داستان فایتر ایرانی که با الهام از «بروس لی» ستاره شد/ خط و نشان برای مسابقه نیمه نهایی با مبارز برزیلی
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره کیک بوکسینگ ایران از برنامه‌ها، اهداف و الگویش گفت و اینکه در مسابقات وان چمپیونشیپ به دنبال رویارویی مجدد با رومن کریکلیا است.

ایرج عزیزپور، مبارز ایرانی سازمان وان چمپیونشیپ مطمئن است پس از کسب ۲ برد در این مسابقات، می‌تواند در مبارزه ۲۹ سپتامبر (۷ مهرماه) چاوز برزیلی را شکست دهد.  

ایرج عزیزپور در این خصوص گفت: مربی من در مورد نقاط ضعف و قوت حریفم نکاتی را عنوان کرده است. قد و قامت "چاوز" برای من مهم نیست، مهم این است که در زمین مسابقه چه اتفاقی می‌افتد.

عزیزپور که متولد تهران است در زندگی خود با چالش‌های سخت و زیادی روبه رو بوده و اکنون رکورد عالی ۶۷ برد و ۴ باخت را در کارنامه دارد. او می‌خواهد به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد تا برای کشور افتخارآفرینی کرده باشد.

رقابت عزیزپور با "چاوز" برزیلی در مرحله نیمه نهایی گرندپری کیک بوکسینگ سنگین وزن است. "رومن کریکلیا" اوکراینی و "گوتو اینوسنته" برزیلی در سمت دیگر جدول قرار دارند.

عزیزپور ۳۳ ساله پس از پیروزی در دو مبارزه اول خود مقابل "اندرسون سیلوا" و "اسماعیل لونت"، این شانس را دارد که سومین مبارزه خود را در مسابقات ONE Championship برنده شود.

اگر او در این مسابقه یعنی در مرحله نیمه نهایی پیروز شود، ممکن است شانس مبارزه با "رومن کریکلیا" را داشته باشد. این دو مبارز پیش از این دو بار در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ به مصاف یکدیگر رفته‌اند که عزیزپور در اولین مسابقه پیروز شد اما در دومین دیدار شکست خورد. قطعا شانس مجدد رویارویی با "کریکلیا" برای عزیزپور خوش‌آیند است.

عزیزپور در خصوص احتمال رویارویی مجدد با "رومن کریکلیا" گفت: می‌خواهم دوباره با او روبرو شوم تا بتوانم اشتباهم را در آخرین مبارزه اصلاح و جبران کنم. می‌خواهم ثابت کنم که می‌توانم بازهم او را شکست دهم. او در آخرین مسابقه مرا غافلگیر کرد و به همین دلیل توانست مرا شکست دهد؛ اما در مسابقه سوم می‌توانم او را شکست دهم. "رومن" قوی است و ضربات سنگینی می‌زند، اما نقطه ضعفی هم دارد که نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم.  

عزیزپور از خانواده‌ای ۵ فرزند است. او برای تأمین مخارج خانواده‌اش زودتر مدرسه را رها کرد. با نگاهی به گذشته، او با کار زیاد، تلاش کرده که خانواده‌اش زندگی خوبی داشته باشند. در کودکی، "بروس‌لی" اسطوره او بود. عزیزپور حالا بعد از ۲۰ سال، یک مبارز حرفه‌ای و قهرمان بین‌المللی است.

عزیزپوراعتقاد دارد که یک مبارز، اگر به خوبی تمرین کند و پیروزی را به عنوان یک "هدف روشن" در ذهنش داشته باشد، می‌تواند در صحنه بین‌المللی تبدیل به یک فایتر بزرگ شود.

عزیزپور خاطرنشان کرد: همیشه پیش از هر مسابقه دعا می‌کند که خداوند به او قدرت و توان کافی بدهد.

وی ضمن خوشحالی از حضور در سازمان وان چمپیونشیپ با اشاره به دیدار خود با "چاوز" گفت: انشاالله که پیروز خواهم شد. صد در صد آماده هستم. می‌خواهم مردم کشورم را خوشحال کنم و با برد به ایران برگردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • داود IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    بنازم قهرمان قهرمانان ایرج عزیزپور
  • فریاد IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    درود... مطمئنا که میتونی قهرمان با اخلاق ،ارزوی موفقیت ایرج خان عزیز
  • آزاد IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    ماشاالله داری داداش ایرج برو جلو که همینه ایشالا تو ام ام ای هم ببینیم شما رو چون هم توان و هم قدرت و قابلیت داری ماشاالله داداش گلم ماشاالله
  • محسن IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    خسته نباشی قهرمان شنیدن قهرمانی ایرانی‌های عزیز در مسابقات جهانی غرور انگیز است قهرمانانی با روحیه پهلوانی مثل حسن یزدانی عزیز آقای عزیز پور هم فایتر خوب وبا اخلاق و کار بلدی است امید واریم همینطور به پیروزی های بیشتر دست یابد ومردم کشور را شاد کند.
  • سلطان IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    بروس لی سلطان هنرهای رزمی و الگوی آنهاست
  • ...... IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    حالا خوبه بوکائو اینا نیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی