نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
با وجود مخالفت میرشاد ماجدی؛ چرا نایب رئیس گفت ۱۰۰ درصد هیئت‌رئیسه با بازگشت کی‌روش موافق بودند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جلسه هیئت رئیسه یکی از اعضاء که کاملا مشخص بود با برکناری اسکوچیچ مخالفت کرد. او بعد از برگزاری انتخابات هم گفته بود پای برگه اخراج اسکوچیچ و جذب کارلوس کی‌روش را امضاء نخواهد کرد و به وعده‌ای که داده بود عمل کرد.

اما منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون فوتبال در شبکه خبر اعلام کرد صد در صد اعضای هیئت رئیسه با جذب کارلوس کی روش موافقت کردند.

منصور قنبرزاده در این باره گفت: « صددرصد افراد حاضر در هئیت رئیسه رای به آمدن کی‌روش دادند. هیئت رئیسه بر اساس دانشی که داشت و پایشی که انجام داد به این نتیجه رسید که کی‌روش می‌تواند در این مقطع وحدت، اقتدار و نظم را در تیم ملی ایجاد کند اما اینکه چه نتیجه‌ای بگیریم مشخص نیست و کسی نمی‌تواند تضمین کند چرا که فوتبال هست و حادثه.»

اما مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در کنفرانس خبری اش پرده ای دیگر از رای میرشاد ماجدی برداشت و گفت:« آقای ماجدی در جلسه هیئت رئیسه خیلی خوب برخورد کردند. جا دارد از ایشان بابت زحماتی که در این دوره متحمل شدند، تشکر کنم. ایشان انسان بسیار خوبی هستند و امروز هم صحبت هایشان در هیئت رئیسه خیلی خوب بود که نمی خواهم به تمام آن اشاره کنم. ولی به هر جهت آقای ماجدی با بازگشت کی‌روش موافق نبود، اما سایر اعضای هیئت رئیسه موافق بودند. ایشان گفتند چون قبلا اعلام موضع کرده و نظرشان را مطرح کرده اند، خواستند روی همان نظر قبلی خود (مخالفت با کی روش) بمانند. من هم گفتم چشم. خیلی محترمانه صحبت هایشان را مطرح کردند.»

چرا صحبت های قنبرزاده و تاج در این خصوص تناقض دارد؟

واقعیت این است بعد از توضیحات مهدی تاج همان طور که خودش هم در مصاحبه بدان اشاره کرده اعضای هیات ریسه با پیشنهاد او موافقت کردند به خصوص جایی که گفت بعد از جام جهانی قرار است هدایت تیم ملی به جواد نکونام محول شود اما میرشاد ماجدی گفت چون قبلا در جلوی دوربین  های تلویزیونی به اهالی فوتبال وعده داده بود پای اسکوچیچ می ایستد دوست دارد بر عهد خود بماند. و این رفتار برای منصور قنبرزاده این ذهنیت را به جود آورد که او قلبا با برنامه های مهدی تاج موافق است و به همین بهانه در مصاحبه به دوربین شبکه خبر گفت ۱۰۰ درصد اعضای هیئت رئیسه با جذب کارلوس کی روش موافق بودند. با این حال یکی از اعضای هیئت رئیسه یعنی میرشاد ماجدی این مصوبه را امضاء نکرد که البته عدم امضای این مصوبه خللی در اجرای آن به وجود نیاورد چون جلسه اعضای هیئت رئیسه با حضور ۹ نفر برگزار می شود و نظر اکثریت در اجراء مهم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    سوال اصلی اینه چرا هیئت رییسه تصمیم کمیته فنی رو وتو کرد. این تغییر سرمربی باید زودتر اتفاق می افتاد مگه ما چقدر زمان تا جام جهانی داریم؟
  • مروی NL ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    چه تفسیر بچگانه و ساده لوحانه ای . واقعا برای جذب مخاطب هر حرف بچگانه و سطح پایینی رو باید منتشر کرد .بیشتر مثل تراوشات ذهنی یک بچه ده دوازده ساله بود که البته نیم ساعت بعد این نظر رو نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی