نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
کی‌روش و حل اولین معادله مجهول در ترکیب تیم ملی/ جانشین اشکان دژاگه مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش از روزی که متوجه شد حضورش در راس کادر فنی تیم ملی قطعی شده است مدام به بازی با آمریکا، انگلیس و ولز فکر می‌کند.

کارلوس کی‌روش به خوبی می‌داند بازی با انگلیس و آمریکا برای ایرانی ها فراتر از یک بازی فوتبال است و با توجه به مشکلات سیاسی که همیشه وجود داشته برد در این دو بازی برای ایرانی ها حائز اهمیت است. او مدت هاست به دنبال چاره اندیشی برای شناختن ترکیب اصلی برای این دو بازی است و یکی از معادلات پیدا کردن بازیکن جایگزین اشکان دژاگه است که در روسیه در پست ۱۰ برای تیم ملی بازی می‌کرد.

شاید کارلوس کی‌روش امروز به خود می‌گوید ای کاش اشکان دژاگه کمی جوان‌تر بود. هر چند او این روزها در ترکیب تیم فولاد بسیار آماده نشان داده است و حتی برای این تیم گلزنی هم کرد و اگر هم به اردوی تیم ملی دعوت شود خیلی جای تعجب ندارد. درست بر خلاف مسعود شجاعی که در ترکیب تیم نساجی به میدان نمی‌رود.

آیا کارلوس کی‌روش اشکان دژاگه را به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد؟

منابع نزدیک به تیم ملی خبر می‌دهند کارلوس کی‌روش این معادله را حل کرده است و می‌خواهد از سامان قدوس در این پست استفاده کند.

کی روش و حل اولین معادله در ترکیب تیم ملی/ جانشین اشکان دژاگه مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • تایتانیک IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    سامان بهترین گزینه هست اون باید فیکس 90 دقیقه توهر سه مسابقه توترکیب باشه
    • میلاد IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      در ایران دو تا ما ایرانیها وجود داره. بازی با انگلیس و آمریکا فقط برای یکیشون رنگ بوی غیر ورزشی داره
    • محمدی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      باید ببینه شرایط بازیکنا تا 2 ماه آینده چطوره بعد بازیکن انتخاب کنه ولی به نظرم تیم تا هشت نهایی بالا میاد اگه اسکوچیچ بود که مطمئن بودم ولی حالا هم اگه زیاد ترکیب را جابجا نکنه امید هست بالا بریم
  • تایتانیک IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    سامان بهترین گزینه هست اون باید فیکس 90 دقیقه توهر سه مسابقه توترکیب باشه
  • احمد GB ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    تو فوتبال مدرن وجود یک پلی میکر در میانه میدان لازمه بازیگنی با قدرت حفظ توپ بالا و قلدر شوتزن ک با توانایی بازی تخریبی حریف که بتونه هم مهاجمبن را تغذیه کنه هم فشار از رو دفاع کمتر بشه در حال حاضر این ویژگی را بیشتر تو قدوس و نورالهی میشه دید البته اشکان هم میتونه هنوز برای ۳۰ دقیقه اخر بازی خوب این نقش را ایفا کنه
  • مهدی FR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    دژاگه جام جهانی روسیه اصلا یک دقیقه هم بازی نکرد این مطالب رو از کجا آوردید؟!
  • علی IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    انشالله وبخاطر اوج نامردی وبی معرفتی که در حق اسکوچیچ شد توی هربازی زیر ده تا گل نخوریم
  • ,شادمهر IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    من موندم ما طرفدار تیم ملی هستیم یا طرفدار مربیان تیم ملی یکی میگه اسکویچ و اون یکی دنبال کی روش میکرد ولی باید تو رنکینگ جهانی این معادله را حل کرد این که کلاس کار یک مربی در چه سطحی از فوتبال قرار داره و چه عملکردی را از خودش به جا گذاشته ولی در کل کی روش از مربیان بسیار سطح بالایی است و این را میشه از عملکرد او در تیم ملی ایران فهمید کی روش از لحاظ فوتبالی یک نابغه ی فوتبال دنیا در مربیگری است چرا که تونست تیم ملی ایران را در مقابل آرژانتین در ستاره فقط با دریافت یک گل و در مقابل پرتقال که بازی کاملا هجومی داشت را هدایت کنه و اینکه سطح فوتبال اروپا از سطح فوتبال ما واقعا بالاتره و ما نباید به خودمون دروغ بگیم مگه میشه بنز را با پراید مقایسه کرد و فقط تنها چیزی که این وسط باعث میشه ما به موفقیت فکر کنیم تفکرات مربی است که شاید یک امید را تو افکار ما تداعی می‌کنه ولی هرگز به سرمایه گذاری در فوتبال که در سطوح پایین و زیر مجموعه فوتبال ماست نپرداختیم و امروز انتظار داریم اسکویچ و یا کی روش موفقیتی را بدست بیاورند.
  • بنده خدا IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    نظرشادمهر بسیار عالی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی