نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۲
زنگ خطر برای ستاره پرسپولیسی/ هافبک تیم ملی در راه قایدی؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لئوناردو ژاردیم سرمربی شباب الاهلی دبی به لژیونرهایش هشدار داد.

لئوناردو ژاردیم سرمربی سرشناس شباب الاهلی دبی قبل از دیدار هفته دوم تیمش مقابل دبا به لژیونرهایش هشدار داد.

احمد نوراللهی هافبک ملی پوش کشورمان یکی لژیونرهای شباب الاهلی است. پیش از رسانه‌های این کشور اعلام کرده بودند شروع ناامید کننده این تیم مقابل شارجه مدعی قهرمانی باعث شده تا مدیران باشگاه درباره تغییر لژیونرها تصمیم گیری کنند.

ژاردیم به شایعات احتمال تغییر لیست لژیونرهایش واکنش مثبت نشان داد و گفت: بله ما نیاز داریم تا تجدیدقوا کنیم و استقبال می‌کنیم تا در لیست لژیونرها تغییراتی داشته باشیم.

این اشاره مستقیم سرمربی شباب الاهلی به تغییر لژیونرها باعث می‌شود تا جایگاه احمد نوراللهی به خاطر بیفتد و احتمال دارد داستان مهدی قائدی برای نوراللهی تکرار شود و از این تیم جدا شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ص ف IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    نوراللهی با تصمیم عجولانه و عاری از آینده نگری از عرش به فرش افتاد در فوتبال حرفه ای همیشه اولویت اول برای بازیکنان پول نیست نوراللهی که در پرسپولیس یک هافبک دفاعی طراز اول شده بود که در بسیاری از بازیها با نبوغ بی مثالش جریان بازی را بسود تیمش عوض میکرد با انتخابی غلط وبدتر از آن با پافشاری بر ادامه روند غلط کلا خودش را از دور رقابت با رقبای ملی خارج کرد او میتوانست یک هافبک بیزینس کلاس برای تیم ملی در جام جهانی قطر باشد افسوس که خود کرده را تدبیر نیست
  • یه نفر IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    ژاردیم کور بود و از اول نوع بازی احمد رو ندید؟این بازیکن به خاطر شباب الاهلی به پیشنهاد پرسپولیس تو سال جام جهانی نه گفت و پرسپولیس هم بعد کلی اینور و اونور رفتن مجبور شد که اسدبیگی رو بخره و ممکنه به خاطرش محکوم هم بشه!تا زمستون بمون پول خوبی ازشون بگیر بعد فسخ کن برگرد خونه ی خودت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی