نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جدیدترین اختلاف شکیرا و پیکه/ خواننده کلمبیایی دارایی ارزشمندش را پس می‌گیرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جوایز شکیرا پس از جدایی در دفاتر جرارد پیکه جا مانده و خواننده کلمبیایی در صدد پس گرفتن آنهاست.

شکیرا و جرارد پیکه چالش برانگیزترین لحظه زندگی خود را پشت سر می‌گذارند و به نظر می‌رسد پس از پایان رابطه عاشقانه ۱۲ ساله خود، سرانجام در دادگاه برای حضانت فرزندانشان و همچنین تقسیم اموال مادی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

اکنون، همانطور که خبرنگار مشهور «جوردی مارتین» گزارش داده، چیزهایی که شکیرا خیلی دوستشان دارد در شرکت پیکه «کازمِس» جا مانده است. مارتین تایید کرد که: «جوایز گرمی شکیرا هنوز در آنجا نمایش داده می‌شود و پیکه آنها را به شکیرا پس نداده است.» با این حال، این موضوع برای نامزد جدید پیکه، کلارا چیا مارتی، که در شرکت پیکه کار می‌کند هم چندان خوشایند نیست که هرروز این جوایز را ببیند. در مجموع ۱۵ جایزه در شرکت باقی مانده و خواننده کلمبیایی اصلا دلش نمی‌خواهد آنها را از دست بدهد.

شکیرا می‌خواهد به میامی نقل مکان کند تا از آزار و اذیتی که در کاتالونیا دریافت می‌کند دور بشود. طبق گفته همان ژورنالیست، مدافع بارسلونا مایل است در ازای یک بسته بلیت درجه یک برای دیدن آنها و غرامت مالی ۴۰۰ هزار دلاری، توافق‌نامه‌ای با شکیرا امضا کند که بچه‌ها را با خودش به آمریکا ببرد.

چیزی که تا حدی باعث می‌شود این زوج توافق را از سر بگیرند، مشکلات ورزشی‌ پیرامون پیکه است. ژاوی هرناندس روی این بازیکن کهنه‌کار حساب نمی‌کند و احتمال جدایی او از تیم کاتالونیا در حال افزایش است. و دقیقا اینجاست که همه چیز در مسیر درست می‌افتند: اینترمیامی به امضای قرارداد با پیکه علاقه نشان داده و بازی در MLS و نزدیک بودن به فرزندانش سناریوی ایده‌آلی برای او خواهد بود.

از دیگر کالاهای مادی مورد مناقشه هواپیمای شخصی است که آنها با هم در سال ۲۰۱۰ خریداری کردند و ارزش آن ۲۰ میلیون یورو است. داخل آن بازسازی شده و گنجایش ۱۰ مسافر را دارد و هیچ کدام نمی‌خواهند از چنین دارایی لوکسی دست بکشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زهرا IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    چ جالب که دارن اموالو نصف میکنن تو ایران بود میگفتن همش برای مرد، زن هم باید ی پولی بده تا طلاقشو بتونه بگیره 😂
    • امین DE ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      نصف می کنند که هر کدوم هم یه چیزی داشتند، ناسلامتی یکی از معروفترین خوانندگان دنیا با کلی دارایی! خانوم های ایرانی فقط دنبال مرد پولدار هستند از خودشون که چیزی ندارند...
  • Mm IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    سلام اگر مي شود عكس و مطالبي كه در سايت مي گذاريد از لحاظ إنساني و اسلامي رعايت شده باشد مثلا حجاب و ...
    • Ss IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      یعنی به شکیرا بگن روسری بپوشه؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی