نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نساجی باید ۱۰ بر صفر به استقلال می‌باخت/ من می‌دانم حسینی الان چقدر ناراحت است!/ داور یک گل به نساجی هدیه داد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: بعد از سالیان سال یک استقلال واقعی را در استادیوم آزادی دیدم که از تماشای فوتبال کیف کردم و مطمئنم هواداران هم همین حال را داشتند.

پرویز برومند، دروازه بان اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: واقعاً از تماشای بازی استقلال لذت بردم. پس از سالها یک استقلال واقعی را در استادیوم آزادی دیدم. ما سال گذشته قهرمان شدیم و بهترین رکوردها را هم زدیم اما حتی یک بار هم با این شیوه و با این سبک فوتبال بازی نکردیم. فکر می‌کنم این فوتبال بیشتر از هر چیزی در این سالها به هواداران چسبید.

وی ادامه داد: بازی خوب استقلال زمانی کامل می‌شد که حریفش را گلباران می‌کرد. نمی‌دانم چرا بچه‌های تیم بعد از ده نفره شدن حریف نسبت به بازی بی تفاوت شدند اگر بچه‌ها سیر نمی‌شدند و زود عقب نمی‌کشیدند می‌توانستیم ۷ یا ۸ و ۱۰ گل به نساجی بزنیم.

بازیکن سالهای نه چندان دور استقلال افزود: وقتی تیم حریف ۱۰ نفره شد همه بازیکنان استقلال ایستادند! این برای تیمی‌به نام استقلال مناسب نیست. ما می‌توانستیم در این بازی با گلباران کردن نساجی برای همه رقبا خط و نشان بکشیم. می‌توانستیم تفاضل گل تیم‎مان را از همه بهتر کنیم و روحیه کلی تیم مان را بالا ببریم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بچه‌ها بازی را رها کردند!

نساجی باید۱۰بر صفربه استقلال می‌باخت/ من میدانم حسینی الان چقدر ناراحت است!/ داور یک گل به نساجی هدیه داد

برومند با اشاره به حضور شهباززاده و بازیکنان تعویضی گفت: عجیب بود که وقتی در نیمه دوم بازیکنان تعویضی به میدان آمدند فقط دوست داشتند خودشان گل بزنند و اصلاً با دیگران همکاری نمی‌کردند! ما در یک تیم همه برای یک هدف میجنگیم و قرار نیست همه گل بزنند. هرکسی موقعیت بهتری دارد باید گل بزند. ما در نیمه اول فوق العاده ظاهر شدیم و در نیمه دوم که تیم حریف از هم پاشیده بود استقلال خیلی نساجی را آزار نداد.

بازیکن قدیمی‌آبی‌پوشان خاطرنشان‌کرد: استقلال واقعی چنین تیمی‌است، سراسر حمله. از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ که حتی اگر داور دو پنالتی مسلم تیم را هم نگیرد خودش با دو گل اختلاف برنده شود. خوشحالم که چنین استقلالی در لیگ بازی می‌کند و هواداران از تماشای فوتبالش لذت می‌برند. این تیم با اینکه وسط کار بازی را رها کرد ولی باز هم تن و بدن همه لیگ را لرزاند.

نساجی باید۱۰بر صفربه استقلال می‌باخت/ من میدانم حسینی الان چقدر ناراحت است!/ داور یک گل به نساجی هدیه داد

دروازه بان اسبق استقلال درباره پاس رو به بغل حسینی به عارف غلامی‌- که منجر به ضربه پنالتی شد – گفت: همانطور که گفتم احساس می‌کنم بازیکنان بعد از سه بر صفر شدن بازی از روی شکم سیری بازی می‌کردند و خود ما یک گل به آنها تقدیم کردیم. من میدانم حسین حسینی الان چقدر ناراحت است و چقدر دوست داشت به روند گل نخوردنش ادامه بدهد تا کلین‌شیت‌هایش باز هم بیشتر شود .اما این بی‌روحیه بودن و بی تفاوت بودن نسبت به بازی، کار دست مان داد.

پرویز برومند در انتقاد نسبت به داور بازی گفت: متاسفم برای کمیته داوران که یک داور ضعیف را برای بازی استقلال در نظر می‌گیرد که دو پنالتی مسلم را برای استقلال نگرفت و در شکلی عجیب یک پنالتی هم به نساجی تقدیم کرد. چون معتقدم در صحنه ای که حسینی به غلامی‌پاس داد خطایی صورت نگرفت ولی داور ظاهرا می‌خواست یک گل به تیم نساجی هدیه کند تا آنها غمگین زمین را ترک نکنند.

وی در پایان تاکید کرد: ما پیشکسوتان و هواداران استقلال چنین تیمی‌را دوست داریم و از این تیم با قدرت حمایت می‌کنیم و امیدوار هستم در تعطیلات پیش رو استقلال اینقدر بهتر شود که در بازگشت به مسابقات همه تیم‌ها را با اختلاف سه گل به بالا شکست بدهد. ما این توان را داریم و نفرات حاضر درجمع بازیکنان استقلال ثابت کرده‌اند که این توانایی را دارا هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سورن DK ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    معرفی میکنم. نمونه کارم هستند.
    • رضایاک اصلی US ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      کوتاه بیا حالا همین سه گل هم به عنایت داور زدید
    • رضایاک اصلی US ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      کوتاه بیا حالا همین سه گل هم به عنایت داور زدید
    • مجید IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      معلومه ک داش پرویز دیگه
  • امیر IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    نعشه بودی داشتی شبکه چهار رو میدیدی
  • کیسه سوراخ IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    زرت فکر کنم جنسشو عوض کرده که داره تعریف میکنه همه لیگ تنشون بلرزه اونم از تیم کیسه
  • فرهنگ IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    استقلال خوب نبود. نساجی ضعیف و بد بازی کرد که استقلال بارسا و سیتی شد و ساپینتو برای چند هفته نجات یافت. نتیجه این بازی سرپوش بر ضعف ها و به زیان استقلال شد.
  • Jalilafzali Jalilafzali 7@gmail.com IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    آن شش تا یادته قهرمان حالا دنبال ۱۰تا هستی
  • کامبیز IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    تا الان کجا بودی...چرت نگو...روز بازیکنان غیور نساجی نبود که همه رو اشتباه فردی گل خوردن...
  • علیرضایاربخت IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    برعکس من به عنوان یک استقلالی اصلا خوشم نیومدازاین بازیهای پارسال و امسال استقلال من دقیقه۶۵اصلا تلویزیونوخاموش کردم کجاش زیبابوداین بازن؟حیف ارسلان مطهری که تواین تیم بی انگیزه تلف شد یامگابایدپارسال باژستدمیرفت این تیم تیم نمیشه امسال
  • رجبعلی BR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    لنگی نسوزه پس کی بسوزه به لطف داوری از یک مساوی ویا باخت جستید باید زبانتان دراز باشد در این شیش بازی بیشترین ضربه را از اشتباهات عمدی داوری را داشتیم ولی خدا را شکر با این حال تا حالا نتوانستند تاج کبیر را متوقف کنند وعده ما در بی اگر داور به ما ضربه نزند
  • 6666666666تاییها IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    باز این بابا از غار اومد بیرون بابا بذارید یه سه تا بازی پشت سرهم نتیجه بگیرید بعد جو گیر بشید خداییش نساجی دیروز اگه با تشتک سازی یالقوز اباد هم بازی میکرد بازهم سه یک میباخت
  • ناشناس FR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    اگر منظورتون استقلال واقعی هست که باید بگم اون موقع اسقلال آرزو داشت توی استادیوم وطنی که قبلا به یه اسم دیگه بود بازی کنه و ۶ تا از نساجی میخورد. اون زمانی رو که میگم لیگ تخت جمشید وجود داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی