رقابت تنگاتنگ یک استقلالی و پرسپولیسی برای دستیاری کی‌روش/ فقط تا ساعت ۱۵:۳۰ زمان باقیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در طول ۲۴ ساعت گذشته و پس از انتشار نظرسنجی خبر ورزشی درباره دستیاری کی‌روش، رقابت جالبی بین یک پرسپولیسی و استقلالی رقم خورد.

در حالی که هنوز اسامی دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش (سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان) اعلام نشده در نظرسنجی سایت خبر ورزشی پیشنهاد شد کاربران این سایت از بین علیرضا منصوریان، جواد نکونام و وحید هاشمیان یک نفر را به عنوان گزینه بهتر برای دستیاری کارلوس کی روش در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیشنهاد بدهند.

نکته جالب توجه آرای بسیار پایین علیرضا منصوریان با ۱۲.۶ صدم درصد بود. اما جواد نکونام و وحید هاشمیان رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند. در حالی که وحید هاشمیان با ۴۵.۱ درصد بیشترین آرا را به خود اختصاص داده است جواد نکونام با ۴۲.۲ درصد پشت سر دستیار دراگان اسکوچیچ قرار دارد. دو گزینه پرسپولیسی و گجاستقلالی که البته یکی از آنها تجربه دستیاری کی روش را هم داشته است.

ناگفته نماند؛ تاکنون نزدیک به ۳۳ هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و این نظرسنجی تا ساعت ۱۵:۳۰ امروز ادامه خواهد داشت تا گزینه مورد نظر مخاطبان سایت کاملتر و دقیق تر مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پیشنهاد کاربران ؟؟!!!! IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    دلالی برای سرخها کار رو به جایی کشانده که برای دستیاری سرمربی تیم ملی نظر سنجی میذارن اونم برای کی ؟ برای کیروش !! در کجای دنیا دستیار مربیان رو مردم انتخاب میکنن اونم با نظر سنجی ؟ انصاف اگر نداریم لااقل نسبت به کارمان حرفه ای باشیم و حرفه ای فکر کنیم
    • غضنفر IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      همین کامنت پر از کینه و اهانت آمیز نسبت به یکی از باشخصیت ترین، باسوادترین، بی حاشیه ترین، با کیفیت ترین بازیکنان اسبق تیم ملی که سابقه بازی در یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال جهان را داره نشان میده که بخشی از به اصطلاح طرفداران تیم ملی اصلا طرفدار تیم ملی نیستند اونها طرفدار رنگ باشگاهی خودشون هستند و وقتی طرف تیم ملی را می‌گیرند که سرمربیش سابقه دشمنی با رقیب را در سابقه ش داشته باشه!
    • سعید IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      بیا پایین سرمون درد گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی