نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سرمربی از اتفاقات جنجالی خشمگین شد؛ نمی‌خواهم هیچ چیزی بدانم/ تصویر آن صحنه را به هیچکس نشان ندادند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از تساوی تیمش مقابل سالرنیتانا و اتفاقات این بازی به شدت عصبانی بود

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از اظهارنظر درباره حوادث جنجالی پایان تساوی خانگی تیمش برابر سالرنیتانا خودداری کرد.

این بازی در زمین یووه با تساوی ۲-۲ تمام شد، اماعنوان جنجالی‌ترین بازی فصل جاری فوتبال ایتالیا را می تواند به خود اختصاص دهد.

یوونتوس در حالی که نیمه اول را ۲ بر صفر به میهمان خود باخته بود، در نیمه دوم سه گل زد که دو تا آنها در وقت‌های تلف شده بود و البته آخرین گلش با تصمیمی بحث‌برانگیز از سوی داور مسابقه و VAR مردود اعلام شد. این اتفاق جنجالی در پایان بازی به راه انداخت که در نتیجه‌اش ۴ نفر شامل دو بازیکن یوونتوس و سرمربی این تیم ماسیمیلیانو آلگری اخراج شدند. با این حال آلگری حاضر نشد درباره تصمیم مشکوک داور اظهارنظر کند و ترجیح داد روی عملکرد تیم خودش تمرکز داشته باشد.

آلگری در نشست خبری پایان بازی گفت: «نمی‌خواهم هیچ چیزی درباره اتفاقات آخر بازی بدانم.»

او که عصبانی بود در مورد عملکرد تیمش اینطور جواب خبرنگاران را داد: ما عملکرد بدی نداشتیم، این را شما می گویید چون بازی را تماشا می کنید اما درست نمی بینید. ما در ۲۰ دقیقه اول خوب بازی کردیم، بعد یک گل خوردیم و یک دقیقه مانده به پایان نیمه اول گلی دیگر دریافت کردیم. در نیمه دوم عملکردمان بهتر بود و در نهایت نتیجه‌ای کسب کردیم که باعث می‌شود با روحیه‌ای بهتر و نه سرخوردگی ناشی از شکست خودمان را برای بازی چهارشنبه در لیگ قهرمانان آماده کنیم. متأسفم که امروز نتوانستیم برنده شویم، چون سه امتیاز این بازی ما را به ۲ امتیازی صدر جدول می‌رساند. با این حال واکنشی که از بازیکنانم می‌خواستم را دیدم.»

آلگری در پاسخ به این سؤال که آیا با داور مسابقه درباره تصمیماتش صحبتی داشته است، تأکید کرد: «من حرفی با داوران ندارم. گل ما مردود اعلام شده و این یک واقعیت است. تنها چیزی که وجود دارد این است که دوست دارمم صحنه را دوباره ببینم چون فکر می‌کنم که کاندروا کنار پرچم کرنر آفساید را پر کرده بود، البته فیلم آن صحنه را به هیچ‌کسی نشان ندادند. به هر حال به داوران نباید ایراد گرفت. بازیکنان نقش‌آفرینان اصلی بازی هستند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی