نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
۴ |
۵
مهاجم استقلال بازی برابر نساجی را از دست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در بازی با پیکان افسوس مصدومیت آرمان رمضانی را خورد. این بازیکن اگر در ترکیب بود شاید از ابتدا بازی نمی‌کرد اما به طور حتم به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان می‌شد.

تراکم بازیکن در محوطه جریمه تیم پیکان موجب شد تا استقلال روی به سانتر از کناره‌ها بیاورد و هیچ کدام از بازیکنان استقلال نتوانستند روی این سانترها تاثیر بگذارند و آبی‌ها در نهایت و در روزی که  خوب بازی کردند به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

طبیعی است نساجی هم در مصاف با استقلال چنین شیوه ای را برگزیند. با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته از سوی کادر پزشکی آبی‌ها گفته می‌شود آرمان رمضانی به این بازی هم نخواهد رسید. او از ناحیه کمر مصدوم شده است و هم چنین تمرینات خاصی را برای بازگشت به اردوی تیم آبی پشت سر می‌گذارد.

بازی دو تیم نساجی و استقلال از هفته ششم لیگ برتر فردا در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. نساجی فصل گذشته در هیچ یک از دو بازی لیگ برتر در برابر استقلال بازنده نبود و جالب تر اینکه در جام حذفی استقلالی را کنار زد و در نهایت قهرمان این مسابقات شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • لنگیم IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    مافیای رسانه ایی لنگ ابن روزها بیش هر وقت دیگری در حال انتقام سال قبل هست
  • رضایاک اصلی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    چقدرر حیف شد😂😂کل ایران منتظر دیدن بازی‌هاش بودن😂😂😂
  • سعید IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    استقلال در مقابل پیکان گوش راست نداشت کلا! یامگا از سمت راست تا نزدیکی خط ۱۸ قدم متوقف میشد و تا نقطه کرنر فضای چپ پیکان کلا خالی بود و دفاع پیکان با خیال راحت از مدافع یا مدافعان چپ خود در محوطه ۱۸ قدم استفاده میکرد! ۹۰ دقیقه جناب مربی پرتغالی این نقص تیم رو نفهمید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی