نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ابوالفضل جلالی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

ابوالفضل جلالی مدافع ملی پوش استقلال می‌گوید آرزویش بازی در جام جهانی است.

با وجود نیمکت نشینی در دیدار آخر استقلال مقابل نساجی، یکی از خوب‌های استقلال در بازی‌های  ابتدایی لیگ برتر ابوالفضل جلالی مدافع چپ این تیم بود. ابوالفضل که تابستان گذشته به استقلال آمد، به دلیل مصدومیت بازی‌های زیادی را در فصل گذشته از دست داد ولی امسال شرایط متفاوتی دارد و از همان بازی اول به مهره فیکس ریکاردو ساپینتو تبدیل شد. جلالی یکی از بازیکنان موردعلاقه اسکوچیچ بود و در چند اردو هم به تیم ملی دعوت شد. با رفتن اسکوچیچ و بازگشت کیروش در لیست جدید تیم ملی بازهم اسم جلالی به چشم می‌خورد تا مشخص شود، سرمربی پرتغالی هم نظر مثبتی روی این بازیکن دارد. با ابوالفضل در خصوص دعوت مجدد به تیم ملی، کار کردن با کی‌روش و البته شرایط استقلال گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

از اینکه در لیست جدید تیم ملی حضور داری، چه حسی داری؟

خب مسلما خیلی خوشحالم. بازی برای تیم ملی افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نخواهد شد. از اینکه کادرفنی جدید تیم ملی من را لایق دعوت به تیم ملی دانستند، تشکر می‌کنم.  خداراشکر در حال حاضر شرایط خوبی دارم و کاملا آماده ام. باید این روند خوب  را ادامه دهم تا بتوانم خودم را به کادرفنی تیم ملی نشان دهم و یکی از نفرات حاضر در جام جهانی باشم. شک نکنید هرچه دارم می‌گذارم تا این اتفاق رخ دهد. هدفم این است که در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار بگیرم و عضوی از تیم ملی در این رقابت‌ها باشم. تمام تلاشم را می‌کنم تا به این هدف بزرگ برسم و این افتخار بسیار بزرگ نصیبم شود.من هرچه دارم از دعاهای خیر مادربزرگم است. دعاهای او معجزه می‌کند. خیلی دوستش دارم و همیشه به او مدیونم.

در مورد حضور کی‌روش در تیم ملی چه صحبتی داری؟

خب همه می‌دانند کی‌روش چه مربی بزرگی است. او سال‌ها هم در تیم ملی کار کرده است. من فکر می‌کنم شناختی که از فوتبال ما دارد، در جام جهانی به تیم ملی کمک خواهد کرد. من خودم خیلی مشتاق هستم که با مربی بزرگی مثل کی‌روش کار کنم. راستش تعریف او را خیلی شنیدم و امیدوارم در تیم ملی موفق باشد و نتایج خوبی در جام جهانی کسب کنیم.

تو در زمان اسکوچیچ برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدی ولی حالا کی‌روش هم تو را دعوت کرده است. چقدر امیدواری در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیری؟

اسکوچیچ به من اعتماد کرد و برای اولین بار مرا به تیم ملی دعوت کرد. از او تشکر می‌کنم و امیدوارم موفق باشد. قطعا همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم در تیم ملی بمانم. رقبای سختی دارم که هرکدام تجربه زیادی دارند، با این حال می‌خواهم طوری کار کنم تا نظر کادر فنی جدید  تیم ملی را به خودم جلب کنم.

به نظرت تیم ملی می‌تواند در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد؟

کار سخت است چون همه تیم‌ها با حداکثر آمادگی به جام جهانی می‌آیند. با این حال ما اصلا ناامید نیستیم و برای خوشحالی مردم ایران می‌جنگیم. گروه ما اصلا ساده نیست ولی ما هم دست و پا بسته نیستیم و با تمام وجود می‌جنگیم تا نتایج خوبی در جام جهانی بگیریم.

بی صبرانه منتظر کار کردن با کی‌روش هستم/ دعاهای یک نفر برای من معجزه می‌کند/ از اسکوچیچ ممنونم که به من اعتماد کرد

شرایط استقلال را در این فصل چطور می‌بینی؟

خب کادرفنی تیم ما در تابستان عوض شد و تفکرات جدیدی به تیم ما آمد. هرچند می‌توانستیم امتیارات بیشتری در این ۶ هفته بگیریم، ولی باز هم خوب بودیم و جزو مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آییم.خدا را شکر در دیدار مقابل نساجی هم  نتیجه دلخواه را گرفتیم و الان شرایط تیم بسیار خوب است. البته این را هم بگویم که قطعا در هفته‌های آینده از این هم بهتر می‌شویم و نمایش‌های بهتری را از تیم ما خواهید دید.

به نظرت استقلال در این فصل می‌تواند قهرمان شود؟

از الان که نمی‌شود حرف از قهرمانی زد. ما تیم خوبی داریم و کادرفنی هم به بهترین شکل کارش را انجام می‌دهد و تیم مدیریتی هم پشتیبانی خوبی از تیم دارند. قطعا هدف کل تیم تکرار قهرمانی و دبل کردن است و تا آخرین روز برای کسب قهرمانی می‌جنگیم. امیدوارم هواداران هم که مثل همیشه حمایت کردند، این کار را تکرار کنند تا بتوانیم در پایان فصل قهرمانی را به آن‌ها هدیه دهیم.

ساپینتو را چطور مربی می‌بینی؟

به نظرم که مربی  خیلی خوب و با دانشی  است و من از کار کردن با او  لذت می‌برم. ساپینتو در کار سخت گیر است ولی به نظرم این سخت گیری خوب است و در نهایت به نفع تیم تمام خواهد شد. در کار ساپینتو اصلا شوخی ندارد و کاملا جدی است ولی در عین حال با همه بچه‌ها رفاقت دارد. خیلی پرانرژی است و تفکرش فقط پیروزی است. در واقع ساپینتو به چیزی جر بردن فکر نمی‌کند و تیم را برای گرفتن ۳ امتیاز در هر بازی به میدان می‌فرستد.

این انرژی زیاد و شور و حرارت را کنار زمین هم نشان داده و خیلی زود هم عصبانی می‌شود

بله ساپینتو خیلی پرانرژی است و مدل مربیگری او پرحرارت است. او از باخت متنفر است و در هر بازی به چیزی جز بردن فکر نمی‌کند. جنب و جوش‌های او کنار زمین او هم به همین خاطر است و کلا کار کردن با چنین مربی جذاب و لذتبخش است.

در مورد حضور بانوان  در بازی‌های این فصل  استقلال چه صحبتی داری؟

خب حضور بانوان خیلی خوشحال کننده بود و خوشحالم که می‌توانند به ورزشگاه بیایند. اینکه به حقشان رسیدند و توانستند فوتبال را از نزدیک ببینند جای خوشحالی دارد و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و در بازی‌های آینده بانوان  را باز هم در استادیم ببینیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اسلم بلوچ IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    دادا کمتر پاچه خاری کی روش بکن
  • ارشا GB ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    عزیزم زیاد امیدوار نباش چون خط میخوری آنوقت میری معتاد میشی🤣🤣🤣🤣
  • یوسف IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    اقای جلالی این مادر بزرگ معجزه گر شما قصد ازدواج ندارد
    • خونم قرمزه US ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      کاری به طرفدار کدوم تیم هستی ندارم
  • 4444 همیشه آبی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    دفاع چپ ایران در جام جهانی امید نورافکن میلاد محمدی یا احسان حاج صفیه حتی وحید امیری هم میتونه باشه جلالی خیلی اعتماد به نفسش بالاست و خیلی جَلَب و خودنماست چون توپ هنوز از خط دفاع به هافبک دفاعیها نرسیده تا دم پرچم کرنر نفوذ میکنه!!! عین دهه 60 میلادی!! بیچاره یامگا توی بازی پیکان شده بود نفر سوم خط دفاع چون تا میومد نفوذ کنه جلالی تا خط آفساید نفوذ میکرد!
  • رضایاک اصلی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    این ینی میره تیم میلی؟؟؟؟ واااااای خدا خودش به تیم میلی رحم کنه ایشالا😂😂
  • جناب خان IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    اگر صلاح میدانی مادر بزرگت را به ازدواج کیروش درآورده تا هم رفتنت به جام جهانی تضمین شود وشاید هم فرزند چشم آبی به دنیا آورد خدا را چه دیدی اجنبی پرست
  • حیدر AU ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    جلالی عزیز فقط تمرکزت را از دست نده تو لایق این پیراهن هستی حواست باشد کیروش و دیگر مربیان برتر دنیا غیر از مسایل تکنیکی به شخصیت بازیکن هم اهمیت می دهند همت بلند دار که مردان بزرگ از همت والا به جایی رسیده‌اند برایت آرزوی موفقیت می‌کنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی