نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یورگن کلوپ - پپ گواردیولا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ معتقد است اشتباهات داوری نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمانی فصل قبل ایفا کرده است.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است اشتباهات داوری نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمانی فصل قبل ایفا کرده است.

 لیورپول فصل گذشت شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داشت، تا هفته آخر برای رسیدن به این عنوان رقابت کرد و در نهایت با یک امتیاز در رده دوم پس از منچسترسیتی قرار گرفت.

کلوپ همچنان از این که تیمش با این اختلاف کم نتوانسته است جام قهرمانی را به خانه ببرد ناراحت است و باور دارد که اشتباهات داوری در این اتفاق تاثیرگذار بوده است. سرمربی آلمانی لیورپول در این باره گفت: «من هیچ مشکلی با هیچکس در منچسترسیتی ندارم. آنها به اندازه ما شایسته قهرمانی بودند. اتفاقاتی در طول فصل رخ داد که علیه ما بود. بنابراین من در روز آخر امیدوار بودم که این اتفاقات تاثیری در تعیین سرنوشت قهرمانی نداشته باشند.»

او با انتقاد از نحوه داوری در بعضی از دیدارها گفت: «تصمیمات داوری واقعا عجیب و اشتباهی در بعضی از دیدارها گرفته شد. شما مدام با خودتان فکر می‌کنید که پس چه چیزی به سود ما پیش رفت؟ شاید یک بار خوش شانس بودیم که پنالتی علیه ما اعلام نشد اما حتی در همان زمان هم ۰-۲ جلو بودیم، پس اهمیت خاصی نداشت.»

کلوپ با اشاره به تصمیماتی که علیه لیورپول گرفته شده بود اضافه کرد: «اشتباهات زیادی علیه ما رخ داد. پنالتی‌ها با خطای هند واضح، پنالتی‌‎هایی که گرفته نشد. کارت قرمزهای واضحی که داده نشد. این موضوعات به ذهنم خطور می‌کند. این تفکر انسانی است. اما سعی می‌کنم زیاد به آنها فکر نکنم. من قهرمانی منچسترسیتی را می‌پذیریم اما اگر امروز به عنوان قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ برتر اینجا نشسته بودم حس متفاوتی داشتم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    دقیقا برای که سر گل محمدی آوردن
    • کوهمره_جروق IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      تصیح میکنم ...دقیقا بلایی که سر گل محمدی آوردن
  • لنگیسم IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    آخه شلممد متوهم اگر داور نبود دربی رفت شکست خورده بودی اگر داورنبود دقیقه نود باهوادار مساوي نمی کردی وشکستی دیگه می خوردی اگر داور نبود مقابل گلگهر با دست گل نمی زدی تا مساوي کنی اگرداور نبود گل سالم کریم اسلامی را آفساید نمی گرفت واز آنطرف گل آفساید شما را قبول نمی کرد اگر داورنبود آفساید بی جهت برای آلمینیوم نمی گرفت تا نوگل نخوری وبه شکست دیگری متحمل شوی گلممد فکر کردی با چه طرفی مردکه خجالت دارد قباحت دارد روز روشن دروغ می گویی
  • لنگ مافیائی کثیف IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    واقعا رو که رو نیست سنگ پای قزوینه حالا افشاریان تحویل بگیرد این هم نتیجه آن همه خوبی کميته داوران به گلممده حالا هی حق استقلال را به این لنگیها بدهید آقایان داور تحویل بگیرید
  • لنگ حقیر IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    اسکوچیچ بیکار شد گزینه خوبیست برای جانشینی شلممد خخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی