نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پرسپولیس کاملاً تسلیم ما بود اما زورمان به فدراسیون فوتبال نرسید/ این فوتبال برای پولدارهاست نه ما/ یک روز مسجدسلیمان آمدید و اذیت شدید!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس با شانتاژبازی و جودادن به هواداران ما و تحریک آن ها و داور، سه امتیاز را گرفت و رفت.

در خصوص اتفاقات بازی با پرسپولیس، اظهار کرد: امسال که یک تیم خوب بسته ایم، همه بسیج شده اند تا این تیم نتیجه نگیرد. شکل فوتبالی ما در شش بازی گذشته به صورتی بود که همه معتقدند شکل فوتبال نفت جزو دو، سه تیم برتر کشور است. نفت جزو تیم‌های باکیفیت لیگ امسال است و بازیکنان‌مان با تمام قلب و وجودشان بازی می‌کنند.

وی تأکید کرد: پرسپولیس در بازی با تیم ما مقابل توانمندی بازیکنان ما کاملا تسلیم بود اما باید چکار کنیم که زور ما به فدراسیون، ناظر، نماینده و سایر تیم‌ها نمی‌رسد. گویا لیگ فقط باید با حضور تیم‌های نفتی گرم شود. متأسفانه باید لیگ با ضایع شدن حق تیمی مثل ما گرم شود و اصلاً این ضایع شدن حق هم مهم نیست. تیم نفت در فدراسیون پایتخت اصلاً دیده نمی‌شود و ما را فقط می‌خواهند که لیگ شان تکمیل شود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: هر روز به ما می‌گویند شما امکانات ندارید و تا کی باید اینجوری بگویند. مگر من مسئول آوردن امکانات به شهر مسجدسلیمان هستم. من فقط مسئول تیم داری هستم. اگر در این شهر امکانات نیست به خاطر هشت سال جنگ تحمیلی در خوزستان و خرابی‌هایی است که برای شهر مسجدسلیمان و آبادان و خرمشهر ایجاد شد. اگر شهر مسجدسلیمان از نظر دوستان خرابه است و تحمل این را ندارند یک روز به مسجدسلیمان بیایند، گناه مردم مسجدسلیمان چیست که هشت سال در جنگ تحمیلی به خاطر مرکزنشینان از این آب و خاک دفاع کردند. شهر اولین‌ها همین فوتبال را دارند و آیا می‌خواهند آن را هم بگیرند و ببرند؟ واقعاً این فوتبال ارزانی خودشان. بهتر است یک لیگ در تهران برگزار کنند و بین خودشان بازی کنند تا دیگر سختشان نباشد که به شهرهای دیگر بروند. یک زمانی همه تیم‌ها آرزوی شان این بود که یک بازی دوستانه در مسجدسلیمان و استان خوزستان انجام دهند اما الان همه از خوزستان فراری هستند. بله درست است این فوتبال متعلق به ثروتمندان است. این فوتبال متعلق به ثروتمندان، بالا نشینان و مرکزنشینان است.

یزدی خاطرنشان کرد: با اتفاقاتی که می‌افتد ما نباید مربی و مدیر بیاوریم و باید کسانی را بیاوریم که برایمان بازی دربیاورند. افرادی که شانتاژبازی بلد باشند. فوتبال امروزی ایران اصلاً نیازی به مربی ندارد. کی قرار است این زنجیره قطع شود و فوتبال مسیر اصلی خود را برود را هم نمی‌دانیم. متأسفانه صدای مان هم به جایی نمی‌رسد و حرف هم که می‌زنیم صد ایراد می‌گیرند و هر روز تهدید می‌شویم.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: نماینده فدراسیون ۵، ۶ بار از زمین چمن ورزشگاه ما بازدید داشته است و ایرادی نگرفته است اما بعد افشین پیروانی و یحیی گل محمدی ایراد می‌گیرند که چمن بلند است و بعد هم ۱۰ دقیقه قبل از آغاز بازی، چمن کوتاه می‌شود. می‌خواهم بدانم این نماینده، نماینده بازی بود یا نماینده پیروانی و گل محمدی. آیا اگر در ورزشگاه آزادی می‌گفتیم زمین چمن بلند است، این اجازه را به ما می‌دادند که بگوییم زمین را کوتاه کنید؟ پرسپولیس با شانتاژبازی و جودادن به هواداران ما و تحریک آنها و داور، سه امتیاز را گرفت و رفت. همه دیدند که نفت، فوتبال روبه جلو و مالکانه و تأثیرگذار ارائه داد. اگر آن توپ نریمان جهان گل می‌شد اتفاقی تاریخی رخ می‌داد. پرسپولیس کاملا تسلیم بازی مالکانه تیم ما بود. واقعاً به بازیکنانم و هوادارانمان افتخار می‌کنم.

یزدی بیان کرد: جالب است در این بازی هواداران پرسپولیس ترقه پرتاب می‌کردند که دیده نشد اما بعد وقتی هواداران ما دو بطری آب پرتاب کردند بازی را قطع می‌کنند. بعد داور در پایان بازی دو سوت به سود ما می‌زند که جو را کنترل کند. نمی‌دانم درباره این داوری باید چه بگویم و چه جمله ای به کار ببرم اما خیلی راحت داور پنالتی پرسپولیس را می‌بیند ولی پنالتی ما را می‌گوید ندیدم. مگر می‌شود؟ آقای داور تو آمدی که همه صحنه‌ها را ببینی. اگر قرار باشد نبینی برای چه آمدی؟ تو آمدی عدالت را برقرار کنی ولی ما عدالتی ندیدیم. نمی‌دانم به کمیته داوران یا سازمان لیگ باید شکایت کنیم. اعتراض هم کنیم مجدداً برای ما پرونده درست می‌کنند و باید به کمیته اخلاق برویم و پاسخ بدهیم.

وی عنوان کرد: مگر می‌شود پرسپولیس خیلی راحت با ناداوری که علیه تیم ما شده امتیاز را بگیرد و ببرد و بعد هم هوادار ما حرفی نزند. ما در این فوتبال باید چکار کنیم؟ اگر بازی را در زمین می‌باختیم سرمان را پایین می‌انداختیم و رد می‌شدیم اما همه دیدند که تیم ما لیاقتش بیشتر از این است و حق مسلم نفت مقابل پرسپولیس کسب سه امتیاز بود. از سازمان لیگ و کمیته داوران به شدت ناراحت و گله مند هستم. در بازی با استقلال هم حق تیم ما ضایع شد و به نظرم فوتبال برای پایتخت نشینان است و باید مثل همان قدیم فوتبال را در پایتخت برگزار کنند و بعد هم به سفرهای خارجی شان بروند و تفریح کنند. ۳۶۵ روز سال را در مسجدسلیمان هستیم و سخت مان نیست اما آقایان یک روز می‌آیند برای شان سخت است و اذیت می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ظاهراً این فوتبال برای ما نیست. ما با همه نداری مان، امسال در حال انجام کارهای بزرگ هستیم اما نمی‌گذارند. ظاهراً اشتباهاً در نقشه ایران قرار گرفته ایم و گناه ما چیست که در شهرمان امکانات نیست. به هر حال ما رسماً به اتفاقات بازی با پرسپولیس واکنش نشان دادیم و اعتراض کردیم اما خودمان می‌دانیم که این شکایت‌ها هیچ تأثیری ندارد و این مسیر، مسیری است که خودشان ترسیم می‌کنند. سه بازی است که اصلاً پنالتی‌های ما دیده نشدند و ضعف داوری هم در این سه دیدار دیده نشد. معتقدیم داور بازی با پرسپولیس، خیلی راحت از مسائلی که پیش آمد گذشت. ما باختیم اما شکل فوتبالی مان آن قدر قوی بود که همه ابراز خوشحالی می‌کردند و بعد از باخت همه به ما تبریک گفتند. اما چکار کنیم که ابزارمان کم است و نمی‌توانیم با تیم‌های چهار، پنج میلیارد تومانی بجنگیم. البته فوتبالی می‌توانیم با آنها بجنگیم اما غیرفوتبالی نمی‌توانیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • مرصاد IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    بابا دیگه شورش رو در آوردید! امشب در برنامه لیگ برتر بازیها و کارشناسی هارو نگاه کنید و بعد اظهار نظر کنید! یه جوری صحبت میکنید که انگار تیمتون ۱۰ ساله برای قهرمانی بسته شده و اگر ۱ تساوی تو بازی میگرفتید؛ الان صدرجدول بودید! قبل از برنامه ی امشب بهتون بگم که ۱ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد و ۱ پنالتی هم برای شما! ۱ گل سالم هم برای پرسپولیس حساب نشد و داور آفساید اعلام کرد! حالا شما بیشتر ضرر کردید یا ما؟؟؟ بسه دیگه چقدر تهمت؛ چقدر دروغگویی؛ از رفتن الکی افشین خان به رختکن داوران گرفته تا کوتاه کردن چمن که عامل باختتون شد! آقا تیم در نیمه دوم خوب بازی کرد و بازی رو برد! اون کارت قرمز هم داور به درستی نشان داد؛ چون مهاجم تک به تک بود! حالا همه اینهارو امشب میبینید!
    • رضایاک اصلی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      اینا میخوان با هوچیگری و یاوه گویی تیم را دوچار حاشیه کنن اگرنه همه میدونن از هر طرف که نگاه کنی تیم نفت مسجدسلیمان لایق باخت بود
    • حسین IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      ۹۵درصد انرژی کشور از خوزستان است آنوقت تیم مظلوم مسجدسلیمان را سرش بریدند یک توپ با دست مهار کنند درحالی که در آفساید هم بودگل کنند ولی داور چشمش رابست پنالتی صدرصد روی بازیکن نفت انجام شد توسط پور علی گنجی داور می توانست بگیرد ولی نگرفت این داور آمده بود تا بازی را به جنجال بکشد و۳امتیاز مفت بدهند به لنگ مثل پارسال که از تراکتور گرفتند دوباره به لنگپولیس تقدیم کنند
    • مور وملخ IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      یزدی جان انگار آب جوش ریختی تو لونشون مثل مور وملخ ریختند بیرون لنگیها متوهم
    • حسین IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      جناب یزدی ما استقلالی‌ها کاملآ دیدیم که یک گل آفساید که مهاجم سیه چرده لنگ با دست مهار کرد وگل زد اما داور گویا جایی دیگه را دید ما دیدیم پنالتی برای شما نگرفتند دقیقا شبیه خطایی که برای لنگ پنالتی گرفتند ولی برای شما نگرفتند والله وبالله این تیم لنگ صدای مردم کل کشور را درآورده واما خطاب به لنگیهای کوچولو عزیزانم آن موقع که خوزستان زیر موشک وخمپاره بود آنموقع که خانه وکاشانه این دریا دلان خوزستانی از بین رفت اکثر شماها نبودید که ببنید ما خوزستانی هستیم ودرک می کنیم آنموقع که حتی معلم هم نداشتیم برای تدریس آن موقع که آب نداشتیم آنموقع که دارو نداشتیم بله جناب یزدی درست اشاره فرمودند بقول مرحوم علی انصاریان خوزستان دین زیادی به گردن این مملکت دارد حالا داوری بیاید وحقش ر به یک تیم حکومتی بدهد ظلمی آشکار است اگر مسولین می گویند حکومتی نیست وارد عمل شوند وآن داور وعوامل تیم پیروزی ازجمله پیروانی شارلاتان را مورد مواخذه قرار دهد.البته انتطار می رود خبر ورزشی انتشار دهد تا ثابت شود که بی طرف است یا حق
    • آبی دل IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      یزدی جان این گرگ سالهاست که با گله آشناست
    • حقیقت IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      ای کاش آقای تاج به مسائل داوری ورود کند واقعا لنگ ناجوانمردانه با کمک داوران سرتیمها را می‌برد
    • دروغگویی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      جالبه که پرسپولیس و هوادران همیشه تمرکز خاصی روی پنالتی دارند و این قضیه از زمان پرفسور برانکو مثل یک مرض به جونشون افتاده! حالا اگه به کارشناس باشه که من نظر بعضی رو خوندم گفتند اصلا پنالتی نبوده دیگه من بیشتر سرم نمیشه فقط اینه که همیشه حق به جانبید شما ولی واقعیت چیز دیگه است
    • مافیای پیروزی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      کاش یه لیگ درست کنن برای فقط پیروزی که فقط خودش باشه و هی توش جام ببره
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      کیسه کشا دیگه بابا مسعود هم نیست الان دیگه بهونتون چیه؟؟یه جوری میگن همه بسیج شدن نتیجه نگیریم انگار پنج سال پشت سرهم اینا قهرمان شدن اگه پنالت برای نفت گرفته نشد حق خوریه ولی اگه برا پرسپولیس دقیقه چهار پنالت گرفته نشد اشکال نداره .چرا چون بیشتر فروش نفت کشور از خوزستانه
  • گرگانی IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    چیه دیگه نگفتی پیروانی رفته اتاق داواران ؟چون فهمیدن مضخرفه ؟این ادعاهاتون هم مضخرفه ؟بعدشم پرسپولیس مال پایتخت نیست مال کل مردم ایران هست از جمله من که شمالی هستم .چرت پرت کمتر بگو حرفایی که میگی برو به سیاست مدارا بزن همه چی رو قاطی پاتی میکنی شما باختین دیگه جرا اسمون ریسمون میبافی اکه اشتباه داوری باشه واسه پرسپولیسم پنالتی واضح و گل سالمو نگرفتت به گواه کارشناسان همه دروغ میگن شما راست میگین بازی رو باختین تمام دردو دلاتون جمع کردی میاری واسه فوتیال جرات شو نداری جای دیگه حرفاتو بزنی امدی فک کردی خیلی شجاعی امدی داری به مسولین پرسپولیس مشکلات شهرتون رو میگی خخخ.بازیکنشون اخراج شده از فرط ناراحتی دری بری میگه اگه خوشبینانه واستون ببینیم یه پنالتی هم واسه شما باید میگرفتن پس گل سالم ما و پنالتی ما چی؟
    • سعید سلطانی IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      شما اصلا میدونید فوتبال چیه که نظر میدی ، بازی حق نفت MIS بو که پرسپولیس به ناجوانمردی سه امتیاز با کمک داور و فدراسیون گرفت و رفت تمام
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      سعید سلطانی تو میدونی فوتبال چیه؟؟؟فوتبال اینه که تیم ملی ایران تو جام جهانی مقابل مراکش تو قوطی بود ولی دقیقه نود تیم ملی ایران گل زد برد حالا چون تیم مراکش بهتر بازی کرد سه امتیازو باید میدادن به اونا؟؟؟کیسه کشا کلا متوهمن اگه پنالت برا نفت گرفته نشد برا پرسپولیس هم نگرفت داور اگه گل پرسپولیس افساید بود گل سالم پرسپولیس افساید نبود .چطور چمن بلند گذاشته بودن کارشون اشکال نداشت اون همه بطری اب انداختن تو زمین کارشون اشکال نداشت
  • خسرو IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    ظاهرا اشتباهی در نقشه ایران قرار گرفته اید! آقایان مسیول چرا خوابید مگر این حرکات تفرقه انگیز میان ملت را نمی بینید مگر نمی بینید که دشمنان یگانگی و وحدت کشور با حربه فوتبال همچون خوره به جان ایران افتاده اند و دوقطبی مرکز نشین و حاشیه نشین درست می کنند! مگر رد پای عوامل اطلاعاتی سعودی و بعثی را در این نفاق نمی بینید!!!
    • مهدی ادیب IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      دم شما گرم خسرو خان! عالی نوشتی. فقط یه اشتباه کوچک داشتی، عوامل بعثی دیگه وجود ندارند اما پان ترکا و پان عربای جنایت کار با پشتیبانی سازمان های اطلاعاتی کشورک باکو و ترکیه و عربستان خبیث دارن خوش رقصی می کنن.
  • گرگانی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اگه مثل شما یه گل سالم و یه پنالتی قطعی رو واسشون نمیگرفتن شک نکنین همین مضخرفاتو دوبرابر میگفت ؟بابا تیم شما رئال مادرید اصلا !باختین دیگه چرت و پرت کمتر بگین واسه پرسپولیس هم کلی اشتباه صده ولی جون قدرت داره میبره مثلا بازی قبل واسش پنالتی اشتباه گرفتن و این بازی پنالتی صحیح و نگرفتن و گل سالم همینطور اینا رو نمیبینین یا نمیخوای ببینین ؟مطلب دیگه پرسپولیس فرقش با تیم شما اینکه کل کشور میلیون هوادار داره صد برابر شما فقط هوادارای پرسپولیس تو شهر ما تعدادش از هوداران شما بیشتره .مثل اینکه مثلا اسپانیول بگه چرا رئال بارسا باید قوی تر باشن؟مشکلات شهرتون هم اینجا نباید بگی باید برین جاهای دیگه جراتشو دارین صحبت کنین نه واسه دروریش و پیروانی
  • مهدی ادیب IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    گفته اید:«گناه مردم مسجدسلیمان چیست که هشت سال در جنگ تحمیلی به خاطر مرکزنشینان از این آب و خاک دفاع کردند.» آقای مثلاً مدیر! چرا مردم جاهای مختلف ایران رو در مقابل هم قرار میدی؟!!! در زمان جنگ همه ی ایرانیان از کشورشون دفاع کردند. نه فقط شهر شما! گفته اید:«پرسپولیس در بازی با تیم ما مقابل توانمندی بازیکنان ما کاملا تسلیم بود اما باید چکار کنیم که زور ما به فدراسیون، ناظر، نماینده و سایر تیم‌ها نمی رسد. گویا لیگ فقط باید با حضور تیم های نفتی گرم شود. متأسفانه باید لیگ با ضایع شدن حق تیمی مثل ما گرم شود و اصلاً این ضایع شدن حق هم مهم نیست. تیم نفت در فدراسیون پایتخت اصلاً دیده نمی شود و ما را فقط می خواهند که لیگ شان تکمیل شود.» این که در نیمه دوم پرسپولیس به مراتب بهتر بازی کرد و تیم شما باخت، به همه چیز مرتبط است الا نحوه بازی تیمتان و این نکته که پرسپولیس در نیمه دوم از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد!؟! این که گل سالم پرسپولیس مردود و دو پنالتی این تیم گرفته نشد چه چیزی را نشان می دهد؟!!! آیا بهتر نیست توجیهات غیر قابل باور و نادرست را مطرح نکنید؟!!!!
    • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      چرا هر چیزی را به جنگ ربط میدهی به فرض پنالتی شما نگرفتن بشین بازی رانگاه کن نه فیلم جنگی منظورم بازی فوتبال دقایق 4 یه پنالتی -49 یه گل سالم یه موقعیت تک به تک اشتباه ابه نفع شما این همه هوچیگری را از کیسه کشا یاد گرفتید بعد اقای جنگ ازمهمان پذیرای با سنگ چوب رسم کوفیان هست کمی معرفت بی خیال باش انقدر به خودت فشار نیار بازی برد باخت داره
    • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      چرا هر چیزی را به جنگ ربط میدهی به فرض پنالتی شما نگرفتن بشین بازی رانگاه کن نه فیلم جنگی منظورم بازی فوتبال دقایق 4 یه پنالتی -49 یه گل سالم یه موقعیت تک به تک اشتباه ابه نفع شما این همه هوچیگری را از کیسه کشا یاد گرفتید بعد اقای جنگ ازمهمان پذیرای با سنگ چوب رسم کوفیان هست کمی معرفت بی خیال باش انقدر به خودت فشار نیار بازی برد باخت داره
    • کامل دل زنده نژاد IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      در جواب آقای ادیب و علی آقا : ایشون احتمالا داشته فیلم رینگ خونین یا رامبو رو می دیده بعد نتیجه فوتبال رو بهش گفتن الان کلا با هم قاطی کرده الان داره فیلم اخراجی ها رو نگاه میکنه ترسیده بخاطر این بخت خوشکل اخراج بشه و نون مدیر عاملی سرشار از رانتش رو از دست بده در نقش ژول ورن رفته سراغ داستان سرایی بگو برو عمو خیالت راحت تا وقتی درصد سهمت رو به بالایی اماده دم دست داری کسی کاری به کارت نداره پرسپولیس تو مشتت بود که دقیقه پنج فن سالتو مدافع شما رو داور توی 18 نگرفت ؟ فکر میکنی اگه لوکادیا همون دقیقه 5 بازی پاش به گل باز میشد تا اخر بازی چند تا نوش جان میکردید بگذریم از گل سالم اخر نیمه اول پس برو بذار چیزی دیگه نگیم
  • ناشناس IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    نفت مسجد سلیمان فوتبال زیبا بازی کرد محرومیت برای مناطقی که از این آب و خاک دفاع کردن و امکانات برای پایتخت ، تمرکزتان رو از دست ندید به جایگاه واقعی خودتان می رسید هر جا می رن خودشون و هوادارانشون بامبلولی درست می کنن که اگر هم باختن بازی رو براشون سه هیچ کنن
    • آریا IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      دوست عزیز،،یه سر به گلدار شهدای تمام شهرهای ایران بندازین،، شاید خجالت کشیدین و اینقدر منت سر کشور ندارین که شما هشت سال از کشور دفاع کردین،، اگه به شما بود که صدام دو روزه رسیده بود تهران،،
  • رضا IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    فقط میشه گفت این آقای یزیدی عجب روی داره
  • هوتن IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    گویا طرف بازی دیگری رو نگاه کرده ، لا اقل آمار بازی رو نگاه کنید بعد همچین مصاحبه ای انجام بدید
  • ارش IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    بگو کیلومتر نمیتدازه که پلیس هم نیست. چهار تا پنالتی و سه تا گل صحیح شون رو نگرفتن والا شش صفر پرسپولیس و میبردن
  • مجهول الهویه IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    چرا اه و ناله راه میندازی برادر؟ چرا از مظلومیت مسجدسلیمان استفاده نادرست میکنی؟ یعنی چی سه امتیاز برد نکنه انتظار داشتید کامبک نزنه؟ با واکنشهای مسجد سلیمان به این نتیجه رسیدم جه تیم باشخصیتی بود استقلال تا دقیقه ۸۰ دو هیچ جلو بود از یه تیم ده نفره سه تا گل خورد سه دو باخت اصلا بهونه نیاورد شکستو قبول کرد. یادش بخیر چه روزی بود.
  • هادی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    بیشرف دقیقه پنج رو پور علی گنجی پنالتی دادید داور براتون ماله دست گرفت دقیقه نود و هفت بازیکنتون خطای خشن کرد رو حامد پاکدل و پنالتی اخراج داشت باز ماله دستش گرفت بازی باید نیمه کاره میشد و سه بر صفر میشد داور ماله گرفت دستش سه تا افساید گرفت که یکیش گل شد هیچ کدومش تکرار پخش نشد چون اصلا افساید نبود ولی خطاهی به نفع شما رو از یازده زاویه مدام تکرار کرد تلویزیون استانتون شما باید برید همون دسته یک به پایینتر بازی کنید
  • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    این آقاشارلاتان است کارشناسان داوری گفتند گل نیمه اول پرسپولیس آفسایدنبوده ودوتاپنالتی دقیقه ۵ و۹۷ برای پرسپولیس گرفته نشده ویک پنالتی هم درنیمه دوم برای نفت گرفته نشده.چطوری این آقا جو درست میکنه .
  • Hamid IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    هر جا که بر علیه پرسپولیس گفته میشه ما حواب خواهیم داد هیچکی حق نداره در مورد پرسپولیس کبیر اراجیف ببافه ،شما که معلوم نیست از کجا پیدا شدی اول استانداردهای فوتبال حرفه ای رو بیاموزید بعد بازی برگزار کنید ،داوری نیمه اول عادلانه بود سه گل میخوردید تمام صحنه ها موجود است ،تا دیروز ننه من غریبم درمیاوردید الان که تا تونستید بازیکن گرفتید !!! فوتبال خوزستان سه تیم داره تو لیگ بزور چن بازیکن بومی داره بعد هی ادعا میکنید !!! پرسپولیس برای شماها شده پله ترقی !!!! که هر وقت نتیجه نگرفتید همه چی رو به هم بدوزید ولی پرسپولیس درسی بهتون داد که ناجوانمردانه فوتبال برگزار نکنید
  • رضا SG ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    جناب تامین ورزشگاه و چمن استانداردبرای تیمها وظیفه وزارت یافدراسیون نیست این امکانات اولیه تیمداری هست که بایدهرباشگاه داشته باشه.که متاسفانه توایران اشتباه جاافتاده و همه منتظرن دولت بیادبراشون ورزشگاه بسازه
  • Mi IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    حرفاتون درسته... داور بازی را درآور د وبعد در چند دقیقه پایانی که مهم نبود در چند صحنه به ضرر پرسپولیس سوت زد تا کمی خودشو راضی کنه. کلا این شده سیستم ما ایرانی ها.... طرف دزدی ورانت مثلا میلیاردی می کنه وبعد برای این که خودشو راضی کنه مثلا بیست میلیون به فقرا کمک می کنه.... چقدر این گونه آدما زیاد شدند. می خواهند خدا را هم گول بزنند. حرکات رابینهودی خیلی زیاد شده .... حرکات رونالدینهویی در فوتبال می خواهیم نه .....
  • دوچرخه IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    مردک اگر 2 پنالتی و یک گل سالم ما سوخت . داوری با اون کاری که هوادارای بی فرهنگ شما کردن میتونست اصلا بازی رو 3_0 بکنه
  • حامی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    جناب یزدی عزیز این حرفایی که میزنید برای وقتی هست که شما متضرر شده باشید ولی تو بازی ای که 3 اشتباه مهلک به ضرر تیم حریف بوده و 1 اشتباه به ضرر شما نمیدونم چرا اینقدر دوس دارید حرف بزنید درموردش بله اینکه تیمای شهرستانی به غیر از اصفهانیا مظلوم هستن هیچ شکی نیس ولی خوب خواهشا بجای این حرفا به بازیکنا و کادر فنیتون یاد بدید که همه دقایق بازی رو باید با جون دل بازی کنن و خودشون نتیجه بگیرن
  • علی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    داور دو پنالتی مارو نگرفت یک گل سالم مارو مردود کرد با چه رویی این حرفارو میزنی
  • کاکا IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    داور افتضاح کرد وپنالتی نفت را ندید ولی صحنه مشابه با خطای کمتر را برای سرخها پنالتی گرفت واقعا وجدان کجاست؟آیا داور محرومیت سنگین خواهد داشت یا تشویق پشت پرده؟
  • کیسه سوز IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    با اون هواداران بی فرهنک شما داور میتونست بازی رو نیمه تموم بزاره و 3 _0 بشه
  • پرسپولیس سرور دوچرخه IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اگر داوری درست بود ما همون نیمه اول کار شمارو تموم کرده بودیم . خداروشکر کن داور دوچرخه سوار بود وگرنه 4_2 باخته بودین
  • پرسپولیس سرور دوچرخه IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اینا همه از کاج خط میگیرن
  • ناشناس IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    این بابا را جو گرفته و این چه مدیری است که همه اتفاقات بازی را وارونه جلوه می ده خوبه که این بازی پخش مستقیم شد و همه اتفاقات بازی را دیدند واقعا باعث تاسف است که ایشان خود را مدیر می نامه و کاستی و ضعف خود را به جنگ و ... ربط میده اگر همه چیز سر جای خودش بود ایشان باید الان دنبال گوسفند ها و چوپانی بود که شده مدیر.
  • مهرداد IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    نفت مسجد سلیمان هم واسه ما شاخ شد . پرسپولیس از داوری ضرر کرده بیشتر شما زبانتان دراز شده.خیلی جالبه
  • محسن IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    برادر عزیز تماشاگران شما هرچی فحش بود به تیم داوری دادند،چرا افتخار میکنید!؟
  • محمد IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    بابا این مدیر عامل هم خودش بهتر میدونه پرسپولیس 5 سال متوالی قهرمان شده بخدا حتی داوری رباتیک هم برا این بازی میزاشتن سه امتیاز مال ما بود 10 سال دیگه هم نفت صبر کنه جز 4 تیم برتر ایران نمیشه این مرتیکه میگه ما جز 3 نفریم اصلا تو خودتو جمع نبند بد بخت تیم های اول ایران پرسپولیس و استقلال و سپاهان و گل گهر و فولاد و تراکتورند که همیشه پایان فصل عالی بازی میکنند اما نفت اخر فصل دهم یا یازدهمه حالا میبینیم
  • حسین18 IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    خیلی جالبه طلبکار هم شدند عجب رویی دارند بخدا
  • علی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    متاسفانه زور پایتخت نشین ها وترس داوران از انها خیلی بیشتر از این است.باید اینقدر در زمین قوی بود که (نه ناظر نه داور نه فدراسیون و...) نتوانند اعمال نفوذ کنند.
    • سلام IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      همه بازیها تمام میشه و از یاد میره چه برد چه باخت ولی خوبه انسان وجدان گفتار داشته باشه مدیری که واقع بین نیست و صداقت نداره چطوری میخواد یک باشگاه را مدیریت کنه میگه پرسپولیس تسلیم تیم ما بود خوبه فیلم بازی هست درسته تیم نفت خوب بود ولی پرسپولیس خیلی سرتر بود و کلی موقعیت گل داشت 2 تا پنالتی و ی گل سالم پرسپولیس گرفته نشد ی پنالت هم برای نفت بازم میگه پرسپولیس تسلیم بود زورمان به فدراسیون نرسید اگه منظورت چینش داوره اون پرسپولیس بود که ضرر کرد و اشتباه سهوی داوری به نفع تیم نفت بود
  • حامد IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    آره یه گل آفساید و دو تا پنالتی رو اگه به نفعتون نمیگرفتن انقدر حق به جانب نبودید
  • مهرصاد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    با این چمع ک شبیه زمین کشاورزان بود خخخ حالا یه گل پرسپولیس ب اشتباه افساید گرفتن باز چلز و پلز میکنی
  • سرخدل IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اگه داور صحنه ها رو درست می گرفت که الان با نتیجه 4_2باخته بودید تو این بازی با نظر کارشناسان داوری یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد و دو صحنه آفساید هم به اشتباه گرفته شد که در واقع آفساید نبود و موقعیت مسلم گلزنی برای پرسپولیس بود و اون ور واسه نفت هم یک پنالتی نگرفتن و گل دوم پرسپولیس هم مردود بود اگر این اشتباهات نبود الان نتیجه همین می شد،همیشه برام سوال بود که چطور نفت تو این ورزشگاه خوب بازی می کنه حالا فهمیدم با این ورزشگاه مزخرف و شانتاژبازی های امسال این آقا همچین اتفاقاتی افتاده،نفت میزبان این بازی بود و وظیفه امنیت ورزشگاه برعهده اون بود که به درستی انجام نداد حالا رو هم دارید،پرسپولیس تسلیم ورزشگاه مزخرف و شانتاژبازی های شما بود نه خود نفت بزرگترین امکانات نفت این ورزشگاه مزخرف تون است،این که از کوتاه بودن چمن ناراحت شدید نشون میده که می خواستیدچمن بلند پرسپولیس رو زمین بزنید،چقدر یک انسان می تونه بی شرف باشه مثل این آقا که حرف تیم های دیگر رو بزنه و جیره خوار اونها باشه شرفت رو به اتحاد تاس فروختی،شما در حدی نیستید که مقابل پرسپولیس بازی کنید
  • امید IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    تا بوده همین بوده سپاهان رو سرشا میبرن مسجدسلیمان که دیگه هیچی چرا راه دور میری بین استقلال و پیروزی حکومتی فرق میذارن دولت ووزیرووکیل ورسانه90درصدشون پرسپولیسیند فکرکردی اینا میان ازتیماشهرستانی حمایت کنن مث آب سرشونا زیرآب میکنن
    • آرمین IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      👏👏👏👏👏👏
  • ناشناس IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اصلا داورا همشون مشکل دارن و چشم ب روی واقعیت همیشه بستس انصافا تیمتون عالی کار کرد بخدا اگ بخت یار بود ۲هیچ جلو بودین باخته بودن چند موقعیت عالی داشتین ک بخت باهاتون یار نبود تیم ماهم انصافا حق خوری نکرد بی انصافی نکن اما لنگ جماعت حق خوری تو خونش موج میزنه انشاالله ک تیمتون بیاد بالا امسال سال حق خوریه تیم مارو ک فعلا ناجوان مردانه بستن مربی پرتقالی اوردن ک هیچی بارش نیست بازیکنایی ب خدمت گرفتن ک درپیتن بازیکن خوب داریم نمیزارن بازی کنه واقعا مسخرس همیشه حق خوری همه جا هست اما خدا جایی حق نشسته لنگ با رشفه فعلا بالاست بعد میگن پارسال ما باکمک داورا قهرمان شدیم جمع کنید مسخره بازیارو لنگ حقیررررررر عشق فقط 👈💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
    • Hamid IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      کیسه کش عزیز تاریخ فوتبال ایران پر از ناحقی داوران نسبت به تیم های مقابل کیسه ، تمام تیم ها هم نفع میبرن از داوری و هم سود منتها تیمی هست تو ایران دردانه وزارت و فدراسیون که همون کیسه است که دوست دارن همه چی اماده باشد براشون 💁 اینجا مجال گفتن نیست **فقط با بلوک سیمانی بحث کنیم بهتره تا با یه کیسه کش **
    • کیسه تن مغز نداره IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      حقا که لقب کیسه تن برازنده تون هست.. کلا مغز ندارید.... آخه یکبار بازی رو درست ببینید بعد حرف مفت بزنید...
  • محسن IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    تیم های حریف در مقابل پرسپولیس سه چهار هفته پیاپی ده نفره می‌شوند عجبا !!!!!!!!! رضا مهاجری راست گفته بود و افشین پیروانی به رختکن داوران رفته بود رفتن ایشان به رختکن داوران و دروغ او که گفته بود که به رختکن داوران نرفته است در بازی با صنعت نفت سروش رفیعی اخراج نمی‌شود...... خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل‌
  • 6 IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    چي ميگي بابا؟!؟!؟ شانس اوردي پنالتي اول بازي و گل سالم رو نديدي وگرنه 4تايي شده بودي. برو خداتو شكر كن خخخخ
  • رضا IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    امثال تو بی منطق و بی سواد مدیرن که وضعیت اینجوریه
  • رضا IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    عزیزان‌ارتش‌سرخ‌این‌آقا‌رابا‌اون‌مثال‌معروف‌که‌میگن‌جواب‌ابلهان‌خاموشی‌است‌رو‌باید‌کم‌محل‌کرد
  • لنگ و دیگر هیچ... IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    آقا لنگه دیگه... یه عمره این تیم جعلی و این باشگاه بولینگ داد این فوتبال رو درآورده... هرجا میره بازی میکنه یه داستانی باید علم کنه و تا مدتها جو فوتبال رو درگیر کنه... از اصفهان گرفته تا اهواز تا تبریز تا مسجد سلیمون یا هر جهنم دیگه ای. بس که همیشه این تیم به رانت و کمک وزارت و حق خوری عادت کرده. نماد زر و زور و تزویر شده تو فوتبال و متاسفانه لنگیزاسیون حاکم بر فوتبال ایران هم با دستان نامرئی این تیم جعلی رو حفظ و حراست میکنه
  • گرگانی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    خخخخخ تحت هر شرایطی ازرتیمش میخواد دفاع کنه ما هم به مضخرفاتش دید هواداری داریم نه کارشناسی بیشتر خوراک خوبیه واسه دشمنای پرسپولیس اونلیکه بازی رو ندیدن یا نمیخوانن ببینین همون ادمای بی منطق که فقط دوست دارن لجن پراکنی کنن و هیچ کارشناسی پشتش نیست کمتر اسمون ریسمون بباف
  • رویا IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    من به عنوان یک خوزستانی باشرف که هست سال در جنگ تحمیلی سختی کشیدم حق رابه مدیر عامل نفت میدهم اولا خوزستان مهد فوتبال ایران است وبه جرات میگویم در گذشته هم با تکنیک ترین بازیکنان تیم ملی ایران خوزستانی بوده اند مسجدسلیمان اولین هاست هشت سال خوزستان مقابل رژیم عراق جنگید اگر شهرهای خوزستان خرابه شده آثار جنگ است حالا تیمهای تهرانی و شهرهای دیگر به خوزستان میایند وایراد میگیرند سهم مردم خوزستان حالا شد بی احترامی پرسپولیسی ها و بقیه تیمها که حق فوتبالش را بخورند و دارو کاملا به ضرر این تیمها سود میزند این اشتباها ت داوری نیست داوران عمدا میخواهند بازی رابرای پرسپولیس دربیاورد مگر میشود داور خطای یکی را ببیند و دیگری را نه دوربین فیلمبرداری جایی که لازم است فیلمی بگیرد برای محکوم کردن فقط یک تیم در اون بازی گردو خاک و بدبختی فقط سهم مردم مظلوم خوزستان لابد کمیته انضباطی باید نفت رومحروم کنه
    • Hamid IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      منم خوزستانی هستم و کاملا اشتباه است ،سالی که استقلال خوزستان قهرمان شد داوران لیگ تا تونستن محروم شدن بخاطر قضاوت نادرست برا پرسپولیس،،تو اهواز چن بار پرسپولیس سنگ خورده و میزبان محروم شده !؟اون همه سنگ و مجروح تو ورزشگاه اهواز هرجای دنیا بود تیم میزبان تا الان محروم بود !!!فوتبال خوزستان مهد ایران است چرا تیم های خوزستانی لیگ بزور چن بازیکن خوزستانی دارن !؟ چه بی احترامی کرده پرسپولیس به خوزستانی ها !؟غیر از اینکه سنگ و دشنام خورده !!!مگه من خودم یکی یادم رفته هر موقع اومده اهواز فقط دشنام خوردن و سنگ اونم از هم ولایتی های خودمون !!! در مورد پرسپولیس یا حرف نزنید یا با احترام حرف بزنید ،بازی با نفت اوج ناجوانمردی میزبان بود چمن بلند تهمت به پیروانی تهمت به پرسپولیس دشنام تماشاگران کدوم تیم خوزستانی رفته تهران و پرسپولیس چمن ورزشگاه و بلند نگه داشته !؟یا گفته همراه تیم مقابل رفته داخل رختکن داوران !؟دشنام در تمام ورزشگاه های ایران هست خودتون از اینها مبرا ندانید ، داور بازی بخاطر فحش و سنگ و بطری تماشاگران بازی از دستش در رفت پنالتی و گل سالم و موقعیت گل مسلم و ناعادلانه گرفت داور 💁
    • زهرا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      ممنون آقا حمید من هم مثل شما و هم عقیده ی شما هستم کلملا درست فرمودید پرسپولیس تیم محبوب و مظلوم و سرتاسر مردمی و همیشه قهرمان هست من مازندرانی پرسپولیسی هستم انشاالله شما و پرسپولیسیها زنده و پاینده باشید انشاالله تعالی
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    پیش را گرفته که پس نیفته
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    واقعا حرفاتون خجالت آوره. کارشناسی داوری که واضحه. یک پنالتی برای شما از دست رفت و یک پنالتی و یک گل سالم ما. دوما شما برتری که داشتین فقط بخاطر این بود که بازی در جنوب کشور بود و بازیکنان شما به اون آب و هوا عادت داشتن وگرنه جلو پرسپولیس لوله بودین. سوما خب استاندارد بودن چمن وظیفه شماست که انجام ندادین. دوما خب چمن کوتاه شد و بهتر شد،شما چرا ناراحتی؟
  • ضد چمن IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    جرا همش میگی چرا چمن روکوتاه کردن ؟ حتما یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست که میخواستی چمن بلند باشه!
    • علی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      نفتی ها عمداً چمن را بلند نگه داشته بودند.وگرنه معنی نداشت از مرتب و کوتاه شدن چمن ناراحت می شدند.به این کار تیم نفت می گویند بازی نـــــــــاجوانمردانه
  • آزاد IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    من به عنوان یک خوزستانی از هواداران پرسپولیس واستقلال عذر خواهم که در شهرم به تیمتان توهین شد اما باز شرمنده ام که مدیر تیم شهرم ،اینقدر از فوتبال دور است که نمی داند فراهم کردن زمین بازی وظیفه ی خودش هست وحرف سرمربی خودش را که گفت در برابر پرسپولیس ۱۱نفره بازی کردن سخت هست تا چه ۱۰نفره شدن ،نمی داند که اگر بازیکنانش گل نزدن وتک به تک را از دست دادن حریف تقصیر ندارد و خیلی چیزها که نمی داند لطفا نادانی ایشان را به مردم خوزستان نسبت ندهید
  • حسین IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اگر پنالتی دقیقه پنج برای پرسپولیس گرفته میشد مطمئن باش پرسپولیس با خط دفاع و دروازه بانی که داره بهتون اجازه نزدیک شدن به دروازه رو نمیداد که نریمان جهان بخدا گل بزنه یا تک به تک بشه،تو نیمه اول پنج آفساید براتون گرفتن که حداقل سه تاش آفساید نبود مخصوصا گل لوکادیا،چرا نمیگی تیمهایی مثل نفت بازیکناش طوری بازی میکنن که انگاری قضیه مرگ و زندگیه؟چرا جلو باقی تیمها اینطور بازی نمیکنید؟داوری کاملا به نفعتون بود و دارید با شانتاژ بازی باختتون رو توجیه میکنید و با آوردن نام پرسپولیس خودتون رو بزرگ
    • زهرا IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      گل گفتید حسین آقا زنده باشید انشاالله تعالی زنده باد پرسپولیس مردمی آریایی همیشه قهرمان
  • Perspolisiiiiiiii IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    جناب مدیرعامل محترم اولا تمام مردان و زنان ایرانی در دفاع از اب و خاک وطن جنگیدند نه به زعم جنابعالی که معتقدید فقط مردم محترم خوزستان از کشور دفاع کردند دوما اگر قرار بر اجرای صحیح قانون بود که تیم شما به علت نداشتن امکانات زیر بنایی در شهرتان حق حضور در لیگ برتر را نداشت سوما در تمام دنیا اندازه چمن به صورت استاندارد تعریف شده که تمام تیمها ملزم به رعایت ان هستند ولی متاسفانه در لیگ ما باب شده که بعضی از تیمها برای خراب کردن بازی تیمهایی که اساس کارشان بازی روی زمین است با بلندتر نگهداشتن چمن دنبال نتیجه گیری هستند در مورد اتفاقات بازی هم تمام کارشناسان معتقدند که یک پنالتی و یک گل سالم پرسپولیس پذیرفته نشد و در مورد تماشاگران هم کاملا و بصورت واضح از گیرنده های تلویزیونی قابل شنیدن بود که چگونه با هر سوت داور برای پرسپولیس چگونه ناموس داور بینوا را نوازش میکردند و ایضا تعداد بطریهای داخل زمین به وضوح مشخص بود حداقل صد برابر ان دو بطری بود که جنابعالی فرمودید
  • مهرداد IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    دیگه سرتیمتونا بریدن تموم شد دنبال چی میگردی
  • نصیر IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اخه دقیقه ۵ پنالتی بعد از اون گل سالم لوکادیا
  • Ali IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    آقای مدیرعامل نفت مسجدسلیمان اگر داور پنالتی دقایق ابتدایی بازی که بازیکنان تیم شما پورعلی گنجی را زدند میگرفت حالا باید تعداد گلهای خورده خودتان را با انگشتان دستت میشماردی ،نه اینکه یک خطای پورعلی گنجی که چون داور دوربوده تشخیص نداده است را دربوق و کرناکرده اید ،گل سالم لوکادیا که کمک نزدیک بود و قشنگ دید که افساید نیست ولی برای دل شماپرچم افسایدزد چه ؟؟؟بعد شما پول ندارید ؟؟؟ پس چرا در لیگ شرکت میکنید ؟؟؟ درخانواده پدربزرگ شماهم یک فرزندش که پدرشما باشد پولداراست ولی فرزند دیگرش که عموی شما است درآمدی متوسط دارد حالا پدرشما به دلیل اینکه برادرش کمترپول دارد مثلا ماشین که نیازدارد نمیخرد؟؟؟چرا؟؟؟چون عموی شما کمتر پول دارد.
  • ع IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اقای‌مدیر‌نفت‌مسجدسلیمان‌داور دو‌پنالتی‌و‌یک‌گل‌سالم‌پرسپولیس‌را‌قبول‌نکرد‌شما‌از‌چی‌حرف‌میزنی‌برو‌فیلم‌را‌ببین‌دقیقه‌۵‌پنالتی‌دقیقه‌۴۵‌گل‌سالم‌و‌پنالتی‌اخر‌بازی‌و‌پنالتی شما‌هم‌گرفته نشد‌کاملا‌درست‌استدیگه‌چرا‌شلوغش‌میکنید
  • Farid US ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    Chera harfhaye charand mizany vaghean ke aghab oftade hadthy hatman chaman boland boude ke zadand?! chera teame shoma nabayad behtar bazy konad vaghthy ke chaman koutahtar shode?
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    🙄
  • علیرضا IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    ارتش سرخ ظاهرا کارش اینه باهوچی گری وخریدن داورا بازی رو دراره واسه خودش نه باتاکتیک وتکنیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی