نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
۰ |
۵
روزهای ناامیدکننده مهاجم قرمزها/ این ستاره احیا می‌شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم ۸۵ میلیون پوندی لیورپول دوباره به نقشی جزئی در تیم اکتفا کرد و سازگاری او با تیم بیش از حد انتظار طول کشیده است.

داروین نونیس که با امیدها و آرزوهای قهرمان شدن آمده بود، هنوز آنطور که باید در تیم جدیدش خودی نشان نداده است.

مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد بستری را برای خریدهای جدید فراهم می‌کند تا خود را در دل مردم جا کنند. این مناسبت‌ها مهم هستند و داروین نونیس هم این موضوع را به خوبی می‌داند. اینجا در ماه آوریل بود که بنفیکا در مرحله یک‌چهارم نهایی به دنبال گلزنی بود و به نظر می‌رسید این بازیکن اروگوئه‌ای هر زمان که بخواهد راهی برای عبور از خط دفاع لیورپول پیدا می‌کند. یک بار در تساوی ۳-۳ گلزنی کرد و دو گل دیگرش به دلیل آفساید رد شدند.

یورگن کلوپ همان شب تحت تاثیر او قرار گرفت و ۸۵ میلیون پوند در تابستان هزینه کرد تا او نقطه کانونی تیم باشد. با خواندن این جملات احتمالا همه فکر می‌کنند که جای او در ترکیب اصلی تیم تضمین شده است. اما اینطور نیست. همانطور که در بازی هفته گذشته در ناپل، کلوپ تصمیم گرفت نونیس را در بین تعویضی‌ها بگذارد.

روزهای ناامیدکننده مهاجم قرمزها/ این ستاره احیا می‌شود؟

بنابراین در حالی که محمد صلاح، دیوگو ژوتا و لوئیس دیاس با هم ترکیب شدند، نونیس روی نیمکت نشست. در نیمه دوم او با جیمز میلنر، جو گومس و فابیو کاروالیو به میدان رفت. البته این بدان معنی نیست که لیورپول در خرید نونیس اشتباه کرده است. کیفیت باشگاه‌هایی که تابستان امسال می‌خواستند او را از بنفیکا بخرند این واقعیت را ثابت می‌کند که او فوق‌العاده بااستعداد است و این را به خوبی در لیورپول نشان داده اما همین واقعیت که کلوپ از نونیس در نقش‌های جزئی استفاده کرده نشان می‌دهد که سازگاری او با تیم کمی زمان می‌برد.

شاید بازی‌ مقابل منچسترسیتی در جام خیریه، که او یک پنالتی گرفت و سپس گل سوم تعیین‌کننده را در پیروزی ۳-۱ به ثمر رساند، و در مقابل فولام، زمانی که او دوباره گلزنی کرد و گل دیگری را برای صلاح ایجاد کرد، کافی نبوده است.

پس از پیروزی بر سیتی همه جا صحبت از این بود که بین هالند و نونیس کدامیک بیشتر گلزنی خواهند کرد. اما بازیکن نروژی به حدی خیز برداشت که بی‌رقیب پیش می‌رود. وقتی نونیس به صورت گذرا در زمین حضور دارد چطور می‌خواهد شرایط را تغییر بدهد.

روزهای ناامیدکننده مهاجم قرمزها/ این ستاره احیا می‌شود؟

کلوپ در بازی مقابل آژاکس در نهایت نونیس را وارد عمل کرد و او را با در آغوش گرفتن به راه انداخت. او به سرعت درگیر بازی شد و در دقیقه ۸۲ می‌توانست قهرمان بازی بشود اما در گلزنی عجله کرد و «رمکو پاسویر» دروازه‌بان آژاکس جلوی توپ را گرفت. یک حرکت دیگرش هم ناکام ماند اما ناامید نشد و از بالا بردن هیجان هواداران لذت برد.

هرچند، او تنها زمانی واقعا خوشحال خواهد شد که گلزنی‌هایش شروع شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی