ادعا و عکس جنجالی مدیر باشگاه/ مدیربرنامه بازیکن سرشناس با سر به بینی من کوبید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس باشگاه اسپانیایی با انتشار عکس بینی پانسمان شده خود، یک ادعای جنجالی را مطرح کرد.

رائول مارتین پرسا، رئیس باشگاه اسپانیایی رایو وایکانو، با انتشار عکسی از خودش که او را با بینی پانسمان‌شده نشان می‌دهد مدعی شد مدیر برنامه‌های یک فوتبالیست در جریان مذاکرات با سر به بینی او ضربه زده است.

وایکانو مدتی بود مذاکرات برای انتقال دی‌توماس را آغاز کرده بود و در روزهای اخیر گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از این بود که انتقال این مهاجم اسپانیایی به رایو نزدیک به نظر می‌رسد اما با توجه به اینکه رئیس این باشگاه می‌گوید در جریان مذاکرات مورد حمله مدیر برنامه‌های دی‌توماس قرار گرفته مشخص نیست آینده این انتقال چه خواهد شد.

رئیس باشگاه رایو وایکانو به رادیو کوپه گفت: «درحالیکه اصلا انتظارش را نداشتم با سر به بینی‌ من کوبید. این کار ایوان گارسیا، مدیر برنامه‌های رائول دی‌توماس، مجرمانه بود. عملی که از یک بزدل برمی‌آید. چون اگر قبلش هشدار داده بود با هم دعوا می‌کردیم و من هم از خجالتش درمی‌آمدم.»

باشگاه رایو وایکانو هم در این باره بیانیه‌ای صادر کرد: «ادعاها درباره اینکه رائول مارتین پرسا، رئیس باشگاه ما، به ایوان گارسیا حمله کرده کاملا کذب است. ایوان گارسیا بود که به آقای پرسا حمله کرد و با سر به صورت او کوبید. این اتفاق در ساعات پایانی پنج‌شنبه شب اتفاق افتاد. رئیس باشگاه ما به پلیس زنگ زد و به بخش اورژانس بیمارستان رفت تا مداوا شود. او بلافاصله از ایوان گارسیا به پلیس شکایت کرد. خبرهای جعلی‌ای که دیروز منتشر شد و ما به این وسیله تکذیب‌شان می‌کنیم یک استراتژی دفاعی ضعیف از طرف ایوان گارسیا است تا به زعم خودش از محکومیت در دادگاه فرار کند.»

با توجه به این اتفاقات عجیب و غریب به نظر می‌رسد انتقال دی‌توماس به وایکانو را باید پایان یافته تلقی کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی