شش خواسته همسر و ایجنت پرحاشیه برای انتقال همسرش به ترکیه/ از محافظ و خانه امن تا مدرسه برای فرزندان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واندا نارا همسر مائورو ایکاردی برای پیوستن شوهرش به تیم گالاتاسرای ترکیه ۶ درخواست را به باشگاه ترکیه‌ای ارائه کرده.

واندا نارا همسر مائورو ایکاردی برای پیوستن شوهرش به تیم گالاتاسرای ترکیه ۶ درخواست را به باشگاه ترکیه ای ارائه کرده است.

ایکاردی، مهاجم آرژانتینی، از پاری سن ژرمن به طور قرضی به گالاتاسرای پیوست تا تیم ترکیه ای یک انتقال بزرگ و جذاب را انجام داده باشد. او در یک مراسم باشکوه مورد استقبال گسترده هواداران تیم ترکیه ای قرار گرفت. نارا، که به عنوان مدیر برنامه ایکاردی نیز فعالیت می کند، لیستی از درخواستها را برای انتقال مائورو به باشگاه جدید ارائه کرده است.

روزنامه «موندو دپورتیوو» در این مورد نوشته بازیگر و مدل آرژانتینی که نقش زیادی در انتقال ایکاردی به پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۲۰ داشت این بار نیز در مذاکرات نقش اول را بازی کرده و ظاهراً شش درخواست از گالاتاسرای داشته است. این درخواست‌ها شامل راننده ۲۴ ساعته برای بازیکن ۲۹ ساله آرژانتینی جهت گرداندن او در شهر است. همچنین یک آشپز شخصی نیز در قرارداد او گنجانده شده است. نارا همچنین خواستار یک خانه امن و همچنین محافظ خصوصی برای خانواده خود شده است. علاوه بر این او درخواست یک هتل برای اقامت تا ماه دسامبر و مدرسه برای فرزندانش شده است.

ایکاردی تنها بازیکن بزرگی نبود که در اواخر این تابستان به این تیم ترکیه‌ای رفت و خوان ماتا هافبک سابق منچستریونایتد نیز همین مسیر را در پیش گرفت. میلوت راشیتسا از تیم نوریچ نیز به طور قرضی به گالاتاسرای پیوست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی