پیام پر احساس نادال برای خداحافظی فدرر/ کاش هیچ‌وقت این روز نمی‌رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداحافظی راجر فدرر خبر مهم ورزش جهان در روز پنجنشبه بود که با واکنش نادال دیگر اسطوره تنیس همراه شد.

راجر فدرر و رافا نادال همراه با نواک جوکوویچ تلاش زیادی کردند تا قدرت خود را بر تنیس جهان حاکم کنند و در این راه موفق نیز بودند.

فدرر سوئیسی و رافا اسپانیایی 40 بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که ستاره اسپانیایی بردهای بیشتری به دست اورد، در رقابتهایی که همواره در مراحل بالای تورنمت‌ها برگزار می‌شد. اما این رقابت ورزشی هیچگاه از چهارچوب مستطیلی زمین تنیس خارج نشد. بیرون از این مستطیل راجر و رافا دوستان بسیار خوبی بوده اند که احترام و تحسین دو طرفه ای را نسبت به هم ابراز کرده اند.

به همین دلیل است که واکنش نادال به خبر خداحافظی فدرر که روز پنجشنبه اعلام شد، مورد توجه بسیاری قرار گرفت. کلماتی که او در این پیام به کار برد نشان می‌داد که او با قلب خود این متن را نوشته است.

«راجر عزیز دوست و رقیب من

کاش این روز هیچ وقت نمی‌رسید. این برای شخص من و برای ورزش جهان یک روز غم انگیز است.

برایم مایه خوشحالی و البته افتخار و آمتیاز بزرگی بود که همه این سالها را با تو تقسیم کردم و لحظات فوق العاده ای را د رکنار هم درون و خارج از زمین تنیس رقم زدیم.»

در آینده لحظات بیشتری را باری در کنار هم بودن خواهیم داشت، می‌دانیم که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن با هم وجود دارد.

در این لحظه از صمیم قلب برای تو آرزوی خوشبختی در کنار همسرت میرکا و فرزندانت دارم و امیدوارم از آنچه در انتظارت است لذت ببری. در لندن و جام لیور می‌بینمت.»

راجر فدرر از تابستان سال  گذشته در هیچ مسابقه رسمی‌شرکت نکرده است. مصدومیت‌های متوالی باعث شده او نتواند در گرند اسلم‌های مختلف شرکت کند و مجبور به خداحافظی با ورزشی شود که به آن عشق می‌ورزد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی