نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
اصلاً در حد کی‌روش نیستم ولی ایرادش را می‌گیرم/ آقای کی‌‎روش! این سبک را عوض نکنی بیچاره‌ایم!/ این آقا خوب رگ خواب مردم را پیدا کرده است
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کارلوس کی‌روش باید بداند تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز سبک فوتبال شان با آرژانتین، اسپانیا و پرتغال که بازی مالکانه ارائه می‌کردند تفاوت دارد. بنابراین با آن روش قبلی جلوی این تیم ها موفق نمی‌شویم.

محمدرضا مدنی؛ علی لطیفی، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۹۸ فرانسه در گفتگو با خبر ورزشی، درباره پاسخ کارلوس کی‌روش به روزنامه سان انگلیس درباره رجز خوانی که برای تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داده بود اظهار داشت: در دنیای ورزش کری خوانی یکی از مسائل معمول است. صحبتی که کی‌روش در جواب انگلیسی‌ها انجام داد در کمترین حالت می‌تواند به لحاظ روانی تیم ایران را بالا بیاورد. سرمربی تیم همیشه تکیه گاه بازیکنان تیم ملی است مثل یک پدر خانواده می‌ماند. پدر خانواده هر تصمیمی می‌گیرد روی روح و روان اعضای خانواده تاثیر می‌گذارد. لذا فکر می‌کنم این اتفاق را باید به فال نیک گرفت.

کی‌روش جامعه را هم با خودش همراه کرد

وی ادامه داد: البته این نکته خیلی مهم است که این کری خوانی در زمان خیلی خوبی اتفاق افتاد. در بهترین زمان ممکن. کی‌روش یک مربی سیاستمدار است و با این کار علاوه بر بازیکنان که آنها را به لحاظ روحی روانی در شرایط برنده قرارداد، قصد داشت جامعه را هم با خودش همراه کند و این انگیزه را به مردم عادی بدهد و همه را با خودش همراه کند. این از هوشمندی و ذکاوت کارلوس است. از طرفی او با این کری خوانی اش یک تلنگر هم به هر سه تیم حاضر در گروه ایران زد که حواسشان را به خودشان جمع کنند.

اصلا در حد کی‌روش نیستم ولی ایرادش را می گیرم/ آقای کی‎روش! این سبک را عوض نکنی بیچاره‌ایم!/ این آقا خوب رگ خواب مردم را پیدا کرده است

کی‌روش رگ خواب مردم ایران را پیدا کرده است

بازیکن اسبق تیم ملی افزود: مطمئن باشید اگر کیروش این رفتار را در کشوری مانند آلمان انجام می‌داد هیچ بازتاب مثبتی برایش نداشت. چون مردم کشور آلمان تابع احساسات نیستند. نه بازیکنان تیم شان و مردم شان، اما کی‌روش این هوشمندی را دارد که ایرانی‌ها را شناخته است و رگ خواب مردم ایران را پیدا کرده و بلد است چطور با احساسات مردم ایران بازی کند تا آنها را همراه خودش کند که این جزو حرفه ای گری او بود.

شادی ملی پوشان به خاطر کی‌روش نیست به خاطر شوک است!

لطیفی در این بار که چرا بعد از حضور کی‌روش ملی پوشان شادابی خاصی در تمرین دارند و توجه مطبوعات و رسانه‌ها به تمرینات تیم ملی چند برابر افزایش پیدا کرده و رسانه‌های بین‌المللی این موضوع را مدنظر قرار داده اند توضیح داد: اگر شما یک فرد کوچکتر از اسکوچیچ را هم به جای این مربی کروات در راس کادر فنی تیم ملی قرار میدادید همین اتفاقات رخ میداد. وقتی یک تیم در هر تورنمنتی و در هر رده‌ای چه باشگاهی و چه ملی نتیجه نمی‌گیرد و مدیران آن مجموعه سرمربی را عوض می‌کنند به تیم شوک وارد میشود. اگر تصاویر امروز، تمرین تیم ملی ما را شاداب نشان می‌دهد به لحاظ همان شوک تازه وارد شده است. بازیکنان دوست دارند خودشان را بیشتر ارائه کنند. هواداران هم چون از سرمربی قبلی راضی نبوده اند از شرایط جدید خوشحالند.

هر مربی حاضر نیست عوام فریب باشد

 لطیفی اضافه کرد: البته این توجهات با توجه به حضور کارلوس کی‌روش طبیعی است که بیشتر باشد. او درگذشته سرمربی تیم ایران بوده و همانطور که موافقان زیادی دارد مخالف هم دارد. البته اغلب موافقان او بین از مردم عادی هستند. من خودم شخصا منتقد کی‌روش هستم اما این را به صراحت می‌گویم که او به خوبی توانسته رگ خواب مردم فوتبال ایران را به دست بیاورد. شما مطمئن باشید اگر سرمربی تیم ملی فوتبال ما از کشورهای پرتغال یا ایتالیا نبود قطعاً این اتفاق رخ نمی‌داد. مثلاً اگر به جای کی‌روش یک آلمانی می‌آمد این اتفاق رخ نمی‌داد. چون مربیانی مثل کشورهای آلمان، سوئیس، سوئد، انگلیس و مانند آنها تابع یکسری قوانین خاص خودشان هستند و پا روی اصول شان نمی‌گذارند. در واقع رابطه ای با عوام فریبی ندارند. نمی‌خواهم به کی‌روش انگ عوامفریب بزنم اما او در این زمینه کارش را خوب بلد است. کی‌روش در کشور پرتغال هم محبوبیت چندانی ندارد. او سابقه درگیر شدن با رئیس فدراسیون فوتبال کشورش را هم دارد که نمی‌خواهیم به آنها بپردازیم.

اصلا در حد کی‌روش نیستم ولی ایرادش را می گیرم/ آقای کی‎روش! این سبک را عوض نکنی بیچاره‌ایم!/ این آقا خوب رگ خواب مردم را پیدا کرده است

کی‌روش در کلمبیا و مصر ناکام مطلق بود

بازیکن اسبق فوتبال کشورمان تصریح کرد: کی‌روش در کلمبیا و مصر ناموفق مطلق بود. مهمترین وقایع فوتبالی برای هر کشور به لحاظ ارزشیابی یک سرمربی مسابقات قاره‌ای و جام جهانی است که او با مصر در قاره آفریقا هیچ رتبه ای کسب نکرد و در جام جهانی هم موفق به صعود شد. بنابراین کاملا ناموفق بوده است. ما با کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۸ و ۱۴ هم جزو سه یا چهار تیم ته جدول مسابقات بودیم اما مردم ما کی‌روش را دوست دارند چون او بازی را بلد است.

کی‌روش فقط یک مدل فوتبال را بلد است

وی ادامه داد: ساختار دفاعی تیم ملی فوتبال ما مقابل تیم‌های صاحب‌نامی‌مثل آرژانتین، اسپانیا و پرتغال جواب داد چون سبک فوتبال این سه کشور شبیه به هم و با ارائه فوتبال مالکانه بود. اما دیدیم که ما با هم همان سبک در جام ملت‌ها ناکام شدیم چون این اشتباه محرز و مهلک کی‌روش بود که ما با همان سبک تدافعی هم در قاره آسیا و هم در جام جهانی بازی کردیم. چون او فقط یک پلن داشت و آن هم پلان دفاعی بود.

مردم به خاطر سه بازی طرفدار کی‌روش شدند

لطیفی اضافه کرد: امیدوارم و باز هم تاکید می‌کنم که امیدوارم حالا که این کری خوانی‌ها از سوی انگلیس‌ها برای ما شده نگاه کی‌روش هم با قبل تفاوت داشته باشد. چون سبک بازی انگلیس، آمریکا و ولز کاملاً متفاوت با اسپانیا، آرژانتین و پرتغال است. موضوعی که می‌خواهم به آن اشاره کنم بی نهایت اهمیت دارد. اینکه ما نمی‌توانیم با فوتبال بسته جلوی انگلیس، آمریکا و ولز دوام بیاوریم. ما اگر مراکش را بردیم روی خوش شانسی مطلق بود وگرنه باید ۱۰ گل از این تیم آفریقایی می‌خوریم. به بوسنی و هرزگوین بدبختیم و با نیجریه مساوی کردیم. بنابراین از نگاه عموم به هیچ عنوان نمی‌توان گفت ما جلوی آن سه تیم موفق بودیم. اما با نتایجی که جلوی سه تیم دیگری که به لحاظ عقبه فوتبالی صاحب‌نام تر بودند یعنی اسپانیا، آرژانتین و پرتغال گرفتیم باعث شد مردم او را یک قهرمان تلقی کنند و حقیقتاً هم در بحث ساختار دفاعی موفق بود.

کی‌روش باید بداند انگلیس دو پلن مجزا دارد

لطیفی گفت: با شناختی که کی‌روش از فوتبال انگلیس دارد اگر نتواند سبکی بازی آنها را آنالیز کند و بر اساس آن جلو برود اشتباه بزرگی خواهد کرد. قطعاً کی‌روش از من علی لطیفی آگاهی بیشتری دارد و من انگشت کوچک او هم در امر مربیگری نیستم. سه تیم این دوره هر کدام یک سبکی را دارند. با این تفاوت که انگلیس یک سر و گردن از ولز و آمریکا بالاتر است. برای اینکه انگلیس برای فوتبالش دو پلن دارد. اولاً فوتبال مالکانه را خوب بلد است. با توجه به اینکه نزدیک به دو دهه است مربیانی مانند گواردیولا، یورگن کلوپ، کاپلو، اریکسون، ونگر و امثال آنها در لیگ این کشور کار میکنند و فلسفه خودشان را در فوتبال انگلیس جا انداخته اند. اما پلن دوم آنها همان سبک همیشگی فوتبال انگلیس است که اگر بخواهند، فوتبال مستقیم را به شکل کاملاً حرفه ای در زمین اجرا میکنند. اگر تیم ما مقابل آن سه تیم دیگر(آرژانیتن، اسپانیا و پرتغال) موفق بوده به خاطر دوندگی و جنگندگی بازیکنان ایرانی بوده است. جمع شدن در ۱۸ قدم و فوتبال دفاعی در صورتی که انگلیس در هر دو زمینه موفق عمل می‌کند خطرناک است.

اصلا در حد کی‌روش نیستم ولی ایرادش را می گیرم/ آقای کی‎روش! این سبک را عوض نکنی بیچاره‌ایم!/ این آقا خوب رگ خواب مردم را پیدا کرده است

باید سبک فوتبال کی‌روشی را تغییر بدهیم

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان یادآور شد: اگر بخواهیم فوتبال را به درون ۱۸ قدم خودمان بیاوریم و آنجا بایسیم و دفاع کنیم بیچاره می‌شویم و عملاً جلوی انگلیس خودکشی محض کرده‌ایم. ولز هم در ارائه این سبک از فوتبال تبحر دارد و آمریکا هم اتفاقا با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد در ارائه چنین فوتبالی توانمند است. اما آقای کی‌روش باید در این جام جهانی به هر شکلی شده که خودش را تغییر بدهد و بازیکنان را رها تر کند. نمی‌خواهم بگویم باید تهاجمی‌بازی کند اما باید چیزی بین فوتبال دفاعی و تهاجمی‌را به نمایش بگذاریم. نه صد در صد دفاع و نه صددرصد حمله!

کی‌روش سبک تهاجمی‌بلد نیست

لطیفی اضافه کرد: با ذکر یک مثال این موضوع را توضیح میدهم. وقتی در جام جهانی ۲۰۱۴ با نیاز به برد داشتیم به محض این که خواستیم جلوی بوسنی باز بازی کنیم سه گل خوردیم! چون کی‌روش این نوع فوتبال را بلد نبود و مطمئنم که هنوز هم بلد نیست چرا میگویم بلد نیست؟ برای همی‌کهن چند ماه قبل با همین سبک در مصر و کلمبیا هم ناکام بود.

قرار نیست هیجانی بشویم و ایراد کی‌روش را نگوییم

لطیفی گفت: سبک تک بعدی کیروش پیش از اینها یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا یعنی رئال مادرید را هم نابود کرد. چون کار دیگری بلد نیست و فقط همین سبک دفاعی را می‌شناسد. من این را بدون تعارف می‌گویم. فوتبال ما دهه‌ها بود به لحاظ ساختار دفاعی مشکل داشت اما کی‌روش دفاع فوتبال ما را عالی درست کرد اما قرار نیست دچار هیجان شویم و بی دلیل از کسی تعریف کنیم یا ایرادش را نگوییم. اما از حالا به بعد وظیفه من این است که این موضوع را گوشزد کنم که فوتبال امروز دیگر فوتبال قدیم نیست که فضای مجازی وجود نداشت و این مراودات با فوتبال دنیا امکان پذیر نشده بود! امروزه همه اهالی فوتبال می‌توانند به لحظه و ثانیه از اتفاقات جدید و سبک فوتبال روز دنیا مطلع شوند. دورانی بود که مربیان ایرانی از مربیان دنیا عقب بودند اما حالا دیگر آن دوران سپری شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • علی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    کاش اسکوچیچ هم عوام فریبی بلد بود
    • ابرام US ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      اینکه کیروش در روش های غیر دفاعی ٬ناتوان است چیزی است که این جناب لطیفی بدان دست یا فته است . اینکه «در حد کیروش» نیستم را فرموده اند صغیر و کبیر از مردم فوتبال دوست ایران میدانند و باز گو کردنش فرار به جلو است و دست پیش را گرفته اند که عقب نمانند و اینم یک نوع قمپز«وارونه» است که فقط حرص آدم را در می آورد. اینکه هنوز هم بقول این بابا و شرکاء تیم هایی نظیر مصر و کلمبیا سراغ کیروش می آیند یا اینکه نمی فهمند کارلوس ما چیزی حا لیش نیست از عجا یبی است که فقط و فقط نظیر این بابا لطیفی و همپالگی هاشان می دانند و قرار است کلاس های روشنگری اشان در سطوح مختلف « بین ا للمپنا نی» با گرایشات قاره ای و منطقه ای و محلی عنقریب بر پا و رو شنگری به مقیاس بفر ما یند . فَتَ تَپ تَپونَ فی اُخ اُخِکم ضزباََ زورا.
    • جام ندیدگان IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      فامیل جان دلمون برات تنگ شده بود
    • ابرام US ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      دوستان شرح دل و سوزش من گوش کنید...هر چه گفت «قندلی» اکنون ز منم گوش کنید ================================================================================================ هر چه گویم ز«کیروش» همه در گوش کنید...بعد از آن بهتر است این قصه فراموش کنید ================================================================================================ کیروش اندر پلنA ٬یه مشکل دارد...پلن B است که او این همه مشکل دارد =============================================================================================================================================================================================== من نگویم که قد کیروش و قندل هستم...«علی» ام من ٬ نه همان شخص مبدّل هستم ================================================================================================= هر که هستم همه دانند کمی وِل هستم...در دفاع خوبم و در حمله کمی شل هستم ======================================================================== این زمان نقد کنم کیروش و رندان دانند ... یک «زکی» گفته و یک فاتحه بر من خوانند
  • کوثر IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    این ایراد فوتبال ماست که مهاجم نداشتیم وگرنه اگر طارمی رو تو جام جهدنی قبل مثل امروز داشتیم اسپانیا رو هم‌میبردیم
    • ساسان IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      طارمی رو که داشتیم، البته فکر نکن الان طارمی دروازه خالی رو صد در صد گل می کنه ها نه از این خبر ها نیستش.
  • سیرالئون IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    از کی روش زرنگ تر خودشه😄😄 راست میگه رگ خوابمونو خوب بلده
    • محمدرضا گلزار IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      قطعاً این هم برای خودش یک سبک مهم محسوب میشه اگر شما سرمربی تیم ملی باشید و نتوانید جامعه را با خودتان همراه کنید به هیچ دردی نمی خورید کاری که سرمربی قبلی و قبل تر از اون اسکوچیچ و مارک ویلموتس نتوانسته بودند انجام بدهند ولی کی‌روش در کنار دانش بالای مربیگری فوتبال قادر هست جامعه رو هم با خودش همراه کند این رو نباید به حساب عوام فریبی و یا زرنگی اون گذاشت رو باید به حساب دانش و هوش بالای کی روش گذاشته تا این اندازه موقعیت محیطی که توش کار میکنه رو میشناسه ضمن اینکه قرار نیست مربیان در همه جای دنیا موفق باشند گاهی اوقات و اخلاق بعضی مربیان در برخی کشورها پسر گذار ظاهر میشه و در برخی کشورها ناموفق همانطور که کی‌روش نتونست در کلمبیا موفق باشه
    • پدرام CA ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      آقای گلزار با این همه هوش اقای کیروش پس چرا نتونست جامعه پرتغال یا کلمبیا یا مصر یا اسپانیا رو با خودش همراه کنه؟ چرا نتونست تو امارات مجبوبیتی به دست بیاره؟
  • شایان حمیدی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    دمت گرم
    • شیش۶ IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      بابت گفتن یه مشت مزخرف تکراری دمش گرم!امان از این اَن گشت کوچیکها که توهم خود بزرگ بینی دارن.بنظر من که باید همین اَن گشت کوچیک رو بزارن بجای کیروش تا در جام جهانی تو فینال بازی کنیم! هم از نظر علم فوتبال بین ۵تای اول دنیاست و هم مهمتر اینکه پیشکسوت !کیسه کشاست.خخخ خخخ
  • فری عشقی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    خوب اینم یه سبکیه برا خودش که با ده نفر اتوبوسی دفاع کنی!!! حدقل دو باخت خفیف و یه مساوی و بعد از برگشت یه جشن باشکوه برای دلال موزابیکی و باز بخور بخور پول مردم ایران و این داستان ادامه دارد.
    • شیرعلی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      کاش بلد بودید یا عقل مودبانه انتقاد کنید علی لطیفی هر صحبتی کرده بر اساس مسائل فنی بوده ولی استفاده از القاب ای مثل دلال در شهر مربی بزرگی مثل کیروش نیست
    • قوره IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      👌 البته باید گفت این به شرطی که یکی نباشه مثل آقای اسکوچیچ که کلید اتوبوس تیم ملی را بده به کنعانی زادگان تا هر غلطی خواست برای خودش بکنه
    • ساسان IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      کلید اتوبوس مگه دسته اسکوچیچ بوده !؟؟؟ از اون حرف ها بودهااااا، یعنی الان کلید اتوبوس دست کیروشه !؟
  • محمدرضا گلزار IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    با این حرفها نمیتونید جایگاه کی روش رو تحت تاثیر قرار بدید. اون اگر جلوی آرژانتین و بقیه هم دفاعی بازی کرد به خاطر این بودکه تیمش تیم نبود.
    • عیسی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      ژاپن وبوسنی چی
  • اشکان IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    دستیار کی روش در مصاحبه اخیرش در ایران، گفته یک هفته بعد که از مصر اخراج شدیم از ایران باهاشون ارتباط گرفتن !! متن مصاحبه در نت هست. برید ببینید چه موقع میشه که باهاشون ارتباط برقرار کردن، کار سختی نیس. اما بعدش بیانیه‌های بازیکنان ، مصاحبه جنجالی طارمی و به یکباره تایید شدن تاج و ...رو کنار هم بذارین. ​به یکباره همه چی دست به دست هم داد تا مربی که قرارداد معمولی داره اما فوق العاده موفق بوده اخراج بشه و مربی بیاد که بشه بخور بخور کرد، پول زیادی وسط هس. البته کی روش شاید فقط به فوتبال و حضور در جام جهانی فکر کنه و مشخصا خیلی خوشحاله که می‌تونه بره جام جهانی علی رغم اینکه دلیل اصلی صعود نکردن دو تیم مهم آمریکای جنوبی و قاره آفریقا بود. اما دلالها برای رسیدن به پول باید یه چیزایی رو وسیله قرار بدن مثلا کنار گذاشتن اسکوچیچ‌ که قراردادی معمولی داشت و آوردن کی روش. ایجنتهایی که در فوتبال هستن قدرت خیلی زیادی دارن . این ایجنتها در ایران چون پاسخگویی زیادی به قانون ندارن، «بعضیاشون» نشون دادن حتی میتونن رییس فدراسیون جابجا و تعیین کنن و مربی عوض کنن . میتونید اینو هم بفهمید کیا هستن!
  • الهام ساکتی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    دمت گرم علی جان
    • کی روشی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      چی میگی دمت گرم علی جان دوست خوب من هر بازی و هر مسابقاتی سبک خودش رو داره یعنی کارلوس کی روش نمیدونه نباید طوری که جلوی اسپانیا بازی کرده جلوی انگلیسی هم تیمش را به میدان بفرسته اینها فقط از زبان منتقدان کیروش بیرون میاد چون می خوام بگم اون چیزی نمیفهمه و فقط خودشون بلد هستم
  • فوتبالی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    این بابا هم برای تیم پیدا کردن وجذب شدن از هر سوراخی میخواد بعنوان کانال استفاده کنه آخه کجای فوتبال هستی اتفاقا مردم کیروش رو بخاطر مدیریتش نظمش دانایی اش پختگی اش و .... قبول دارند شوک چیه آقا پسر مگه تیم درمسیر باخت بود یا در راه رفتن به جام جهانی به اما و اگر خورده بودیم ...
  • ناظم IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    کاش بقیه منتقدان کی روش هم مثل علی لطیفی منطقی اونو نقد میکردند
  • اشکان IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    سرنخ اینکه چه افرادی در فوتبال ایران اینقدر قدرتمند هستن که رییس فدراسیون جابجا میکنن، در قراردادها دخالت میکنن،بازیکن یک میلیاردی رو ده میلیارد میفروشن به باشگاههای دولتی، مربیان پاک دست رو خونه نشین می‌کنن و .... بازیکنان هستن، چون اینا با بازیکنان هم کار می‌کنن. ببینین کدوم بازیکنان در چند ماه اخیر در مسائل کلان فوتبال نقش زیادی ایفا کردن جوری که اصلا احساس میشد این حرفها و حرکات از خودشون نیست و دارن یه صحبت‌ها و چیزای یاد گرفته شده رو تکرار میکنن. فوتبال ایران خیلی خیلی آلوده به مسائل و افراد پشت پرده شده اما مهمتر از همه این چیزا یادتون نره که فوتبال یه بخش خیلی کوچک از یه جامعه هس اتفاقاتی که درش میفته و خوب هم رصد میشه رو تعمیم بدین به جاهایی که پولهای خیلی خیلی بزرگتری داره رد و بدل میشه و هیچ رصدی هم نیس !! ببینید اونجا چه خبره!!!!
    • علی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      کاملاً با شما موافق هستم چون همون دست های پشت پرده که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کرده بودند هستند که الان دارن از اومدن کی‌روش آتیش می گیرد چون کارلوس کی روش اجازه نمیده کسی در مسائل فوتبال و به ویژه تیم ملی دخالت کنه در حالی که قبل از این افرادی مثل راهبر و یا رضا فیض بخش میومدن و حتی لیست تیم ملی رو برای سرمربی می بستند
    • ساسان IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      پیرو صحبت شما یک موردی که میشه بهش اشاره کرد این بود که مدیر برنامه های طارمی جهانبخش و غیره مصاحبه کرده بودند و از اینکه کیروش برگشته ابراز رضایت کرده بودن!!! این اولین باری بود که در فوتبال می دیدم مدیر برنامه های بازیکن ها در مورد رفتن و اومدن یک مربی تیم ملی حرف زدن.
  • رها IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    حرف حساب
    • عارف IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      با خوندن صحبتهای آقای لطیفی کاملاً میشه فهمید که ما دیگه نمیتونیم با مدل فوتبالی که در جام های جهانی قبلی بازی کردیم در این مسابقات هم به میدان بریم من هم موافقم
    • کبری IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      👌👌👌
  • حمیدرضا US ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    «او با مصر در قاره آفریقا هیچ رتبه ای کسب نکرد.» از کی تا حالا نایب‌قهرمانی جام ملت‌ها رتبه محسوب نمی‌شه؟
    • !!! IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      از وقتی نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اسیا رتبه مخسوب نمیشه!
  • غلام بوقی IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    این سینه چاک دلال موزابیکی آدم رو یاد عوامل کیسه میندازه که بعد از پنجاه سال که در چهارجانبه بنگلادش محمدان رو با حجازی بردن و گفتن قهرمان آسیا شدیم و تا حالا براش جشن میگیرن. کی روش از حذف و باخت از جهانی و آسیا هنوز کیسه ها براش جشن میگیرند.
    • سیاوش IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      یادت بندازم که تیم لنگ به همین محمدان تو چهارجانبه بقول شما باخت واز گروه خودش هم بالا نیومد
  • ع م IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    شادی ملی پوشان به خاطر کی روش نیست بلکه به خاطر شوک است! این دیگه از اون حرفا بود بقیه صحبتهاش هم دست کمی از این حرفش نداشت. کلاً در توهم سیر میکنن ایشون.
  • مبینا IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    حرف منطقی جوابی براش نیس
  • نفیسه IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    👌🏻👌🏻👌🏻
  • پیشگو US ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    ابزار هم میخواد
  • فرید IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    موافقم
  • نوید IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    حرفی توش نیست
  • محمد IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    ایول👍
  • سیما IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    الان فقط باید حمایت کرد
  • چوچول آبادی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    ای کاش میشد اجازه بدن مردم هم برند تمرین تیم ملی را از نزدیک ببیند
  • محسن IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    بس کنید بابا این حرقارو
  • منوچهر IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    الحمداله این حرفهای درست رو داره یک فوتبالیست خوب البته از نوع کیسه کش میگه ، حرف حساب همینه
  • رسول IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    به امید موفقیت
  • الهام IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    من خیلی از فوتبال سررشته ندارم اما اینو میدونم که قطعاً ماجرای انگلیس هر طوری هم باشه بیچاره نمیشیم چون بالاخره خیلی از بازیکنان تیم ملی ما خارج از کشور فوتبال بازی می‌کنند و از طرفی آقای کی‌روش هم سالیان سال در انگلیس مربیگری کرده و سبک بازی اونها رو میشناسه تورو خدا اینقدر ته دل تیم ملی و مردم را خالی نکنید
  • توحید IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    یه کم زیاده روی کردی اقای لطیفی
  • هژیر IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    خب که چی؟ مثلاً با این حرفها لطیفی میخواد بگه من از فوتبال خیلی سر در میارم؟ پس چرا الان توی هیچ کدوم از تیم های لیگ برتر یا لیگ یک، هیچ تیمی را به این آقا ندادن بره سرمربی بشه؟ آقای با دانش! در حدی نیستی از کیروش ایراد بگیری👎
  • لالالند IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    ⚽️⚽️🇮🇷🇮🇷🇮🇷
  • خیارآبادی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    🇮🇷🇮🇷❤❤❤کی روش
  • صابونی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    عزیز دل ملت ❤❤ کی روش
  • شعله IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    دمش گرم که انگلیس رو له کرد
  • زربافت IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    ما با این حرفا کیروش رو تنها نمیذاریم
  • بهرام IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    🇮🇷🇮🇷❤❤ایران
  • مجهول الهویه IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    جناب لطیفی چطوری میگید نمی‌خوام به کی‌روش انگ عوامفریب بزنم اما او در این زمینه کارش را خوب بلد است. این یعنی عوام فریبی. در دوره قبل اسپانیا و پرتغال یک دنیا با خود واقعیشون فاصله داشتن و مراکش هم که یادش بخیر فردوسی پور دقیقه ۲۰ میگفت من پایه ام الان داور سوتو بکشه‌!
  • وحید AE ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    نایب قهرمان قاره آفریقا، جایی که مراکش، تونس، نیجریه.... همه حذف شدند، مقام نیست؟..اقلا یک گوگل میکردی برادر
  • رضا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    او (کی روش )با مصر در قاره آفریقا هیچ رتبه ای کسب نکرد!!?? مصر به فینال جام ملت های آفریقا رسید و در ضربات پنالتی مغلوب شد. در حالی که مصر در آفریقا تیم قدرتمندی نیست . حداقل 9 تیم آفریقایی قوی تر از مصر هستند.
    • ۱ IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      محمد صلاح پنالتی خراب کرد مثل وحید امیری که برابر عراق پنالتی را خراب کرد
    • ولی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      مصر رکوردار قهرمانی در آفریقاست حداقل یک سرچ بکن بعد نظر بده
  • حسن IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    اینم میخواد بگه مثلا من رو هم ببینید! ایشون با اینترنت خودشون رو تبدیل به یکی از مربیان بروز دنیا کردن! زیبا نیست؟! کیروشی که سالها در فوتبال انگلیس کار کرده از تاکتیکتها و نحوه ی بازیه انگلیس آگاهی نداره و آقای لطیفی در اینترنت گوگل کردن و اطلاع بدست آوردن که ما با کیروش بیچاره ایم و باید کیروش بیاد از لطیفی و مربیان ایرانی که خداروشکر همه با اینترنت تبدیل به گواردیلا پلاس و کلوپ پلاس شدن یاد بگیره! شما که خودت میدونی به حد و اندازه ی انگشت کوچیکه ی کیروش هم نیستی لطف کن زیاد به خودت و گوگل فشار نیار و برو یکم بیرون با بچه عا بازی کن! دیگه خوب نیست انقدر سرت تو گوشی باشه! آفرین حالا بدو برو کوچولو!
  • حامد IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    سرالکس لطیفی
  • مکال IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    حالا کدوم مربی تونسته ایرانو ببره فینال جام ملت ها؟بدشانسی کیروش همیشه در ضربات پنالتی است محمد صلاح در مصر و وحید امیری حساسترین ضربات پنالتی را خراب کردند
  • Amir DE ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    ما مجبور بودیم اسکوچیچ رو عوض کنیم تو مصاحبش با عادل فردوسی پور نشون داد آدم متزلزلی هست و چاره جز انتخاب کیروش تو این مدت کم نداشتیم مطمین باشید کس دیکه ای هم میومد باز به سری منتقد دیکه داشت
  • امید IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    لنگ پاره
  • arash061 IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    لطیفی تو خوبی عزیزم، تو اول یه تیم از دسته دو بیار دسته یک بعد ایراد مربی منچستر و رئال رو بگیر
  • گلات چیست GB ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    اقای لطیفی عزیز واقعا فکر کردی در مقابل انگلیس و امریکا و ولز تیم ملی باید هجومی بازی کنه اتفاقا شیوه کی روش عالی هس اگه دفاعی بازی نکنیم انگلیس 6 تایی میکنه ما رو عین جام جهانی قبل باید دفاعی بازی کنیم البته دفاع مطلق هم نیس شیوه کی روش
  • اسد افشار IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    سلام .به نظر بنده کی روش یک مربی حرفه ای از نظرعلی نمیتونه باشه،کی‌روش میتونه یک دستیار خوب باشه تا سرمربی...من بهتون قول میدم این آقا تو دلش به ریش ماداره میخنده که دوباره آوردیم شک نکنید ..آوردن کی‌روش نشان دهنده دلال بازی وفساد در فوتبال ایرانه والسلام.
  • قرمزشناس US ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    محمد رضا مدنی: شما بیکار هستین میروید یک چنین آدم های بی سواد ولی پر ادعا را مصاحبه می کنید؟ طرف فرق بین تیم مصر قبل و بعد از کیروش رو می دونه؟ میگه کیروش توی مصر ناکام بود؟ میگه جلوی مراکش خوش شانس بودیم وگرنه باید ۱۰ تا گل می خوردیم؟ پس اگر از مراکش قرار بود ۱۰ تا گل می خوردیم؛ از اسپانیا و پرتقال که باید بیشتر از ۱۰ تا گل می خوردیم. چرا ۱۰-۲۰ تا گل نخوردیم؟ یعنی جلوی اونها هم خوش شانس بودیم؟ ... جلوی آرژانتین هم خوش شانس بودیم؟ با کیروش بیشتر از ۶۰ بازی برد داشت. همه اونها با شانس بود؟ پلن فقط دفاعی؟ پس اون حملات که نزدیک به گل هم بود؛ اونها به حساب نمیاد؟ بی سواد و مغرض... شما هم یا بیکار یا شما هم یه غرضی دارید که میرید از این افراد مصاحبه میگیرید و پخش می کنید.
  • قرمز شناس US ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    ایران در جام جهانی روسیه جزو ۳ یا چهار تیم آخر نبود. بلکه ایران رتبه ۱۸ یا ۱۹ (بستگی به چند سایت مختلف) رو در جام جهانی روسیه به دست آورد. برو یک کم مطالعه کن.
  • امیر IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    کی روش خوب نیست ؟ تیم ملی مصر ۲۵ سال از گروه خودش توی آفریقا بالا نیومده بود ولی با کی‌روش تا فینال رفت و مقابل تیمی باخت که حداقل نصف بازیکنهاش توی اروپا بازی میکنم ولی کی‌روش فقط محمد صلاح رو داشت که توی اروپا بود . این آقا اصلا کی هست چرا توی هیچ تیم دسته یکی ایران نیست اونوقت داره از کسی ایراد میگیره که مربی رئال و منچستر بوده و با پرتغال نتایج خیلی خوبی گرفته . به تیم ملی ایران نظم دادن بازیکن‌هایی که مورد داشتن رو از تیم کنار گذاشته پوز خیلی از عزیزان مافیایی رو به زمین زده فقط چون با آقای برانکو مشکل داشته خیلی ها دارن نظر منفی میدن . ما بهترین بازیهامون با آقای کی‌روش انجام دادیم
  • فرهنگ IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    یه جوری میگی که انگار کی روش نبود و تو بودی که دستیار فرگوین در منچستر بودی و حداقل انگلیس و ولز رو بهتر از کی روش می شناسی. بعدش، پیش خودت فکر کردی که مردم ما فوتبال نمی فهمند و فقط شما که چند سال فوتبال بازی کردید می فهمید، و کی روش می تونه با احساسات مردم بازی کنه. نه آقای لطیفی، مردم ما بهتر از شما فوتبال می فهمند که اسکوچیچ را به لحاظ فنی بهتر از کی روش می دونستی. مردم فقط می خواستند رفتار بهتری با اسکوچیچ می شد، نه به خاطر احساسات، بلکه به خاطر همون دید فنی و منطقی.
  • داش فر IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    نه، تعارف نکن. تو بهتر از کی روش که دستیار فرگوسن بود انگلیس رو می شناسی. برای همینه که نصیحتش می کنی که انگلیس با اسپانیا و پرتغال فرق داره.
  • محمد IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    لطیفی در حد و اندازه ی کی‌روش و تیم ملی ایران یا جام جهانی نیست که نظرشو بپرسی،نمیدونم کی اسم اینارو گذاشت کارشناس،یه مشت آمار بی ربط...
  • Ali IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    شما به این تیکه ازفرمایش آقای لطیفی خوب بنگریدوتوجه کنید ::وقتی یک تیم در هر تورنمنتی و در هر رده‌ای چه باشگاهی و چه ملی نتیجه نمی‌گیرد و مدیران آن مجموعه سرمربی را عوض می‌کنند به تیم شوک وارد میشود!!! بنده خدا اسکوچیچ درکدام تورنمنت نتیجه نگرفت ؟؟؟اما مدیران شاید مانند آقای لطیفی در خیالات و اوهام خود اسکوچیچ را درتورنمنت مهم وخیلی مهم وخیلی خیلی مهم یعنی جلسه بازیکنان بی مروت و بی انصاف به اصطلاح تیم ملی دیدند و چون نتیجه نگرفت یعنی قراربود نتیجه نگیرد ،پس با کارگردانی و اجرای بس ماهرانه اما ناجوانمردانه بازیکنان که به بازیگران تبدیل شدنداسکوچیچ کله ومعلق شود که شد.
  • عماد IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    به نظر من کی‌روش با اسکوچیچ هیچ فرقی نمیکنه چون کی‌روش از بازیکنی مثل محرمی ویکی دو بازیکن دیگه که بار فنی درستی ندارن یابازیکنی که تازه از مسدومیت برگشته به کار ایران نمیاد و ای کاش از یک مربی ایرانی استفاده می‌شد که با فوتبال ایران آشنایی داشت
  • اسماعیل IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
    بنده یک پرسپولیسی هستم دقیقا با نظر آقای لطیفی موافقم بنده هم از اول زیادی بهش نداشتم وهنوزم ندارم دقیقا رمز برند شدن کی روش عوامفریبی است حتی توی مسابقه وکنار زمین..به نظر من تیم ملی کیروش بازی زیبایی انجام نمیداد فقط با نتایجی که میگرفت زیبا بازی کردن از دهن مردم فراموش میشد.ایشان تنها کارخوبش ساختار دفاعی تیم بود اما اکثر نتایج هم که گرفت با دفاعی بازی کردن بیشتر از ۷۰ دقیقه بازی و با یکی دو موقعیت بخاطر داشتن مهاجمان خوب نتیجه میگرفت ولی هیچوقت بازی لذت بخش از تیم کی روش ندیدیم...وبه نظر بنده تو جام جهانی هم چنگی به دل نمیزنه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی