مخالفت کارلوس کی‌روش با برنامه سازمان لیگ/ زمان برپایی اولین اردوی تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زمان برپایی اولین اردوی تیم ملی با مربیگری کارلوس کی‌روش مشخص شد.

اولین اردوی آماده سازی  تیم ملی چهارشنبه هفته جاری آغاز و یکشنبه هفته آینده پایان می‌یابد و ملی پوشان یکشنبه آینده برای برگزاری دو بازی دوستانه راهی اتریش خواهند شد.

زمان اعزام تیم ملی به اتریش ۲۷ شهریور است و لژیونرها یک روز بعد در اتریش به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند. دیدارهای دوستانه تیم ملی هم روزهای ۱ و ۵ مهر در برابر تیم‌های اروگوئه و سنگال برگزار می‌شود.

پیش تر سازمان لیگ تصمیم گرفته بود برنامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر را هم برگزار کند اما با شروع اردوی تیم ملی از چهارشنبه عملا دیگر فرصتی برای برگزاری بازی‌های هفته هفتم باقی نمی‌ماند. از سویی کارلوس کی روش قصد دارد اسامی تیم ملی را دوشنبه یا سه شنبه اعلام کند و بعد از اعلام لیست تیم ملی شاید بازی تیم‌ها در لیگ برتر جایز نباشد به این خاطر که برخی از بازیکنان به دلیل عدم حضور در لیست تیم ملی شرایط روحی و روانی خوبی نخواهند داشت و احتمال مصدومیت آنها در بازی‌های لیگ برتر وجود دارد. بر همین اساس تیم‌ها امروز بعد از برگزاری بازی‌های هفته ششم به مرخصی می‌روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    وقتی همه بازیکنان تیم ملی در خارج بازی میکنن چه لزومی داره که لیگ تعطیل بشه .
  • ف پرسپولیسی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    باز شروع شد! بالاخره دلال کی روش رو بر گردوندن، انگار جز کی روش مربی دیگه ای تو دنیا وجود نداره! امیدوارم واقعا طبق نظر طرفدارای کی روش با اختلاف گل بالا از ولز و امریکا و انگلیس نبازیم! هر چند که هنوز باخت 3-0 از ژاپن یادمون نرفته!
  • ع م IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    دوره قبل هم همین برنامه ها وجود داشت. باید مشخص کنیم آیا برای ما جام جهانی اهمیت داره یا نه. لیگ میتونه بازی های فشرده خودشو به بعد از جام جهانی منتقل کنه. اتفاقاً این خصلت کی روشه و داره نشون میده که نسبت به شرایط بی تفاوت نیست و مطمئناً این اقدامات نتیجه مثبت داره. لیگ میتونه چند بازیش به تعویق بیفته و مشکلی هم ایجاد نمیشه. اما میتونم حدس بزنم عده ای میخوان مثل گذشته از همون روز اول در برابر هر حرف و نظر کی روش چیزی علیهش بگن. امیدوارم این سری فدراسیون به درستی ورود کنه و جلوی ایجاد حاشیه رو بگیره. اگر چیزی به صلاح فوتبال ملی هست همگی باید تبعیت کنن نه این که هر کسی ساز خودشو بزنه و جو رو به هم بریزه.
  • محمد صادق IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    نیومده ، شروع شد
  • ماد IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    هیچ مربی ایرانی حاضر نشد خفت سرمربی گری تیمی که با مربی سابقش خوب نتیجه گرفته را قبول کنه ولی کارلوس قبول کرد. چرا؟ چون بعد از جام جهانی و بعد از حذف مفتضحانه تیم مستقیم میره سواحل هاوایی برای عشق و حال مجبور نیست بیاد ایران. البته اینقدر باهوش هست که قراردادش بعد از جام جهانی تموم میشه و سیم کارتش خاموش!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی