آرتور کوین یامگا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ۲۶ ساله فرانسوی استقلال جزو معدود بازیکنان این تیم در فصل جاری بوده که مانند سیدحسین حسینی در هر ۶هفته مسابقات لیگ از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته است.

آرتور کوین یامگا تا اینجا ۵۳۰ دقیقه در ترکیب آبی ها حضور داشته و تنها در دیدار مقابل ملوان و در ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه از ترکیب استقلال خارج شد اما در ۵ مسابقه ۹۰ دقیقه در ترکیب آبی ها حضور داشت.

آچار فرانسه استقلال که در فصل بیست و یکم لیگ برتر به انتخاب فرهاد مجیدی و در آخرین روزهای  اولین ماه پاییزی سال گذشته (۲۳ مهر) به این تیم پیوست، موفق شد در پایان لیگ بیست و یکم با ۱۰ گل زده آمار بهترین گلزن و عنوان ستاره استقلال را از آن خود کند. او در طول رقابتها در پست های مختلف، دفاع راست، هافبک راست، مهاجم نوک و وینگر راست و حتی چپ هم برای تیم استقلال به میدان رفت تا از این نظر نیز عصای دست سرمربی محبوب استقلالی ها باشد.

بازیکن فرهاد مجیدی عصای دست ساپینتو است/ ستاره استقلال همچنان در اوج می درخشد

یامگا حالا هم در پایان هفته ششم لیگ نیز با دو گل زده در جدول گلزنان تیم استقلال از این نظر بهترین آمار را به خودش اختصاص داده است. عارف غلامی، مهدی مهدی پور، مهدی قائدی، پیمان بابایی و محمد محبی پنج گل دیگر استقلال در این رقابت ها را به ثمر رسانده اند اما یامگا با یک گل سه امتیازی مقابل مس کرمان و یک پنالتی(در دیدار با نساجی) فعلاً بهترین گلزن استقلال در جمع نفرات این تیم بشمار می رود.

علاوه بر این او در دیدار با ملوان پاس گل مهدی قایدی را هم ارسال کرد، ضمن اینکه او در دو بازی به جای صالح حردانی در دفاع راست هم به میدان رفت تا باز هم عصای دست سرمربی استقلال باشد و همچنان جزو مهره های اصلی و مورد اعتماد ساپینتو به شمار برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    پنالگا به نظر من بهترین بازیکنِ پنالکیسه بوده
    • یوز پلنگ آسیا IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      تا کور شود هر آنکه نتواند دید 👐وسلااااام
  • من IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    پرسپولیسی هستم ولی یامگا بازیکن خوبیه و خوبیش اینه توی چند پست قابلیت خوب بازی کردن رو داره
    • یوز پلنگ آسیا IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      به شما میگن یه هم وطن که واسش آبی و قرمز فرقی نداره و پرچم سه رنگ و هم وطنانش برایش مهمن💙🤝❤🇮🇷
  • امير IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    بر عكس پيشكسوتان استقلال ،منم ميگم دفاع رأست بهتره تا وينگر رأست چون فضا براي حركت داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی