سوپراستارهای فوتبال که یک عضو بدن‌شان را بیمه کرده‌اند/ پای لیونل مسی؛ نزدیک به یک میلیارد دلار!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبالیست‌های نامداری در سطح جهان هستند که عضو مهمی از بدن خود را در ازای ارقام قابل‌توجهی بیمه کرده‌اند.

به نظر شما مهمترین دارایی یک فوتبالیست چیست؟ درست است، دست‌ها برای دروازه‌بان‌ها و پاها و ساق‌های بازیکنان؛ چون منبع درآمد آنها به شمار می‌رود و استعدادهای‌شان در آنجا نهفته است. آسیب به این بخش از اعضای بدن ممکن است باعث شود بازیکن برای مدتی طولانی نیمکت‌نشین شود و باید دوره توانبخشی را پشت سر بگذارد تا بتواند به سطح آمادگی جسمانی قبلی خود بازگردد، برای همین تعدادی از فوتبالیست‌های سرشناس اقدام به بیمه اعضای بدن خود کرده‌اند. بر این اساس لیونل مسی گران‌ترین بیمه را در بین تمام بازیکنان فوتبال دارد. پای چپ این فوق‌ستاره‌ آرژانتینی به مبلغ ۹۰۰ میلیون دلار بیمه شده است.

در لیست زیر ۶ فوتبالیست شاغل و بازنشسته را مشاهده می‌کنید که اقدام به بیمه کردن اعضای بدن خود کرده‌اند:

لیونل مسی

اسطوره فوتبال آرژانتین و مهاجم پاری‌سن‌ژرمن پای چپ خود را به مبلغ ۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ دلار (بله تمامی این صفرها واقعی است) بیمه کرده است. این گران‌ترین بیمه‌نامه در بین بازیکنان فوتبال در سراسر جهان است.

دیوید بکام

کسی هم هست که دیوید بکام را نشناسد؟ این هافبک انگلیسی پیش از بازنشستگی‌اش برای تیم‌هایی همچون رئال مادرید و منچستریونایتد بازی کرد و یکی از مشهورترین فوتبالیست‌های جهان بود. بکام در سال ۲۰۰۶ تصمیم گرفت هر دو پای خود را به مبلغ  ۱۹۵ میلیون دلار بیمه کند.

کریستیانو رونالدو

برنده پنج توپ طلا که پس از ثبت رکوردهای خارق‌العاده در رئال مادرید و حضور سه ساله‌اش در یوونتوس، تابستان گذشته پس از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگشت، در سال ۲۰۰۹ و در اولین سال حضورش در جمع کهکشانی‌ها پاهایش را به مبلغ ۱۴۴ میلیون دلار بیمه کرد.

گرت بیل

این بال ولزی پس از ۹ سال حضور در رئال مادرید، تابستان امسال به صورت رسمی به دوران بازیگری خود در این تیم پایان داد و به لس‌آنجلس اف‌سی پیوست، پای چپش به مبلغ  ۱۲۶ میلیون دلار بیمه شده است.

ایکر کاسیاس

دروازه‌بان پرافتخار و پیشین رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا که از او به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان یاد می‌شود، پیش از بازنشستگی‌اش در ماه آگوست ۲۰۲۰، در سال ۲۰۰۷ دست‌های خود را به مبلغ ۱۰ میلیون دلار بیمه کرد.

مانوئل نویر

دروازه‌بان آلمانی بایرن مونیخ که یکی از آماده‌ترین دروازه‌بانان جهان در سال‌های اخیر بوده نیز در سال ۲۰۱۴ تصمیم گرفت دست‌هایش را به مبلغ ۳.۵ میلیون دلار بیمه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علیرضاا IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    یکی از خوانندگان پاپ هم بیمه فرموده بودند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی