نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ژاوی؛ کادیس - بارسلونا
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژاوی سرمربی بارسلونا از این که اتفاق بدی برای آن تماشاگر دیدار تیمش مقابل کادیس رخ نداد، ابراز خوشحالی کرد.

بارسلونا در هفته پنجم لالیگا مقابل کادیس با نتیجه ۴-۰ برنده شد. این بازی تحت‌الشعاع مشکلی که برای یکی از تماشاگران روی سکوها رخ داد، قرار گرفت و برای مدتی طولانی متوقف شد تا مشخص شود که شرایط این تماشاگر به چه ترتیب است و مراقبت‌های پزشکی اورژانسی بلافاصله در اختیار او قرار بگیرد. 

ژاوی پس از پایان بازی درباره این اتفاق به خبرنگاران گفت: «موقعیت عجیبی بود. بعضی می‌گفتند که او از روی سکوها پایین افتاده است و تعدادی دیگر درباره حمله قلبی صحبت می‌کردند. اگر اتفاق بدی رخ می‌داد، ما بازی را ادامه نمی‌دادیم. ما درباره زندگی یک انسان صحبت می‌کنیم که بالاتر از فوتبال است. خوشبختانه اتفاق بدی رخ نداد و ما توانستیم به بازی ادامه دهیم. زمانی بود که به ما گفته شد نمی‌توان کاری انجام داد و همه بسیار ناراحت شدند. در آخر، مسئله فقط مسئله انسانیت است. همه ما سعی کردیم کاری که می‌توانیم را انجام دهیم و امیدوار باشیم که بهترین اتفاق ممکن رخ داد.»

ژاوی با اشاره به عملکرد تیمش و ابراز نارضایتی از عملکرد تیمش در برخی جنبه‌ها افزود: «این پیروزی بسیار مهم در دیداری سخت بود. ما دو فصل در زمین این تیم به پیروزی نرسیده بودیم. توانستیم شانس‌هایی ایجاد کنیم و بر بازی مسلط بودیم. سه امتیاز این بازی برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت. ما نتوانستیم شانس‌هایی را که انتظار داشتیم، ایجاد کنیم. مسئله کلیدی در این بازی‌ها این است که بازی را باز نگه داریم. گاهی نتوانستیم پاس آخر را به درستی ارسال کنیم. اما با این که بازی خوبی ارائه نکردیم اما خوشحالم که بردیم.»


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی