رئال مادرید ۴ - مایورکا ۱/ کهکشانی‌ها صدر را از بارسلونا پس گرفتند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان کارلو آنچلوتی با غلبه بر مایورکا به صدر جدول رده‌بندی لالیگا بازگشتند.

تیم رئال مادرید در چارچوب هفته پنجم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف مایورکا رفت و در نهایت موفق شد به برتری ۴ بر یک برسد.

در این دیدار ابتدا موریقی با گل دقیقه ۳۵ خود مایورکا را در نتیجه پیش انداخت، اما در ادامه این والورده بود که روی یک حرکت انفرادی گل تساوی کهکشانی‌ها را به شوتی زیبایی به ثمر رساند. نیمه دوم هم با بازی هجومی رئال همراه شد و شاگردان کارلتو در نهایت موفق شدند در دقیقه ۷۲ توسط وینیسیوس به گل برتری برسند. رودریگو پاس این گل را روی حرکت انفرادی خود و به شکلی زیبا ساخت. این اما پایان کار نبود و رودریگو بازی خوب خود را با گلی که در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند، تکمیل کرد. این بال برزیلی با حرکتی انفرادی چند بازیکن مایورکا را از پیش‌رو برداشت و دروازه رایکوویچ را گشود. بازی در حالی با این نتیجه رو به پایان بود که کروس از روی یک ضربه ایستگاهی، رودیگر را در موقعیت گلزنی قرار داد و این هافبک آلمانی گل چهارم رئال را به ثمر رساند.

شاگردان آنچلوتی که پیش از این هر چهار بازی اول خود را برده بودند، با این پیروزی ۱۵ امتیازی شدند و صدر جدول رده‌بندی را از بارسلونای ۱۳ امتیازی پس گرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی