دراگان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار با الجزایر، آخرین مسابقه ای بود که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، روی نیمکت حضور داشت.

برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی ایران با توجه به اتفاقات رخ داده در فوتبال ما، اتفاقی محتمل و قابل پیش بینی بود. 

با این همه رسم است که در فوتبال ایران، مربیانی که از گردونه حذف می شوند، مظلومیتی عجیب پیدا می کنند. اسکوچیچ هم به دلیل زحماتی که در راه صعود ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کشید، در ذهن فوتبالدوستان باقی خواهد ماند و سیمای مظلوم او نیز از یادها نخواهد رفت.

با این همه، اسکوچیچ در آخرین دیداری که سرمربی تیم ملی ایران بود به مصاف جوانان الجزایر رفت؛ همان مسابقه ای که تیم ملی زیر متوسط ظاهر شد و در واقع از همان شب، صدای آژیر قرمز به گوش رسید.

این لحظه ای که از دارگان ثبت شده، در واقع آخرین فریاد شادی او قبل از ماجرای برکناری اش بود. تیم ملی در این لحظه (دقیقه ۶۴) به گل تساوی رسید و اسکوچیچ که تحت فشار بود، به این صورت شادمانی اش را ابراز کرد.

در دقیقه ۸۲ اما این باز هم جوانان الجزایری بودند که گل دوم را به ثمر رساندند و بازی را با نتیجه ۲-۱ بردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساسان IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    در دنیای فوتبال مربی ها و بازیکن ها میان و میرند ولی در رسم هست که هر مربی از تیم ملی در ایران حذف بشه مظلومیتی عجیب پیدا می کنند !؟؟؟؟؟؟؟ ما برکناری مربیان زیادی رو دیدیم مثلا این اواخر قلعه نویی دایی قطبی برانکو و کی‌روش و ... کدوم یکی مثل اسکوچیچ مظلومیتی عجیبی پیدا کردند !؟؟؟ هر کدوم در زمان عدم موفقیت چه در راهیابی به جام جهانی چه در جام ملت ها حذف شدن، تنها کسی که در زمان موفقیت خودش و بعد از صعود به جام جهانی حذف شده اسکوچیچ هستش ولاغیر، بی زحمت سعی در ماست مالی کردن و تلطیف عواطف هوادارن واقعی فوتبال قدم برندارید. در حق ایشون حقیقتا ظلم شد.
    • اشکان IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      اسکوچیچ رو دلالها آوردن و دلالها هم حذفش کردن‌. چون زمانی که باهاش قرارداد می‌بستن با یه مربی کاملا معمولی قرارداد چند صد هزار دلاری بستن و مقداری خوردن ولی به هیچ وجه فکر نمی‌کردن ایران بتونه از اون مرحله سالم بگذره، به جام جهانی برسه و برنامه ای برای درآمدهای چند میلیون دلاری نداشتن. پس از صعود ایران اونا موندن با یه مربی که خودشون آوردن ، یه درآمد چند میلیون دلاری و قراردادی که هیچی براشون نمیموند چون همون طوری که گفتم پیش بینی صعود با مربی معمولی که غالب کردن به تیم ملی نداشتن! حالا مجبور شدن لابی بزرگتری کنن و مدیری که به حیف و میل بیت المال شهره بود و اون قرارداد عجیب رو با ویلموتس بسته بود رو آوردن و مسخره تر که میگن کی روش رو با ۵۰ هزار دلار آوردیم ، آره ه ه ما هم گوشامون مخملی هس! خوب شد نگفتن کی روش رو مفتی آوردیم. تنها چیزی که از این جریانات میشه فهمید اینه: دلالها بسیار بسیار قدرتمند تر از اون چیزی هستن که تا حالا فکرش میکردین و بر خیلی چیزا تسلط دارن حتی رسانه ها و حتی رده های بالای فدراسیون، اینا خیلی راحت بین المللی ترین فوتبالیست ایران یعنی دایی رو هم حذف کردن!!!!
  • ع م IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    برای گل تساوی در یک بازی تدارکاتی اونم با حریفی پایین تر از رنکینگ تیم خودش اینطور خوشحالی کردن شایسته یک سرمربی تیم حاضر در جام جهانی نیست و نشانه سقف کوتاه آرزوهای این سرمربی هست. مشابه همین رفتار رو در گل تساوی به لبنان از خودش نشون داده بود و از زمین اخراج شد. از نظر من این یک نقصه.
  • شاهد IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    انگار یادتان رفته با ویرا هم همین کار را کردن. تیم ملی به جام جهانی صعود کرد ولی در بدو ورود به جام جهانی ۹۸ جلال طالبی رو سرمربی کردن پس اسکوچیچ اولین نفر نبوده
    • ساسان IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      دوست عزیز داستان ویرا کلا فرق می کنه، با احترام جناب ویرا صرفا به عنوان یک دکور یا ماکت مربی انتخاب شد اونم برای یک بازی که حذف مقابل استرالیا رو گردن یک مربی ناشناخته بندازن، که بر حسب اتفاق معجزه شد و تیم صعود کرد.
  • پدرام CA ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    اگر مربیان خاضر در جام رو من لیستشون رو بیارم خیلیهاشون روکمتر کسی میشناسه چون اکثرا مربیهای گمنامند که بواسطه نتیجه گرفتن در لیگهای داخلی یا امید و زنان به این جایگاه رسیده اند. و بعد از موفقیت در صعود جایگاهشون تثبیت شده. جالب اینه که هیچکدومشون تاثیری انقدر شدید در عوض شدن نتایح تیمشون نداشته که اسکو داشت! از مربی امریکا و ولز بگیر تاکانادا و ژاپن و.تونس و قطر و دانمارک و.....منتها ما همه چی مون یه جور دیگه اس...اما اینجور خوشحالی رو یک نقص دونستن ولی 👍دادن به مربی کره رو تا افتخار ملی بالا بردن نمونه ای از همون داستان عیار اسکوچیچه که فقط توی باختهای نادرش معلوم میشد نه توی عراق رو 3 بار توی یکسال بردن! به یکباره عراق و سوریه و لبنان رو تیم درجه 3 کردن ولی سر مربی رو که در مقابل هیچمکوم همین درجه 3 ها تنوتسته نتیجه بگیره ملاک توانمندی معرفی کردن!
  • علی اندی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    جمع کنید این مسخره بازیهارو!؟مملکت که سروتهش معلوم نیست شماها هی هفت تیر می کشید!؟خسته شدیم هی اسکوچیچ هی اسکوچیچ!؟آدم چقدر میتونه کثیف و ماله کش باش!؟همه دنیا دارند زندگی می کنندو ادم هستند جز مملکت بیدروپیکر شما!؟دلال وفاسد تر از این جماعت پرسپولیسی مگه داریم!؟دوست داشت مربی رو عوض کردیم!؟این کجاش خلافه!؟یه مشت دویزاری پرسپولیسی جمع شدند تو تیم مثلا ملی!؟هری بابا دیگه تمام شد!؟خونه خاله تعطیله دیگه!؟فقط کیروش کبیر🙏
  • ناشناس IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    افتخار صعود به جام جهانی بعنوان تیم اول آسیا به اسم آقای اسکوچیچ ثبت شده و هیچ قدرتی نمی تواند آن را تغییر دهد سرمربی دوست داشتنی آقای اسکوچیچ از ته قلب برات آرزوی موفقیت و سلامتی دارم با صبری که داری دو ماه دیگه پشیمانی رو در چهره ی توطیه گران خواهید دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی