچکدوم و تمام 😒
  • شیش در چار IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    تاج و سجادی...چه دردسری داریم امسال،البته پارسال هم چیزی شبیه ب همین بود
  • کیسه حکومتی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    کیسه حکومتی بدهی استراما پادوانی و میلیچ داره براش مجوز حرفه ای صادر می کنند اون وقت پرسپولیس قهرمان بشه مجوز لیگ آسیا براش صادر نمی کنند تبعیض و بی عدالتی تا کی
  • محمد IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    دست پیش گرفتن پس نیوفتن تاج انقدرکه برالنگیا بود براهیچ تیمی قدم برنداشت
  • Mahdi IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    جعلپولیس
  • رضا US ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    مگه ایران ۴تاسهمیه توآسیانداره؟؟؟خوب پرسپولیس نایب قهرمان شده بایدتومسابقات باشه
  • Ali IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    دوره قبل استقلال پا سوز لنگ شد ، شایعه جعل اسناد باشگاه لنگ بی دلیل نبود ، و صحبت های تاج و حتی دبیر سابق فندارسیون فوتبال بی ارتباط به این موضوع نیست .... منتها باند مافیای لنگی ها خیلی قوی بوده که تا الان این موضوع شفاف سازی نشده بود .... به هر حال توی هفته های آتی پرونده جعل اسناد ارسالی به کنفدراسیون آسیا روشن میشه .... جعل قرارداد طارمی رو که یادتون هست...
  • رضایا IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    سلام تا این لحظه فرق بین دوتیم بود واستقلالو با تیم حکومتی نابودکردن حالا که تاج رفته آسیا فرق هست جمع کنیدلنگی های هوچیگر
  • قزوینی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    کسی که بیت المال رو جاری میکنه میخواهید به احساسات مردم توجه کنه اخه از خدا بی خبر حداقل نصفی از مردم این تیم رو دوست دارن چرا به راحتی حرف میزنی اخه از خدا بی خیر ملحد مال مردم خور یخورده صفت داشته باش الهی خدا به زندگیت بزنه و ساقط بشی تو این گرفتاری مردم تو هم نمک رو زخم شدی ای خدای کریم من ذلیل شدن این ادم رو ببینم فقط از خودت میخوام ،،،
  • ایرانی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    این آقا و ساکت بیش از حد قدرت گرفته اند چه کسی این دو بیسواد جاه طلب را حمایت میکند همه میدانند جز خودشان وقتی جای ارزشها عوض میشود حکایت این دواست حالا چه کسی می تواند آنها را از آن بالا به پایین بیاورد
  • م. ش IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    باید همه باهم در ازادی علیه تاج شعار دهیم تاج حیا کن فدراسیون رها کن. قوه قضاییه عدالت عدالت سر دهیم
  • ناصر IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    تاج نیومده خوش رقصی برای کیروش رو شروع کرد ولی مطمئن باشه ساختمان فدراسیون رو روی سرش خراب میکنیم
  • محمد تهرانی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    تیم حکومتی، سوگوگلی وزارت، همیشه محبوب فدراسیون هم بوده. طبیعیه پرسپولیس رو بذارن کنار دنبال رفع مشکلات استقلال باشن. مگه پارسال استقلال رو با اونهمه بدهی به پادوانی و میلیچ و استراماچونی آزاد نگذاشتن که هرچی میخواد بازیکن بخره؟ مگه اصلا گذاشتن تا حالا پنجرهٔ این تیم بسته بمونه؟ در دورهٔ همون سلطانیفر هم همیشه پنجرهٔ پرسپولیس بسته بود اما هوچیگران آبی می‌گفتن چون تیم با پرواز چارتر رفته ژاپن پس وزیر پرسپولیسیه. راستی اینا اگه جای پرسپولیسی‌ها بودن چی میگفتن وقتی خودشون همین قبل از لیگ با چارتر رفتن ترکیه اردو زدن ولی به پرسپولیس اجازه ندادن بره؟ هنوز هک با وقاحت میگن پرسپولیس حکومتیه حتی وقتی تاج با این صراحت از خاص بودنشون حرف می‌زنه. ما یادمون نرفته که در دههٔ هفتاد هم دو بار براشون میزبانی مرحلهٔ نهایی باشگاههای آسیا گرفتن ولی برای پرسپولیس که اون سالها هم قدرت بلامنازع فوتبال ایران بود نگرفتن. قبل و بعد انقلاب حکومتی بودن‌. تاژی‌ها
  • طلوع آبی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    لنگیا با خوش شانسی لیگ‌ قهرمانان براشون به‌‌ فرمت‌شرق و غرب تغییر پیدا کرد.و تونستن بدون برخورد به‌تیمهای قدر شرقی تو مراحل حذفی تا فینال برند.تازه اون دو فینال رفتنشونم‌با حرف و حدیث همراه بود.بار اول‌ سلطانیفر با نابودی تیم‌قدر‌شفر که‌شانس اول قهرمانی در غرب اسیا و حتی اسیا بود.با فراری دادن بازیکنای کلیدیش (تیام.جباروف.ابراهیمی.حسینی.نورافکن)تیم رو یه شبه پاشوند که نخوره به لنگ تو نیمه نهایی و لنگ بره فینال.بار دوم هم با فراری دادن استرا و مهم تر از همه انصراف الهلال بخاطر کرونای بازیکناش.یوونتوس ۹ بار تو هز دو فرمت اروپا به فینال رفته‌ولی فقط ۲ بار قهرمان شده و ۷ بار نایب قهرمان‌.هیچکس حتی خود یوونتوس بخاطر اون ۷ تا دومی نمیگه پر افتخار بعد شما لنگیا بخاطر دو تا فینال و دومی خودتونو کشتید.شصت سال تر زدید.بستونه.فاز کوسه نگیرید.اگه لیگ اسیا دوباره غرب و شرق بشه.دیگه صد سال دیگه رنگ نیمه رو نمیبینید چه برسه به فینال.
    • محمد IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      کیسه دوتا تیم رو برده قهرمان آسیا شده اونم تیمای درجه ۵ اسیا حالا نه که شما تیمای کره ای و ژاپنی رو بردید تو ازادی نتونستید جوبیلوایواتا ژاپن رو ببرید
  • ۴۴۴۴ IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سال گذشته بخاطر گندکاری لنگیا کاری کردن که استقلال محروم بشه، الان هم با این حرف ثابت شد که مشکل لنگ بوده نه استقلال ولی لنگیا توقع دارن بخاطر گندکاری اون ها همه تیما حذف بشن، بعید نیست دوباره بخاطر تیم حکومتی استقلال رو هم حذف کنن، مگه سالی استقلال بخاطر دیر فرستادن لیست محروم شد لنگ نرفت آسیا که الان بخاطر جعل و بدهی اونها استقلال هم نره؟
  • لنگ 8تایی وافتخار IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    لنگ نمیتونه مجوز بگیره عرضه نداره به بقیه چه ربطی داره لنگی هایه عقده ای همه ميدونند که استقلال یه تیم پرافتخارواصیله وبرگزاری جام باشگاهای آسیابدون استقلال هیچ ارزشی نداره. آخه با چه افتخاری باچه رویی میخواید بریدبازی کنید شما که طی 60سال هنوز یه قهرمانی ندارید رو هم والا خوب چیزیه
  • لنگ مافیایی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    یاک اصفهانی نمی‌خوای جواب امیر لنگی رو بدی بخون ببین لنگیا نظرشون راجع به اصفهانیها و تبریزی‌ها چیه ،بعد تو سنگ لونگو به سینه میزنی بی غیرت ،تو دروغ میگی اصفهانی نیستی ،این لنگیا کلا نژاد پرستن ، خصلت روباه دریدن است
    • مهران IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      که که خورد که اصفهانیه
  • سلیم IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    کیسه های بی خاصیت ،چه با تاج ،چه با ماجدی، چه با اون یکی فالگیر و...چه با بابا ،چه بی بابا ،دیگه اتفاق پارسال لیگ تکرار نمیشه در لوای کرونا بازی یه جام بهتون دادن با سهمیه های معیشتی و ...‌‌دیگه ورزشگاه ها پر از جمعیت هست واگر دست از پا خطا کنند ، نفسشان را خواهیم گرفت.
    • خودم SG ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      زرشک
  • تاج دو ستاره IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    ای کاش تمام نامه های ارسالی و جعلی تیم پیروزی رو نشون بدن تا طرفدارانش به دنبال جذب بابا مسعود باشند. اینقدر جعل و فساد کردند که عادی شده براشون!!!!
  • کوهمره_جروق IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    تاج خودش باعث حذف سرخابی ها شد.تاج و ساکت و فردوسی پور هر سه دلال و فاسد هستند
    • خودم SG ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      فردوسی پور...چرت نگو عمو
  • رضا IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    دیگه وقتی باند اصفهانی (تاج ، ساکت) بیان سر کار همین میشه و دشمنی با پرسپولیس شروع میشه
  • آرش سرخ دل IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    مثل عزیزی خادم توراهم زودبافسادهات دستت میگیریم میندازیم بیرون این نیست که بالابی بیای وراحت بتونی رئیس بمونی
  • سهیل IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    جناب آقای درویش اگر پرسپولیس نرفت آسیای حقی بازیکن به تیم ملی بدی نداری پس بزار با همان تیم تاج برود جلو ۹بازی‌کنت بگیر حتی طارمی و محرمی و کنعازادگان و دیگر پرسپولیس ها اگر شرف دارید نرید تا تاج بفهمه خیانت یعنی چه
  • araz IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    اگه قانون بود تو الان باید آب خنک میخوردی حالا شدی ریس فدارسیون سرت گیج نره
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    این کیسه کشها هی دم از آسیا میزنن چرا تو این چند سال همیشه حذف میشدن ابرو ریزی میکردن دلشون رو خوش کردن به چهار جانبه امجدیه یعنی یه تیم تایلندی رو بردن رفتن فینال اونجا هم محمدی بنگلادش بردن که با ناصر حجازی مربی تیم حریف بوده خدا میدونه چه چیزی پیش آمده بعد ما جام در جام آسیا رو بردیم با سه بازی حذفی بردیم رفتیم یک چهارم الهلال بردیم رفتیم فینال بعد تیم بحرینی رو بردیم قهرمان آسیا شدیم هنوز نه ستاره ای زدینم نه بهش دلخوش هستیم اینها دلشون به چی خوش هست چون تقصیر ندارن دیگه افتخاری ندارن مجبورند حالا چرا نمیرن فینال آسیا چون عرضه ندارن بعد میگن بابا مسعود اون طرف که فقط هوای تیم شما رو داشت یه کار ساده برای پرسپولیس نکرد که گرشاسبی که از بهترین مدیران ابن چند سال اخیر ایران بود نذاشت بمونه تو پرسپولیس به خاطر تیم شما اخراجش کرد یا اگر می‌خواست دادکان می‌کرد مدیر عامل ولی همون فتح الله زاده که میگید خیلی خوبه رو کرد مدیر عامل تیمتون یه کار کوچیک که وظیفه بود برای پرسپولیس نکرد این چیزی که شما میگید به خاطر سوزش از افتخارات پرسپولیس و بی عرضه بودن بازیکن‌های تونه و گرنه خودتون میدونید
  • تیم ملی IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    پرسپولیسیها فقط این چندتا بچه لاتهای مجازی و سن پایین و پر سر و صدای توی اینترنت نیستن و حرفاشون نماینده حرف کل پرسپولیسیها نیست.من نمیدونم چطوریه که استقلال حرفه ای حساب میشه ولی پرسپولیس نه!خیلی عجیبه ولی میدونم این ربطی به تاج نداره باید مقصر اصلی رو پیدا کرد
  • امیر IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    شما لنگی ها حرفه ای نیستید.
  • امین IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    انشااله تو زندان مبیمت تاج
  • امیر IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    الاستقلالی چقدر خوشحالند،تا دیروز میگفتند پرسپولیس باید منحل بشه .بیچاره ها نمیدونن هواداراهای ارتش سرخ ، یعنی ۵۰میلیون آدم با غیرت . مگه خوابشو ببینید پرسپولیس حذف بشه.شما نگران این باش که تیم سوراختون نره دسته 3.
  • علی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    اقای تاج بدان واگاه باش هر گونه ضدیت با تیم بزرگ پرسپولیس به قیمت خروش سیل 40 ملیون هوادار این تیم بزرگ است ومسلم بدان خروش این سیل نابودت میکند پس بهتر است دست از مخالفت وچوب لای چرخ گذاشتن این تیم بردا ی
  • یورگن کلوب (حمدالله سابق) IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    تاج بی ادب است ،خیلی
  • ارتش سرخ آسیا IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    تاج هر کی میخواد باشه هوادارای پرسپولیس جلوش وایسادن
  • محمد IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    هدف ازخوردن تاج تعلیق فوتبال ایرانه.اونم فقط بخاطر حضور بانوان..این رو تحمل نمیکن وبا اوردن تاج میخوان فوتبال ایران رو تعلیق بکنن..حال خواهید دید
  • فرهاد IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    کثافت کاری قبلی خودتو پاک. بعد در مورد پرسپولیس حرف بزن. مردک خودتو راحت کن یه راست سپاهان و کیسه کشا رو روانه باشکاهای آسیا کن. چرا حرف مفت میزنی.
  • تاج کبیر IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    بخدا تاج دستش نمک نداره اگه این با بابا مسعود نبود شما لنگیا کی معنی گلات رو میفهمیدید؟ اگه اینها نبودن که تیم ملی هدیه بدهند کی فینال آسیا رو میدیدین؟ حالا خدایش تا حالا که بودین چه گلی بسر کشور زدین با تمام امکانات و حمایت ها دوبار ناکام فینال شدین که از سرتون هم زیاده ...
    • کوهمره_جروق IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      خوب چرا شما کیسه کش ها حمایتش میکنید😂😂😂
  • مهدی US ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    لنگ عروس آسیا الهلال اینو۳تا میزنه الغرافه ۵ تا شما رو چه به آسیا ملکه انگلیس مرد شما هنوز جام آسیا ندید 😀😀😀😀😀
  • فرزاد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    کیسه یه قرن پیش فینال آسیا دیده تو آسیا فقط آبرو به فنا میده ، تو چه دانی گلات چیست ، بعد ده سال با زور داور و لابی قهرمان ایران شد
    • علی IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      از قهرمانی آسیا رفتن دسته ۳ ،کسیه قهرمانی دسته ۳ داره ،
  • منصور بختیاری IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    تا زمانیکه تاج با زد وبند رئیس فدراسیون باشد این داستان ادامه دارد این ریاست چه معجزه ای دارد که قلب از کار افتاده را بهبود می‌دهد
  • رضا IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    کیسه هر بار که با باند بازی وداوری میاد پلی آف بعنوان تیم نخودی در مرحله گروهی یا نهایتا حذفی با شش تا گل شوت میشه بیرون ،از همه از جمله پرسپولیس کبیر شش تا شش تا می‌خورید دیروز سالگرد عروس شدنتون بود ،به چی می‌نازید
  • Parsa 2127 IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    کاش ما هم مثل تیم همیشه دستمال به دست حمایت میکردیم و تنها مخالفش نبودیم تا اینجوری یورتمه نره ،، تیمی که با تغییر حکومت اسمشو از تاج ( تاج شاه ) عوض کرد به استقلال ( شعار انقلاب ) و از هر دو کاندید اصلی انتخابات حمایت کرد ( مدیرعامل از یکی سرپرست از یکی ) تا با روی کار اومدن هر کدوم یه چیزی بهش بماسه اما امان از فرهنگ غنی و ایرانی پرسپولیس که هم واسه اسمش جنگید همم ..... نکرد
  • میثم امینی از ورامین IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    تا پولی وارد فوتبال شد سروکله آقای تاج هم پیدا شد ننگ بر این مدیریت فوتبال باد...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی