نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
۲ |
۲
یک استقلالی دیگر هم پیشنهاد آبادانی‌ها را رد کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا عنایتی پیشنهاد سرمربیگری زردپوشان آبادان را قبول نکرد.

 کسب تنها چهار امتیاز از شش هفته و قرار گرفتن در رتبه پانزدهم مسئولان صنعت نفت را به فکر تغییر وتحولات زود هنگام در راس کادر فنی این باشگاه انداخت.

در همین خصوص مذاکراتی با رضا عنایتی سرمربی فصل گذشته هوادار از سوی صنعت نفت انجام شده بود که با جواب منفی این مربی روبرو شده اند.

رضا عنایتی در مورد چرایی رد پیشنهاد آبادانی‌ها در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزش سه گفت: "اول از همه باید از مسئولان باشگاه بزرگ نفت آبادان تشکر کنم. پس از پیشنهاد دوستان خوبم خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که در این مقطع نمی‌توانم به این تیم پر طرفدار و با ریشه کمک کنم. در ادامه راه برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم."

عنایتی تا قبل از این پیشنهاد چندین تیم لیگ برتری از جمله هوادار، نساجی، استقلال و حالا صنعت نفت آبادان را داشته است. باید دید در نهایت این سرمربی سکان هدایت چه تیمی را بر عهده خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • MIS سراسر قرمز IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    این کوکا های آبودان مگه زده به سرشون میرن دنبال این درب و داغونای کیسه ؟؟؟؟؟ بابا یه تار موی حسون و علی فیروزی میارزه به صدتای این مشنگا .
    • برزیلته IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      حصون به کنار اما با همون علی فیروزی الان اون جایگاه رو دارن بعلاوه ر پرکاس و سراج به نظرم بهترین گزینه همون علیمنصوریان باشه که فصل پیش با نفت لنگ رو به آتیش کشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی