اگر این اتفاق نیفتد کارت مربیگری‌ام را پاره می‌کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روند بردهای متوالی رئال ادامه پیدا کرد و کارلو آنچلوتی کاملا از این موضوع خوشحال است.

 کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید کاملا از روند تیمش رضایت دارد. آنها در هفته دوم لیگ قهرمانان لایپزیش را با دو گل شکست دادند تا همچنان در اوج باشند.

گل اول فدریکو والورده در دقیقه ۸۱ زد و دومین گل را مارکو آسنسیو در وقتهای تلف شده بازی به ثمر رساند. رئال مادرید با این نتیجه دومین برد متوالی‌اش را کسب کرد و با شش امتیاز در صدر جدول گروه F قرار گرفت.

آنچلوتی، مربی رئال، پس از بازی گفت: «تماشایی بازی نکردیم. لایپزیش دو موقعیت خوب داشت ولی در مجموع توانستیم بازی را کنترل کنیم. هدف ما پیروزی بود ولی مثل بازی های قبل خوب نبودیم. امشب برای پیروزی هوشمندانه بازی کردیم و نمی‌توان همیشه انتظار بازی تماشایی از تیم داشت.»

او گلزنی مارکو آسنسیو که بازیکن نیمکت نشین و ناراضی رئال به شمار می‌رود گفت: «واکنش آسنسیو به نیمکت‌نشینی هایش در بازی های قبلی خوب بود و توانست امشب گلزنی کند. این همان چیزی بود که از او انتظار داشتم.»

مربی ایتالیایی همچنین در مورد پیشرفت فوق العاده فدریکو والورده مهاجم اروگوئه‌ای رئال حرف زد: «همیشه تعجب می‌کردم که چرا فده کم گل می‌زند. به او همیشه می‌گویم که با این قدرت شوتزنی، باید حداقل ۱۰ گل در هر فصل بزند. او با هر دو پا خوب شوت می‌زند و یک بازیکن فوق العاده است. به فده گفته‌ام که اگر امسال حداقل ۱۰ گل نزند، کارت مربیگری‌ام را پاره خواهم کرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی