نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اتمام حجت کی‌روش با بازیکنان تیم ملی/ کار سخت ملی‌پوشان در مسیر جام جهانی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع شاگردانش از آنها خواست سخت کار کنند و تأکید کرد مسیرشان تنها به جام جهانی قطر ختم نخواهد شد.

کارلوس کی‌روش از روز گذشته (چهارشنبه) رسماً کارش را در تیم ملی ایران شروع کرد و مراسم معارفه این مربی نیز در جمع بازیکنان برگزار شد.

کی‌روش در اولین ملاقات خود با بازیکنان تیم گفت: خیلی خوشحالم دوباره در خدمت شما هستم. این جمع که در آن حضور داریم و مسیری که امروز در آن قرار داریم، مسیری نیست که فقط به قطر برسد. شما آینده فوتبال و فدراسیون هستید.

وی ادامه داد: نکته سوم؛ کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند، باید سخت کار کنید. از الان هم شروع می‌کنیم و به سخت‌کوشی ادامه می‌دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • دکتر IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    جاج جهانی مربی استاد دانشگاه می خواهد نه مربی مهد کودک
  • فری عشقی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    بازم با تاکتیک فوق مدرن اتوبوسی میرن تا یه حماسه دیگه خلق کنه دلال موزامبیکی!!! البته پس از سه باخت خفیف و جشن های خیابانی ملت همیشه در صحنه.
    • !!! US ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      نه بابا یه مساوی این وسط گیرمون میاد.
  • غلام IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    خوب چه کاری بود که این موزامبیکی رو آوردن، برای دفاع اتوبوسی اونم با ده نفر که این نوچه ش هم بلده دیگه احتیاج نبود پول مفت بدن به این دلال
  • پرسپولیس IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    آنهایی که مدام اتوبوس🚌 اتوبوس🚌 میکنند بیایند واقع بین باشیم متوجه باشیم که حتی گواردیولا زیدان آنچلوتی یورگن کلوپ و هر کسی سرمربی تیم ملی میشد با توجه به توان فوتبال ما در مقابل تیمهای قدرتمند دنیا مجبور بود دفاعی بازی کنه، ما نمیتونستیم در 2 جام جهانی گذشته، باز، بازی کنیم و با فوتبال هجومی به حریفانِ فرصت طلب خود فضا و موقعیت بدهیم، تمام آن 6 تیم آرژانتین نیجریه بوسنی(در آن مقطع) اسپانیا پرتغال مراکش از ما قوی تر بودند و خود کی‌روش بعد از قرعه کشی روسیه 2018 گفت که ما مجبوریم برویم بصورت موش و گربه بازی کنیم و این حرف کاملاً از روی شناخت درست او از فوتبال ما و حریفانمان بود و نکته بعدی خواهشاً عرق ملی داشته باشید هیچ کجای دنیا تیم ملی کشورشان را نمی کوبند و برایش آرزوی باخت نمی کنند. اگر واقعاً تیم ملی را دوست دارید به جای زدن کی‌روش به فکر زدنِ انگلیس، آمریکا و ولز باشید. این دوره اگر بچه ها از موقعیت های گل استفاده کنند و همان بازیهای منسجم 2018 را انجام بدهند انشاءالله صعود خواهیم کرد.
    • مجهول الهویه US ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      من ارزوی باخت تیم ملی رو ندارم. باخت تیم ملی نیاز به ارزو ندارد. ولی واقعا ارزو دارم به جای یک هیچ سه دو ببازند و به جای صفر صفر، دو دو کنند. وقتی میگیم اتوبوس اتوبوس منظورمون همینه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی