یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
۲۰ |
۴
زیر آب وحید امیری را هم پیش کی‌روش زدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که قرار بود وحید امیری همراه تیم ملی به اتریش برود، این بازیکن اصلا از سوی کی‌روش به اردوی تیم ایران دعوت نشد.

تیم ایران بر اساس برنامه تعیین شده قرار است ۲۷ شهریور نیز به سمت اتریش پرواز کند. از تاریخ ۲۸ شهریور فیفادی آغاز شده و بچه‌های لژیونر نیز از آن تاریخ به جمع ملی پوشان اضافه خواهند شد.

پیش از این دراگان اسکوچیچ که امیدوار بود بتواند در جام جهانی قطر از وحید امیری استفاده کند از دکتر شهاب، پزشک تیم ملی خواست هر روز ستاره پرسپولیس را زیر نظر داشته باشد و  او را نیز با وجود مصدومیت در لیست مسافران اردوی اتریش نیز قرار داده بود اما...

 شنیدیم برخی‌ها زیرآب وحید امیری را به عنوان یکی از حامیان اسکوچیچ نزد کارلوس کی‌روش زدند تا اسمش در لیست نهایی سفر به اتریش قرار نگیرد.

فراموش نکنید امیری قرار بود در انتخابات ریاست فدراسیون رأی دهد اما حاج صفی برای یک رأی از یونان خودش را به تهران رساند و...!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ساسان IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    بنده خدا اسکوچیچ از همین عکس هم مشخصه می دونه قراره زیر پاش خالی شده.
    • وحید IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      همین خبرها نشون میده که کیروش چقدر کینه ای هستش و بجای منافع تیم ، فقط و فقط منافع شخیصشو در نظر داره . و البته بخاطر دشمنی با پرسپوایس محبوب دل کیروش پرستاس. .
  • رضا IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    آقای امیری با کدام آمادگی وبا چه میزان بازی در لیگ باید به تیم ملی دعوت شود؟
    • محمد IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      حرف حساب
  • صمدقلی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    این چه حرفی است می زنید . مگر امکان دارد شاه شاهان ؛ تک ستاره مربیگری فرو آمده از کهکشان ، تک خال مدیریت و نظم و انضباط ارباب اربابان عالیجناب کی روش با اینهمه سابقه مدیریتی و سرمربیگری اینقدر عقده ای باشد که بخاطر حمایت بازیکنی از سرمربی وقت تیم ملی ، اون را دعوت نکند ؟ حاشا و کلا که #قهرمان_بدون_جام چنین اخلاقی داشته باشد .
    • کورش پاکمهر CH ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      وااای ، چه کینه ای داری تو از کیروش ...
  • تاجی IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    مگه دیسک کمر عمل نکرده..؟؟؟ پس چطور انتظار دعوت دادشته..؟؟؟ تازه سربازی هم باید بره
    • سهند IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      کدام سربازی مثل اون دو الفراری استقلال. که با پارتی پایان خدمت گرفتند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • امید IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
      دیسک کمر کجا بوده ت خمشا عمل کرده
  • عادل IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    خبرورزشی عزيز !! جو فوتبال ايران به اندازه کافی ملتهب هست ! چرا با اخبار غير موثق باعث التهاب بيشتر اين جو می شويد ؟؟ مگه تيم ملی خاله زنگ بازيه که چون سروش و اميری از اسکوچيچ حمايت کردند خط بخورند ؟؟ مگه سردار آزمون حمايت نکرده بود ؟ مگه قلی زاده حمايت نکرده بود ؟؟ يکبار خبر می گذاريد که کيروش پيگير وضعيت اميریه و يکبار ........؟ اتفاقآ اميری هميشه بازيکن مورد علاقه کيروش بوده و بدليل قدرت دوندگی بالا اگر وضعيت جسمی خوبی داشته باشه قطعآ توسط کيروش دعوت ميشه !!
  • شناسه IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    کیروش یه مربی بازنده اس تو کلمبیا بازنده بود تو مصر بازنده بود و نتونست این دو تیمو به جام جهانی ببره.تو دو تا جام ملتها با ایران جلوی عراق و ژاپن بازنده بوده.مهمترین کاری که کرده باختن با اختلاف کم جلوی آرژانتین و اسپانیا بوده و اگه وار نبود تک امتیاز جلوی پرتغال رو هم نداشت.اینکه دوباره آوردنش بخاطر مسائل سیاسی بوده و از بالا دستور دادن که بیارنش تا با دفاع اتوبوسی مثل کاری که پیکان با استقلال کرد شاید بتونه تک امتیاز از آمریکا بگیره وگرنه حتی عراقم کیروشو نمیخواد.استقلالی ها هم فقط و فقط بخاطر حمله های کیروش به برانکو و ناکامی هایی که اون سالها داشتن ازش حمایت میکنن لطفا فاکتوریای کیروش زیر پست من نیان
  • ستاره سرخ ایران IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    جای شیر مرد لر در قلب ماست نه در لیست دلال موزامبیکی
  • حسن IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    بازیکن مصدومی که تا جام جهانی هم مصدومیتش برطرف نمی شه چرا باید به تیم ملی دعوت بشه؟! ضمن اینکه چند روز پیش خبر زده بودید که کیروش در اولین اقدامش با تماس با کادر پزشکی تیم ملی جویای اوضاع وحید امیری شده، حالا سعی دارید اینطور به مخاطب القا کنید که کیروش بخاطر زیرآب زنی دیگران به تیم ملب دعوتش نکرده! واقعا متاسفم براتون
  • برزو IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    برادر عزیز وحید امیری وقتی تو چند ماه گذشته یک بازی نداشته چطور باید دعوت بشه حالا فرض کنیم از ناحیه کمر الان اوکی شده، چرا خبر سازی دروغ می کنید، وحید هنوز یک بازی برای پرسپولیس نکرده ، چطور دعوت بشه با ۳۶ سال سن فرش
  • مجتبی رجائی IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    با اوومدن کیروشِ فهیمُ محبوب، دورانِ خوش خوشانِ خیلی از نورچشمیای ناکارآمدُ لیست پُرکُنه لنگی به پایان رسید؛ از رفیعیُ فرجیُ اسماعیلی فرُ نعمتی گرفته تاااااا باقریُ هاشمیانُ استیلی!! همشون پیوستن به تاریخ!! دیرُ دور نیست که ترابیُ عابدزادهُ سرلکم به این لیستِ بلندبالای اخراجیا اضافه بشن😁😂
  • پیمان GB ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    در کجای فوتبال حرفه ای بازیکنی که مصدوم و حتی نمی تونه با تیم در تمرینات گروهی شرکت کنه به اردو دعوت میشه شما اسکوچیچ رو نگاه نکنید که کارهای عجیب انجام میداد و به همه باج می داد دو ماه تا جام جهانی فرصت هست امیری تا بیاد بتونه در تمرینات گروهی شرکت نکنه جام جهانی رسیده در ضمن تا بیاد با تیم هماهنگ بشه سال جدید از راه می رسه ضمنا تا بیاد همون بازیکن بشه که اگه بشه باز هم چند هفته طول می کشه،خدایی دعوت امیری خنده دار بود کاری که حتی مربی ضعیف هم انجام نمیده امیری رو تنها به خاطر گرفتن رای ،قول اردو اتریش رو بهش داده بودند.انتظار دعوت امیری مصدوم اردو به خدا هم خنداره و هم مضحک.چرا همه چی رو در فوتبال رنگی می کنید؟
  • ارتش سرخ آسیا IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    الان نصف لژیونر های ما بازیکنان پرسپولیس بودند مثل عابدزاده ، طارمی ، علیپور ، انصاری فر ، خلیل زاده ، کنعانی و ...... پس نبودن وحید امیری لطمه ای به اعتبار آبروی فوتبال ایران در آسیا ( یعنی پرسپولیس ) نمیزنه دوستان .
  • مجید IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    سلام اون وقت میگن سیاست توورزش نیست پس این که به مربی میگن این مال این تیم اون مال اون تیم شما به این چی میشه گفت واقعا متاسفم شما به این چی میگین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی