خوشحالی عجیب یک مدیر فدراسیون فوتبال از بازگشت کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات از بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ابراز خوشحالی کرده است.

این در حالی است  که مدیران فدراسیون فوتبال نسبت به تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی از خود واکنشی نشان نمی‌دهند و تنها اعضای هیات رییسه در این باره صحبت می‌کنند.

رییس کمیته مسابقات در خوشحالی از ابراز بازگشت کارلوس کی‌روش طعنه ای هم به اسکوچیچ زده است. او گفته است: «حالا تغییرات صورت گرفته، خوشحالم کارلوس کی‌روش برگشته و کاریزمای مدیریتی فنی هم به تیم ملی برگشت.»

رییس کمیته مسابقات در حالی در مورد بازگشت کارلوس کی‌روش این چنین صحبت کرده است که اسکوچیچ تعامل خوبی با سازمان لیگ در برگزاری بازی‌ها داشت. او بر خلاف کارلوس کی‌روش مخالف تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به خاطر تیم ملی بود و تنها در روزهای فیفا اردو می‌گذاشت. شاید کارلوس کی‌روش به بهانه تمرینات تیم ملی برای حضور مقتدر در جام جهانی برنامه سازمان لیگ در برگزاری بازی‌ها را دستخوش تغییر کند.

کارلوس کی‌روش قرار است از روز چهارشنبه کار خود را با تیم ملی با تمرین در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی آغاز کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاوه IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    دفاع اتوبوسی کجاش حضور مقتدرانه س . و مطمئن باشید که سنگ کجی که گذاشتید باعث میشه این تیم نتیجه نگیره . اول اینکه نیمی از تیم با کیروش و بازیکنانش زاویه دارن و بازیکنان کیروش هم چون عامل عوض شدن مربی هستن خیلی از کیروش حساب نمیبرن و کیروش مجبور میشه باهاشون کنار بیاد و نکته مهمتر اینکه سبک اتوبوسی مورینیو و کیروش دیگه منسوخ شده و همه نقطه ضعفشو فهمیدن نتایج تیمای مورینیو و کلمبیا و مصر و ایران در برابر ژاپن نشون میده که دفاع اتوبوسی محکوم به فناست
    • حسن IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      آقایان کیروش رو آوردن تا از فاجعه ای که باند دلالی که شما ازش حمایت میکنی جلو انگلیس و آمریکا بوجود میاورد جلوگیری کنه
  • سالار IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    انتخاب کی روش انتخاب یه مهره سوخته وبازگشت به عقب است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی