جزییات ورود کی‌روش به ایران/ زمان اعلام لیست و آغاز تمرینات تیم ملی اعلام شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب‌ رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیحاتی درخصوص زمان ورود کارلوس کی‌روش به ایران اعلام کرد.

مهدی محمد نبی درباره زمان حضور کارلوس کی‌روش در ابران، اظهار کرد:  کی‌روش و دستیارانش در هفته آتی به تهران می آیند و به امید خدا تمرینات تیم ملی نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: تیم ملی شنبه (۲۶ شهریور) عازم اتریش می‌شود و به هر صورت این هماهنگی‌ها در حال انجام است. امیدوارم با حضور او، دستیارانش و مربی ایرانی ما از چهارشنبه شاهد حضور بچه‌های تیم ملی در اردو خواهیم بود.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال تصریح کرد: لیست تیم ملی را نیز ۲۴ ساعت قبل از حضورش در اردو اعلام خواهد کرد و از طریق سایت فدراسیون و روابط عمومی فدراسیون به اطلاع همه خواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مکال IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    بجای باخت به کره جنوبی و اشک هواداران فوتبال ملی .ملی پوشان در اردو باید عرق بریزند و جنگندگی خود را برای میدان حفظ کنند.از سخنان کی روش کبیر
  • حسن پرسپوليسی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    تیم اسکوچیچ در شرایطی به کره باخت که حظور ایران مسجل شده بود وچند تا بازیکن تاثیر گذارش رو بخاطر کرونا و مصدومیت نداشت بازی با الجزایر هم مشخص بود بوی توطعه به مشام میرسه توطئه ای که از طارمی جهانبخش و حاج صفی شروع شد پاس گل جهانبخش به مهاجم الجزایر یکی از نمونه های این توطئه بود به هر حال اینکه بازیکنا تونستند مربی. تغییر بدن ولی باید دید که کی‌روش هم برای رسیدن به نظم نمیتونه راحت از بازیکنایی مثل طارمی وجهانبخش بگذره یا فقط بلد بود برای رحمتی و امسالم شاخ بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی